De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er bang voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij niet gaat woelen, slaap zacht
Ik ga zo beginnen aan supernatural seizoen 4quote:
Ik ben vandaag begonnen met dexterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen aan supernatural seizoen 4. Ik kom eindelijk op dreef met die serie
Ik ben halverwege seizoen 2 gekapt met dexter. Wat een meuk. Met mijn achtergrond is het gewoon huilen met de pet op die serie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen met dexter
Binnenkortt nog die 2 afleveringen van supernatural kijken
NIET DOEN.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef coban het volgende:
Ik rook zelf niet maar sta best wel vaak rond vrienden die roken
Kan ik net zo goed zelf roken
Ik vind het ook niet zo denderendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen 2 gekapt met dexter. Wat een meuk. Met mijn achtergrond is het gewoon huilen met de pet op die serie.
Ik heb trouwens hetzelfde met CSI. Heel die serie staat bol van de fouten.quote:
Sowieso dat ik dat niet ga doenquote:
Zou je zo in slaap komen knuffelen als het niet 3u reizen was.quote:
Das grappig genoeg nog gezonder ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef coban het volgende:
Ik rook zelf niet maar sta best wel vaak rond vrienden die roken
Kan ik net zo goed zelf roken
stik in je kussenquote:
Dat vind ik liefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je zo in slaap komen knuffelen als het niet 3u reizen was.
[..]
Das grappig genoeg nog gezonder ook
Stevenquote:
Nice. Goede aanbiedingen zijn dat. En niet duur en gezelligquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat vind ik lief
Zo ook meteen even mijn voucher betaald, heb via vakantieveilingen onbeperkt BBQen voor 4 personen geregeld voor 41 euro
Uiteraard. Je mag zelfs de tekst zelf bedenken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik krijg kaartje voor Valentijn van jou toch?
Nee maar wil dat jij dat doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Uiteraard. Je mag zelfs de tekst zelf bedenken.
Wil je mij een kaartje sturen met:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Uiteraard. Je mag zelfs de tekst zelf bedenken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je mij een kaartje sturen met:
Bebloede baby's zijn rood,
Dode baby's zijn blauw.
Lieve Patje,
Ik hou van jou.
Omgg natuuuuurlijk wil ik datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je mij een kaartje sturen met:
Bebloede baby's zijn rood,
Dode baby's zijn blauw.
Lieve Patje,
Ik hou van jou.
Zoetermeer, mja dat is alles. Ik kan natuurlijk elk huis langsgaan en vragen om dimens.quote:
Hier ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:00 schreef Flippiee het volgende:
Slaperig en morgen lange dag maar niet willen gaan slapen, help
gewoon de breezahsletjes vragen. zoetermeer zit er vol mee. 12 flesjes breezah mee en je weet het in no time.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Zoetermeer, mja dat is alles. Ik kan natuurlijk elk huis langsgaan en vragen om dimens.
Ik zal je de tijd besparen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Zoetermeer, mja dat is alles. Ik kan natuurlijk elk huis langsgaan en vragen om dimens.
Abeelzoom, cederzoom wtf zijn dat voor lastige namenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal je de tijd besparen.
Het is in Rokkeveen.
Laat maar, beter idee, stokbrood rosbief-tijd.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laat maar, beter idee, stokbrood rosbief-tijd.
Je zit in de buurt maar je moet iets meer naar het zuid-westen gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:08 schreef coban het volgende:
[..]
Abeelzoom, cederzoom wtf zijn dat voor lastige namen
Eerlijk gezegd ben ik dat alweer vergeten enzo en moet ik weer zoeken enzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:06 schreef Dimens het volgende:
En je weet hoe ik heet alles dus gewoon opzoeken.
ik weet alles van jou nog. coban, 18 jaar, 160cm, 85kg. etcquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:10 schreef coban het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik dat alweer vergeten enzo en moet ik weer zoeken enzo
Omg helemaal waar ook nog omgquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik weet alles van jou nog. coban, 18 jaar, 160cm, 85kg. etc
Haha ja hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef Dimens het volgende:
En dan wel je echte naam onder kaartje doen hoor.
Ik ga niet alles opnoemen zo want straks noem ik serieus nog waar je woontquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je zit in de buurt maar je moet iets meer naar het zuid-westen gaan.
Dat zou toch grappig zijn?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga niet alles opnoemen zo want straks noem ik serieus nog waar je woont
omg ik wil tsjoban ook kaartje sturenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb cobans adres. 14 feb zo voor d'r deur in een doos met een strik erom
wordt je post opengemaakt danquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:19 schreef coban het volgende:
Heyhey mij stuurt niemand een kaart
Voornamelijk omdat mijn post nieteens prive kan blijven hier
Ahomzoom, goudenregenzoomquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, als je echt een kaartje gaat sturen moet je die toch hebben.
Kleine nieuwsgierige kindjes hequote:Op woensdag 11 januari 2012 00:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wordt je post opengemaakt dan
ik zorg wel voor de kids part time. die andere 50% moet jij dan regelen! inhuren of zelf doen maar regelen zul jequote:Op woensdag 11 januari 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat hebben jullie liever: Een vrouw die thuis blijft, huishouden doet, voor de kinderen zorgt, kookt en geen carriere maakt. Of een vrouw die carrière maakt en geen tijd heeft voor dat alles?
Ligt eraan hoeveel ze ermee verdient.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat hebben jullie liever: Een vrouw die thuis blijft, huishouden doet, voor de kinderen zorgt, kookt en geen carriere maakt. Of een vrouw die carrière maakt en geen tijd heeft voor dat alles?
niet eensquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ze ermee verdient.
Het eerste.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
Ruimschoots om het gezin prima te onderhouden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ze ermee verdient.
wat voor zakenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:24 schreef coban het volgende:
Zoals mijn mama zou ik een vrouw willen hebben.
En zakenvrouw, en zorgt voor ons alles.
alsof je doodgaat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Eerste hapje van je stokbrood is altijd:
[ afbeelding ]
ja. nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef coban het volgende:
Fkt even serieus he, zou jij echt kinderen willen hebben/heb je ze?
Nee.quote:
nee. alleen antwoord op die vraag ja. politiek?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:26 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik zal mijn pincode en bsn gelijk meegeven
Lesbi worden en naar de sperm bank.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef coban het volgende:
Ik zou het liefst kinderen willen en geen man. Maar een vrouw die voor ze zorgt. Maa ik ben niet lesbisch dus gaat een beetje moeilijk.
Nee ik zeg het nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. alleen antwoord op die vraag ja. politiek?
kapot rijk worden, en een kindermeisje nemen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef coban het volgende:
Ik zou het liefst kinderen willen en geen man. Maar een vrouw die voor ze zorgt. Maa ik ben niet lesbisch dus gaat een beetje moeilijk.
Rijk genoeg worden en een nanny nemenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef coban het volgende:
whwhahahaquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik zeg het niet
Tenzij jij mij je ware leeftijd + werk vertelt
Neh, liever adopteren danquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lesbi worden en naar de sperm bank.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kapot rijk worden, en een kindermeisje nemen.
Of dat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rijk genoeg worden en een nanny nemen
Waarom geen man?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef coban het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze heeft teveel op fok gezeten en denkt nu dat alle mannen zo zijn
Daar ben ik ook bang voor. Sowieso omdat ik een sterk eigen wil hebquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:30 schreef coban het volgende:
Ja nou sowieso ga ik trouwen en een man hebben ooit in mijn leven mja ik zal niet echt een voorbeeldvrouw zijn denk ik
alle vrouwen denken zo maar ze willen geld daarom man. coban denkt verder en gaat zelf geld fixen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja nou als alle vrouwen zo gaan denken hebben wij mannen niets meer.
ja pak ff het ergste afvalhok van FOK ook nog eensquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:32 schreef monkyyy het volgende:
Alle mannen vinden vrouwen kut, kijk maar altijd op zondag in KLB.!
KLB.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja pak ff het ergste afvalhok van FOK ook nog eens
Waarom?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:33 schreef Teoman het volgende:
dimens, ik denk dat jeje id en adresgegevens moet inscannen en uploaden en plaatsen hier in de topic.
Inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:32 schreef monkyyy het volgende:
Alle mannen vinden vrouwen kut, kijk maar altijd op zondag in KLB.!
Dit heb ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Sowieso omdat ik een sterk eigen wil heb
gelukkig heb je je uiterlijk, je lengte en je gewicht meequote:Op woensdag 11 januari 2012 00:34 schreef coban het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.en daarnaast heb ik een hekel aan koken en ben behoorlijk koppig enzo soms nog
![]()
Mijn neef zei laatst nog dat niemand met me zou willen trouwen omdat ik faal in huisvrouw zijn![]()
![]()
Ik heb hem doodgeschoten
Eerwraak maar dan anders.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:34 schreef coban het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.en daarnaast heb ik een hekel aan koken en ben behoorlijk koppig enzo soms nog
![]()
Mijn neef zei laatst nog dat niemand met me zou willen trouwen omdat ik faal in huisvrouw zijn![]()
![]()
Ik heb hem doodgeschoten
True.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja pak ff het ergste afvalhok van FOK ook nog eens
Zie die houten balk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dit krijg ik als ik op lelijk huis zoetermeer google
[ afbeelding ]
wtf
Je weet nieteens hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 11 januari 2012 00:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gelukkig heb je je uiterlijk, je lengte en je gewicht mee
Barendregt breezers.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dit krijg ik als ik op lelijk huis zoetermeer google
[ afbeelding ]
wtf
Haha ja tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerwraak maar dan anders.
Ach er zal gerust een man zijn die het accepteert, en gaandeweg zal het wel minder worden ook denk ik. Sowieso verander je vaak een beetje.
Dik dus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:38 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ja toch
Nee ik zou wel willen trouwen maarja ik ben nog 18 en en en nog genoeg tijd
Ik wil wel sowieso een teddybeermama worden zo'n zachte
En harig.quote:
omg vuige stalkster!quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:40 schreef coban het volgende:
Maar fkt, als ik zeg dat je ong 180 bent en ong altijd bloes in je broek en riem aanhebt met zwarte lakschoenen en af en toe een bril
Klopt dat dan?
Kloppen die?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg vuige stalkster!
alleen die zwarte lakschoenen
Sorry, zal ik voor barbie gaan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, en jij wil een teddybeer worden, jammer.
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:38 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ja toch
Nee ik zou wel willen trouwen maarja ik ben nog 18 en en en nog genoeg tijd
Ik wil wel sowieso een teddybeermama worden zo'n zachte
Meer naar het zuid oosten toe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:43 schreef coban het volgende:
Azuriet amethist dimens?
Omg wtf is dat voor moeilijks. Ik moet ze 5 keer herhalen om ze te wetenn
Meisjes zijn leuk om aan te kledenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ookEn aan een kant wil ik dochters zodat schattig andere kant jongens zodat stoer
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:46 schreef coban het volgende:
[..]
Meisjes zijn leuk om aan te kledenik ga gewoon ze vanaf geboorte hoge hakken aandoen toch?
Maar daarna worden ze bitchy en jaloers.
Jongens zijn ZO SCHATTIG vooral negerjongens met snottebel omgggg O=
Zal wel lukken. Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Gewoon lieve moeder.
Wat ik allemaal niet voor je doequote:
Slaap zacht jongenquote:
Waarom nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:46 schreef coban het volgende:
[..]
Meisjes zijn leuk om aan te kledenik ga gewoon ze vanaf geboorte hoge hakken aandoen toch?
Maar daarna worden ze bitchy en jaloers.
Jongens zijn ZO SCHATTIG vooral negerjongens met snottebel omgggg O=
Veer verder naar onder toe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:49 schreef coban het volgende:
[..]
Wat ik allemaal niet voor je doe
Aquamarijn 4e stationsweg
Je riep?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:53 schreef monkyyy het volgende:
Lekker stuk, malle meid, lekker dier van plezier.
Omg wat hahaquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:53 schreef monkyyy het volgende:
Lekker stuk, malle meid, lekker dier van plezier.
Jij bent echt zo heet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:56 schreef coban het volgende:
[..]
Omg heb ik je daar bijna te pakken omgg
quote:
Oh, ik dacht ik ga even net zoals Dalando muziek teksten hier at random neergooien.quote:
Dimensquote:
Wat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:58 schreef coban het volgende:
[..]
Dimens![]()
![]()
Jonge zei dan gelijk dat je in een juwelenbuurtje woont
Ik stop wel anders weet iedereen waar je woont en dat zou niet zo slim zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat?![]()
Wejo bijna de naam van m'n straat genoemd.
Mja is niet erg als ze straatnaam weten want straat is toch heel lang.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ik stop wel anders weet iedereen waar je woont en dat zou niet zo slim zijn
OMG ECHT WAAR?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:03 schreef coban het volgende:
OMG DIMENS NU GEVONDEN DENK IK OMG IM SUCH A STALKER XOXO ANNOYING FB GIRL
Ja. Vind je het nu niet eng dat ik nu elke dag naar je kan staren?quote:
Heb je foto dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Vind je het nu niet eng dat ik nu elke dag naar je kan staren?
Kun je weten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wil ook weten hoe jij er uit ziet
Ik had toch ooit je fb gevonden maar kan niet echt meer herinneren ofzo, wel met klein meisj ofzoquote:
Wat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ik had toch ooit je fb gevonden maar kan niet echt meer herinneren ofzo, wel met klein meisj ofzoje naam ook niet meer.
Hoe?quote:
omg zal ik foto sturen :$:$:$:$:$ doe jij dan ook van jouquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:10 schreef coban het volgende:
Flippiee ik wil weten hoe jij eruit ziet![]()
Je voornaam weet ik welquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat?
En ik heb nog wel jouw naam herinneren alles. Tfoe. Ik voel mij gebruikt en ga chocola eten.
Omg jaa $:@:$:@@ spannunddquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg zal ik foto sturen :$:$:$:$:$ doe jij dan ook van jou? :$:$:$:$
Denk het niet.quote:
Nu ben ik nieuwsgierig, maar ik heb totaal geen enkele aanwijzing hoe of wat. Geen voorletter, geen idee wie onze gemeenschappelijke vrienden hadden kunnen zijn. Dusja. Jammer.quote:
Die weet ook niet waar ik woon. Denk ik.quote:
haha ik heb een hoedje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig, maar ik heb totaal geen enkele aanwijzing hoe of wat. Geen voorletter, geen idee wie onze gemeenschappelijke vrienden hadden kunnen zijn. Dusja. Jammer.
Hahah ik bedoelde facebookquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die weet ook niet waar ik woon. Denk ik.
Heb hem niet op facebook.quote:
Je woont dus niet in Groningen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die weet ook niet waar ik woon. Denk ik.
Jawel.quote:
Autotoonquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent verder wel autochtoon of allochtoon?
Meende het ergens gelezen te hebben.quote:
Zo kun je je hard vergissen in users op FOK!quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:20 schreef coban het volgende:
Ik dacht dat aight een neger was. Maar toen het bleek dat hij gewoon nederlands was, was ik teleurgesteld
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Meende het ergens gelezen te hebben.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:20 schreef coban het volgende:
Ik dacht dat aight een neger was. Maar toen het bleek dat hij gewoon nederlands was, was ik teleurgesteld
Nu is het zoeken iets gerichterquote:
Mij wil je zeker niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:23 schreef coban het volgende:
Ik wil niet teveel fokkers op fok omdat je dan supersnel gevonden wordt
Hij maakt een grap.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
UDOWU deel 286: DRENTHE OLEE OLEE
Hey ik ga niet te makkelijk maken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorletter tussen A-K of tussen L-Z?
[..]
Nee
Oh...quote:
Nondejuquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey ik ga niet te makkelijk maken.
Ik word altijd gehaat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:25 schreef coban het volgende:
[..]
Daar gelijk vanuit gaan dat je gehaat wordtwaarom
Super easy zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:28 schreef coban het volgende:
Flippiees fb vinden leek mij kapotmoeilijk
Ze is mooi, vind ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:28 schreef Dimens het volgende:
Wel benieuwd hoe monkyyy er dan eigenlijk uit ziet.
Geen idee, ik heb je nooit gezocht of gevonden omdat ik je naam niet wistquote:
Via MK toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:27 schreef coban het volgende:
Flippiee ik heb ook geen connectie met dimens maar had toch gevondenweet alleen niet hoe, met toeval namelijk
Ohjaquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:29 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb je nooit gezocht of gevonden omdat ik je naam niet wist
Had/heb jij mk op fb dan?quote:
Weet niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:30 schreef coban het volgende:
[..]
Had/heb jij mk op fb dan?
Mja mk heeft gesloten vriendenlijst, ik ook.
Makkelijk, aangezien ik wel eens samen met haar op Facebook gepost heb.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:28 schreef coban het volgende:
Flippiees fb vinden leek mij kapotmoeilijk
FLIPPIE DIT IS EEN HINTquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Makkelijk, aangezien ik wel eens samen met haar op Facebook gepost heb.
Ik weet wel maar vergeten en nu geen zin in zoeken omdat ipodquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
Sowieso mensen die niet weten wie ik op Facebook ben.
wachtwacheahtwacht wachtquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Makkelijk, aangezien ik wel eens samen met haar op Facebook gepost heb.
LASTIGE HINT IK HEB 14 FOKKERS OP FB DUS JA DUS JA WAAR DAN EN VOORAL WANNEER.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:32 schreef coban het volgende:
[..]
FLIPPIE DIT IS EEN HINT
Gr captain obvious
Zomermeisjequote:Op woensdag 11 januari 2012 01:34 schreef Dimens het volgende:
Mensen die je misschien kent
Zomermeisje
Bloempje
JanPiraat
Wel tijdje geleden trouwensquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wachtwacheahtwacht wacht
[..]
LASTIGE HINT IK HEB 14 FOKKERS OP FB DUS JA DUS JA WAAR DAN EN VOORAL WANNEER.
Niet zo lastig doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk mij te vinden.
nouja le vroeger dan.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:36 schreef coban het volgende:
Omg ik moet gwn wakker blijven om deze aflevering af te kunnen kijken
Zullen flippie en dimens elkaar vinden? Zal hun liefde beantwoord worden? Omg
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:36 schreef coban het volgende:
Omg ik moet gwn wakker blijven om deze aflevering af te kunnen kijken
Zullen flippie en dimens elkaar vinden? Zal hun liefde beantwoord worden? Omg
Of gewoon zit voorletter tussen A-K en L-Z.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:38 schreef coban het volgende:
Dimens geef 1e letter van je naam dannn
Vroeger wel maar nu niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo lastig doen
[..]
nouja le vroeger dan.
Das wel lief.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vroeger wel maar nu niet meer.
Ik kreeg sms met oud en nieuw van haar.
Tussen L-Zquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of gewoon zit voorletter tussen A-K en L-Z.
Ja ik dacht 1 maar die had 400 nog wat vriendenquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:38 schreef coban het volgende:
Ik denk dat ik wel weet welke mensen tot dimens leiden
De cquote:
Jaquote:
Ach dat kan wel eens. Tevens heb ik je gevonden xoquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. En dat nadat ik haar in een dronken bui iets gemeens had gestuurd.
FUCK YEAH prachtig afloop ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach dat kan wel eens. Tevens heb ik je gevonden xo
Echt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach dat kan wel eens. Tevens heb ik je gevonden xo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |