Ik denk voor de mooie billen en benenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
Das simpel denk ik: omdat we het mooi vinden. Dat het slecht is voor je kuiten is daarbij een nadeel, maar te ondervangen door regelmatig af te wisselen met platte schoenen. Af en toe hakken dragen is niet zo slecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Meloewa het volgende:
Wat vinden jullie van deze schoen? ik vond ze meteen wat leuks hebben maar moeder vind het hoeren schoenenze hebben inderdaad wat lelijks en ordinair maar toch vind ik ze leuk
[ afbeelding ]
en daarom dacht je; laat ik eens klikken op een topic met deze topictitel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:11 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Hakken doen echt helemaal niks voor mij. Ik vind mijn vriendin op geen enkele wijze aantrekkelijker als ze hoge hakken draagt. Die draagt ze sowiezo zelden juist omdat het een onnatuurlijke houding oplevert. Je voeten zijn er gewoon niet op berekend om zo te lopen.
Rare man ben je danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:11 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Hakken doen echt helemaal niks voor mij. Ik vind mijn vriendin op geen enkele wijze aantrekkelijker als ze hoge hakken draagt. Die draagt ze sowiezo zelden juist omdat het een onnatuurlijke houding oplevert. Je voeten zijn er gewoon niet op berekend om zo te lopen.
Couldn't agree more xDquote:
Als ze wat minder "harig" waren, had ik ze heel mooi gevonden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie nu pas dat het stof is dat vind ik wel best ugly
Wel waar ja... ik zou mooi vinden met een panter truitje erboven.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als ze wat minder "harig" waren, had ik ze heel mooi gevonden.
Panterprint wordt altijd ordinair genoemd, maar ik draag gerust dingen met panterprint. Het is niet ordinair als je het op de juiste manier draagt.
deze zijn een typisch gevalletje van zóóó erg dat ze juist weer kunnen, met de goede kleding erop. eigenlijk best wel leuk..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Meloewa het volgende:
Wat vinden jullie van deze schoen? ik vond ze meteen wat leuks hebben maar moeder vind het hoeren schoenenze hebben inderdaad wat lelijks en ordinair maar toch vind ik ze leuk
[ afbeelding ]
je hebt gelijk..dat zwarte mag er wat mij betreft ook wel afquote:Op zondag 15 januari 2012 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind ze wel cute, dat harige valt irl altijd mee. Wat de schoen goedkoop doet lijken is dat zwarte stukje met die ministuds. Dat vind ik wel erg markt.
eerlijk? Ik vind ze lelijk. En ik ben gek op dierenprints.. Maar deze laarsjes zien er nogal goedkoop uit en ze zijn te harig en dat zwarte ding maakt het geheel nog lelijker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Oehh, erg leuk zijn deze!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Dan waag ik er maar eens een mailtje aan in mijn beste Engels.
Oh ja, net besteld voor 20 euro incl. verzendkosten:
[ afbeelding ]
Ik ben erg. + heb een schoenenkast nodig
Ik vind dingen niet snel too much. Maar dit vind ik echt heel erg naar. Mede door dat zwarte ding achterop. Dat is zo random. Alsof ze nog iets er bij wilden maar niet echt n duidelijk idee hadden van wat. Het is geen strik, het zijn geen studs, wat is het nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Hoge hakken zijn gewoon ultiem mooi en vrouwelijk, daaromquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Zijn ze duur?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:12 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ik vind dingen niet snel too much. Maar dit vind ik echt heel erg naar. Mede door dat zwarte ding achterop. Dat is zo random. Alsof ze nog iets er bij wilden maar niet echt n duidelijk idee hadden van wat. Het is geen strik, het zijn geen studs, wat is het nou eigenlijk?
Maar ook door de vorm van de panterprint, ik heb mooiere prints gezien, de haren vind ik niet zo storend, denk dat dat in het echt best leuk is. En dan valt die print misschien ook meer mee (ik denk dat het de grootte van de vlekjes zijn, ik weet het niet). Dus ik zou ze anders gewoon kopen en dan dat zwarte ding eraf slopen.![]()
Combineren met n leuk zwart jurkje en voila.
Das exact t zelfde concept als van shoes of prey (wat ik laatst postte). Supervaag dat ze dat beginnen als het al bestaat :S Zelfs de basismodellen zegmaar, zijn hetzelfdequote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef Danielle83 het volgende:
Op net 5 is een leuk programma waar 2 meiden een eigen bedrijfje hebben opgezet voor daar komt het: je eigen hakken samen te stellen
Haha ik had al zo'n idee dat het zoiets zou zijn. Zo uniek is het ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:54 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Das exact t zelfde concept als van shoes of prey (wat ik laatst postte). Supervaag dat ze dat beginnen als het al bestaat :S Zelfs de basismodellen zegmaar, zijn hetzelfde
Wauw, verrry nice. Ik zeg doen, maar ik heb dan ook nog geen overknee laarzen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:25 schreef ChicaChula het volgende:
Zal ik deze bestellen? Zijn nu bij vente van 275 voor 145.. ze zijn van guess
[ afbeelding ]
Ahahahaa, ik herken je verhaal zo ergquote:Op maandag 16 januari 2012 17:09 schreef Lauren. het volgende:
Dus ik een rondje door de stad lopen, natuurlijk ook even naar mn lievelingsschoenenwinkel. Kom ik daar: 2 halen, 1 betalen! Wat een hel! Dus nu heb ik 2 paar overknee laarzen, 1x zwart suede zonder hak, en 1x bruin leer met hak. zal foto's maken!
Overigens: voelen jullie je ook altijd schuldig als je al zo veel schoenen hebt en dan weeeeer nieuwe schoenen koopt? Ik heb dat wel altijd, maar ik kan het steeds niet laten?:')
Zeg! als we zo gaan beginnen kunnen we dit topic wel meteen sluitenquote:
Welke heb je gekocht? Ik heb er toevallig vandaag ook gekocht.....blauwe met een bloemetje aan de zijkant (geen zin om foto te zoekenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, ik heb die van Sacha gekocht,met die giftcard.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? Ik heb er toevallig vandaag ook gekocht.....blauwe met een bloemetje aan de zijkant (geen zin om foto te zoeken)
Ik wil ze ook hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechtsonder,. Staan veeeel mooier aan de voet.
Doen! En ook vertellen met welke kleding je het gaat combineren!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:30 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja hihi daarom twijfel ik ook.. maar vind ze wel erg mooi
Ik doe t toch maar niet.. Heb dus al zwarte suede overknees van topshop..quote:Op maandag 16 januari 2012 21:39 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Doen! En ook vertellen met welke kleding je het gaat combineren!
Ohja, die zijn ook nice!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:44 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik doe t toch maar niet.. Heb dus al zwarte suede overknees van topshop..
[ afbeelding ]
Beetje stom om 2 paar zwarte suede overknees te hebben..
Ook al vind ik ze wel erg mooi
Niksquote:Op maandag 16 januari 2012 22:48 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ohja, die zijn ook nice!
Wat doe je er zoal bij aan?
Ons afkrakenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima, mogen jullie lekker zelf weten maar wat kom je nu precies hier doen?
Ik vind ze echt heel gaaf, maar durf nooit overknees te bestellen omdat ik bang ben dat mijn benen er niet inpassen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:44 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik doe t toch maar niet.. Heb dus al zwarte suede overknees van topshop..
[ afbeelding ]
Beetje stom om 2 paar zwarte suede overknees te hebben..
Ook al vind ik ze wel erg mooi
Ik vind de eerste combi echt leuk!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Niks![]()
Haha nee gewoon skinny jeans met zwart shirtje en leren jasje.. Of soms suede beige jasje.. Met een blouse kan ook mooi zijn..
Heel soms met een trui-jurkje..
Ik vind dit leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb mijn forget your boyfriends terug gestuurd om te ruilen tegen een maat groter. Kan wel een week of 3 a 4 duren voor ik de nieuwe heb denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 05:28 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
Ons afkraken![]()
Trouwens wie is hier op wintersport geweest?
En ik zoek ook aanfotos van de nelly "forget your bfoyfriend hakken, iemand?
Hier ook ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:00 schreef electronique het volgende:
ik heb het idee dat overknees er echt uitzien als hoerenschoenen bij mij, haha
Ik heb dezelfde overknees als jij van Topshop, en heb er ook geen last van. En mijn moeder vind ze helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef ChicaChula het volgende:
Hmm nee daar heb ik zelf geen last van (vind ik zelf haha wie weet wat mn moeder ervan vindt)
nr 1 haar benen zijn ook niet dik, dus dan kan jij het vast ook wel aanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik vind de eerste combi echt leuk!
Alleen ik en overknee is geen match. Spillebeentjes blijven dan een probleem
Haha met een keer beter kijken, lijkt het er idd wel op dat ze ook gemaakt zijn voor mijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
nr 1 haar benen zijn ook niet dik, dus dan kan jij het vast ook wel aan
Geen probleemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha met een keer beter kijken, lijkt het er idd wel op dat ze ook gemaakt zijn voor mij![]()
Thanks voor je scherpe ogen
Hahah ik zei niet dat ik ze zou kopen!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Geen probleemFitpics als je ze hebt gekocht
aww dat is jammerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:43 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Hahah ik zei niet dat ik ze zou kopen!
Ik heb een heelsstop ingelast, maar kijken mag altijd
Wat ga je met je haar doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:43 schreef ChicaChula het volgende:
Hahaha maar goed dat ik die laarzen niet besteld heb! Ging vandaag afspraak maken bij de kapper en dat grapje gaat me 250 euro kostennog minder schoenen kopen deze maand
wil iemand mij sponsoren? Nee?
wat ga je allemaal laten doen voor die 250 euro?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:43 schreef ChicaChula het volgende:
Hahaha maar goed dat ik die laarzen niet besteld heb! Ging vandaag afspraak maken bij de kapper en dat grapje gaat me 250 euro kostennog minder schoenen kopen deze maand
wil iemand mij sponsoren? Nee?
Omg, je hebt al prachtig lang stijl haar en met die kleuren wordt het vast nog mooier!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:59 schreef ChicaChula het volgende:
Haha ja ik heb dus en heel erg lang haar en erg dik dus altijd toeslag en ik ga meerdere kleuren doen, alles licht.. En knippen, wassen, fohnen bij topstylist.. Ben nogal panisch met mn haar haha voor veel mensen overdreven.. Maar ik laat echt niet zomaar iemand mn haar verven en knippenmn haar is echt me alles haha dit klinkt heel sneu maar t is echt zo..
Ongeveer deze kleuren:
[ afbeelding ]
En mn eigen haar is dit:
[ afbeelding ]
Spannend!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:01 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Omg, je hebt al prachtig lang stijl haar en met die kleuren wordt het vast nog mooier!
Jaaa ik krijg wel korting idd!! 20% ook ja.. Dus dan wordt t 225quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
Ik pak gewoon altijd junior of stylistHeb je geen studentenkorting?
scheelt bij mijn kapper 20%. Maar wel raar dat je toeslag moet betalen omdat je haar lang en dik zou zijn
Voor ik het afknipte had ik ook lang haar en koste kleuren voor mij idd ook het dubbele omdat ze veel meer verf nodig hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:46 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaaa ik krijg wel korting idd!! 20% ook ja.. Dus dan wordt t 225![]()
Ja extra veel verf nodig.. Is wel bij veel kappers zo volgens mij?
Oei, vallen ze klein?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb mijn forget your boyfriends terug gestuurd om te ruilen tegen een maat groter. Kan wel een week of 3 a 4 duren voor ik de nieuwe heb denk ik.
Ik zou gelijk bellen aangezien retouren erg lang op zich laten wachten bij Nelly. En straks zijn die anderen uitverkocht en krijg je niet meer dan een "sorry"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Arrrrrrrghhhhh
De doos klopt; maar de schoen die er in zit is anders
Moet ik contact opnemen met de klantenservice van nelly hiervoor? Of gewoon retour opsturen en klaar...
Overknees zijn een must! Ik vind zelf dat wanneer er een plateau onder zit dat je dat effect gauw kan krijgen. Maar volgens mij nog goed te combineren zonder dat het er hoerig uit gaat zien haha.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:00 schreef electronique het volgende:
ik heb het idee dat overknees er echt uitzien als hoerenschoenen bij mij, haha
Spannend!! Wordt wel even heel anders, maar komt vast goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:59 schreef ChicaChula het volgende:
Haha ja ik heb dus en heel erg lang haar en erg dik dus altijd toeslag en ik ga meerdere kleuren doen, alles licht.. En knippen, wassen, fohnen bij topstylist.. Ben nogal panisch met mn haar haha voor veel mensen overdreven.. Maar ik laat echt niet zomaar iemand mn haar verven en knippenmn haar is echt me alles haha dit klinkt heel sneu maar t is echt zo..
Ongeveer deze kleuren:
[ afbeelding ]
En mn eigen haar is dit:
[ afbeelding ]
Spannend!!
Nee klopt.. Denk dat ik ze dus gewoon moet retouren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik meende dat Nelly niet eens een telefoonnummer online heeft staan.
En Forget your boyfriend schijnt klein te vallen als ik de reviews op Nelly mag geloven!
Ja als je ze zo naast elkaar ziet al helemaal hequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zou 100% voor die zwarte gaan, die vind ik echt onwijs gaaf. Had mijn oog er ook al een x op. De bruine vind ik een beetje saai,.
2 euro duurder maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:09 schreef Lauren. het volgende:
Ik vind die zwarte ook leuker!
Waren ze dezelfde prijs? Of is dat die ¤6 did je terugkrijgt?
Zit op het werk.. Kan een vage foto maken met mijn foon?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Tripo post!
Maak eens een aanfoto met die zwarte!
Haha, had je ze mee naar werk?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit op het werk.. Kan een vage foto maken met mijn foon?
[ afbeelding ]
Euh.. ja.. heel duidelijk is het niet![]()
Ja want ik moest die retourbon hier printen en ik wou ze straks droppen bij servicepoint.. Dus toen heb ik ze maar uit de auto gehaald en vroeg ik aan mijn collega's wat ze er van vonden (allemaal mannen trouwensquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha, had je ze mee naar werk?
Even schoenen wisselen zo haha, handig! Ik kan ze genoeg zien om te zeggen: HOUDEN!
Op de foto vond ik het ook niet zo.. Maar als ik ze zo zie en ze aanheb; is dat bandje echt stoerquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:35 schreef snakelady het volgende:
ik ben niet zo kapot van de band die door de hak heen gaat eigenlijk, verders vind ik ze wel heel gaaf!
Post je ook pics van het resultaat??? want daar ben ik wel heel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:59 schreef ChicaChula het volgende:
Ongeveer deze kleuren:
[ afbeelding ]
En mn eigen haar is dit:
[ afbeelding ]
Spannend!!
Heel mooi, heb je toevallig ook pics van die witte ernaast?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heel mooi, heb je toevallig ook pics van die witte ernaast?want die lijken me ook echt leuk.
Thanks !quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zijn lichtbruine en aber naturlich !
Bij deze
[ afbeelding ]
Je kan ze op 2 manieren dragen; hoog of bont naar beneden
Nice!!!! Houden idd!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja haha maar dan in het haren topicquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Post je ook pics van het resultaat??? want daar ben ik wel heel benieuwd naar!
Vooral omdat ik zeker weet dat het mooi gaat worden met jouw haar!
dit zijn ook de zwarten die priem verkeerd heeft ontvangenquote:
O ja !! Nu je het zegt haha. Ik had het ook niet doorquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit zijn ook de zwarten die priem verkeerd heeft ontvangenik ben er helemaal
op (en ze stonden dus al aan op pagina 1 hier
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |