De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er bang voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij niet gaat woelen, slaap zacht
Ik ga zo beginnen aan supernatural seizoen 4quote:
Ik ben vandaag begonnen met dexterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen aan supernatural seizoen 4. Ik kom eindelijk op dreef met die serie
Ik ben halverwege seizoen 2 gekapt met dexter. Wat een meuk. Met mijn achtergrond is het gewoon huilen met de pet op die serie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen met dexter
Binnenkortt nog die 2 afleveringen van supernatural kijken
NIET DOEN.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef coban het volgende:
Ik rook zelf niet maar sta best wel vaak rond vrienden die roken
Kan ik net zo goed zelf roken
Ik vind het ook niet zo denderendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen 2 gekapt met dexter. Wat een meuk. Met mijn achtergrond is het gewoon huilen met de pet op die serie.
Ik heb trouwens hetzelfde met CSI. Heel die serie staat bol van de fouten.quote:
Sowieso dat ik dat niet ga doenquote:
Zou je zo in slaap komen knuffelen als het niet 3u reizen was.quote:
Das grappig genoeg nog gezonder ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef coban het volgende:
Ik rook zelf niet maar sta best wel vaak rond vrienden die roken
Kan ik net zo goed zelf roken
stik in je kussenquote:
Dat vind ik liefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je zo in slaap komen knuffelen als het niet 3u reizen was.
[..]
Das grappig genoeg nog gezonder ook
Stevenquote:
Nice. Goede aanbiedingen zijn dat. En niet duur en gezelligquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat vind ik lief
Zo ook meteen even mijn voucher betaald, heb via vakantieveilingen onbeperkt BBQen voor 4 personen geregeld voor 41 euro
Uiteraard. Je mag zelfs de tekst zelf bedenken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik krijg kaartje voor Valentijn van jou toch?
Nee maar wil dat jij dat doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Uiteraard. Je mag zelfs de tekst zelf bedenken.
Wil je mij een kaartje sturen met:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Uiteraard. Je mag zelfs de tekst zelf bedenken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je mij een kaartje sturen met:
Bebloede baby's zijn rood,
Dode baby's zijn blauw.
Lieve Patje,
Ik hou van jou.
Omgg natuuuuurlijk wil ik datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je mij een kaartje sturen met:
Bebloede baby's zijn rood,
Dode baby's zijn blauw.
Lieve Patje,
Ik hou van jou.
Zoetermeer, mja dat is alles. Ik kan natuurlijk elk huis langsgaan en vragen om dimens.quote:
Hier ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:00 schreef Flippiee het volgende:
Slaperig en morgen lange dag maar niet willen gaan slapen, help
gewoon de breezahsletjes vragen. zoetermeer zit er vol mee. 12 flesjes breezah mee en je weet het in no time.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Zoetermeer, mja dat is alles. Ik kan natuurlijk elk huis langsgaan en vragen om dimens.
Ik zal je de tijd besparen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Zoetermeer, mja dat is alles. Ik kan natuurlijk elk huis langsgaan en vragen om dimens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |