De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan ook jingle zingen ofzoiets ik ben vergeten wat de prijs wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben ik nu ook wel voor in
hou opquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
je kan ook jingle zingen ofzoiets ik ben vergeten wat de prijs was
nee wel dat na een nacht pistachenoten overal pistachenotendopjes lagenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit eens het gevoel dat als je een pistache noot net open hebt gekraakt dan je je nagel er bijna eraf hebt gescheurt?
nee. kk sterke nagels hier. helaasquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit eens het gevoel dat als je een pistache noot net open hebt gekraakt dan je je nagel er bijna eraf hebt gescheurt?
dv bakent haar territorium af.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef Monopoly het volgende:
DV is cute, zij heeft een hert op mijn muur getekend.
Oquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
subtiel dv
[..]
ik heb net al met coban gedanst - stiekemik hoop dat ze het leuk vond
Hahaquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee wel dat na een nacht pistachenoten overal pistachenotendopjes lagen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Monopoly is lief. Ik mocht een tshirt van hem lenen om in te slapen.
je hoopt op seks met dv. zodra je zwervers t-shirts leent om in te slapen begint het iets over tof te zeggen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ik IRL een toffe jongen ben_!
Geloof ik bestquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tegen mij niet weet ik zekerquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pas als ik oordeel is het een bazenfilm, nog niet gezien dus kan niet oordelen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hoopt op seks met dv. zodra je zwervers t-shirts leent om in te slapen begint het iets over tof te zeggen.
Ik weet niet hoe jij IRL bent. Als ik iemand in het echt zie dan is het een /care hoe je op FOK! bent. Als je tof bent zeg ik dat dan ook gewoon/quote:
Hapquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij IRL bent. Als ik iemand in het echt zie dan is het een /care hoe je op FOK! bent. Als je tof bent zeg ik dat dan ook gewoon/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |