abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106799240
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
Ik denk voor de mooie billen en benen O+ hahah
We fear that which we cannot see
pi_106800268
quote:
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
Das simpel denk ik: omdat we het mooi vinden. Dat het slecht is voor je kuiten is daarbij een nadeel, maar te ondervangen door regelmatig af te wisselen met platte schoenen. Af en toe hakken dragen is niet zo slecht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_106800758
Ik báál :'(
Vanmorgen zijn ze langs geweest voor mijn levering van dhl.. Briefje in de bus dat ze dinsdag tussen 14u en 18u langs komen. Fijn; maar dan ben ik werken. Zijn ze telefonisch ook maar dinsdag tot vrijdag bereikbaar; dus kan ook niet bellen of ze het ergens anders willen afleveren -O-
Moet er voor het pakket getekend worden dat ze het niet bij de buren afgeven? Is toch een stuk fijner wanneer tnt/postnl dat wel doet...
Ik wil ze NU. *stuk ongeduld*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:29:10 #104
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106804416
Wat vinden jullie van deze schoen? ik vond ze meteen wat leuks hebben maar moeder vind het hoeren schoenen :') ze hebben inderdaad wat lelijks en ordinair maar toch vind ik ze leuk :')

Doei!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:31:06 #105
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106804461
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Meloewa het volgende:
Wat vinden jullie van deze schoen? ik vond ze meteen wat leuks hebben maar moeder vind het hoeren schoenen :') ze hebben inderdaad wat lelijks en ordinair maar toch vind ik ze leuk :')

[ afbeelding ]

zie nu pas dat het stof is dat vind ik wel best ugly :')
Doei!
pi_106804717
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:11 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Hakken doen echt helemaal niks voor mij. Ik vind mijn vriendin op geen enkele wijze aantrekkelijker als ze hoge hakken draagt. Die draagt ze sowiezo zelden juist omdat het een onnatuurlijke houding oplevert. Je voeten zijn er gewoon niet op berekend om zo te lopen.
en daarom dacht je; laat ik eens klikken op een topic met deze topictitel?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_106812134
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:11 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Hakken doen echt helemaal niks voor mij. Ik vind mijn vriendin op geen enkele wijze aantrekkelijker als ze hoge hakken draagt. Die draagt ze sowiezo zelden juist omdat het een onnatuurlijke houding oplevert. Je voeten zijn er gewoon niet op berekend om zo te lopen.
Rare man ben je dan
  zondag 15 januari 2012 @ 01:17:19 #108
287196 lwxo92
Just cause
pi_106822393
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Rare man ben je dan
Couldn't agree more xD
"It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt."
#
  zondag 15 januari 2012 @ 01:21:31 #109
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106822463
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef Meloewa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zie nu pas dat het stof is dat vind ik wel best ugly :')
Als ze wat minder "harig" waren, had ik ze heel mooi gevonden.

Panterprint wordt altijd ordinair genoemd, maar ik draag gerust dingen met panterprint. Het is niet ordinair als je het op de juiste manier draagt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 15 januari 2012 @ 01:35:21 #110
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_106822716
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2012 01:21 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Als ze wat minder "harig" waren, had ik ze heel mooi gevonden.

Panterprint wordt altijd ordinair genoemd, maar ik draag gerust dingen met panterprint. Het is niet ordinair als je het op de juiste manier draagt.
Wel waar ja... ik zou mooi vinden met een panter truitje erboven.
:') maar dat ze zo '''harig'' zijn vind ik ook maar niks.Misschien valt het in real mee.
Waar krijg je trouwens van die panters lange mouwe strakke t-shirts?
meisje in klas had die aan herinner ik me nu.. heb jij misschien idee?

of iemand anders? dacht dat hm ook zoiets had?
Doei!
pi_106826344
quote:

[ afbeelding ]
deze zijn een typisch gevalletje van zóóó erg dat ze juist weer kunnen, met de goede kleding erop. eigenlijk best wel leuk..
pi_106826364
Ik vind ze afgrijselijk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 15 januari 2012 @ 10:52:18 #113
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_106826641
Vind ze wel cute, dat harige valt irl altijd mee. Wat de schoen goedkoop doet lijken is dat zwarte stukje met die ministuds. Dat vind ik wel erg markt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_106826777
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind ze wel cute, dat harige valt irl altijd mee. Wat de schoen goedkoop doet lijken is dat zwarte stukje met die ministuds. Dat vind ik wel erg markt.
je hebt gelijk..dat zwarte mag er wat mij betreft ook wel af
  zondag 15 januari 2012 @ 14:24:10 #115
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_106831768
Ik kan maar niet stoppen met naar deze schoenen kijken, heb ze in dit topic gezien en nu komt hij iedere keer bij een advertentie tevoorschijn en ik vind ze zo leuk!

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_106838871
quote:

[ afbeelding ]
eerlijk? Ik vind ze lelijk. En ik ben gek op dierenprints.. Maar deze laarsjes zien er nogal goedkoop uit en ze zijn te harig en dat zwarte ding maakt het geheel nog lelijker.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_106838916
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Dan waag ik er maar eens een mailtje aan in mijn beste Engels.

Oh ja, net besteld voor 20 euro incl. verzendkosten :@ :
[ afbeelding ]
Ik ben erg. + heb een schoenenkast nodig :@
Oehh, erg leuk zijn deze!
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_106838952
quote:

[ afbeelding ]
Ik vind dingen niet snel too much. Maar dit vind ik echt heel erg naar. Mede door dat zwarte ding achterop. Dat is zo random. Alsof ze nog iets er bij wilden maar niet echt n duidelijk idee hadden van wat. Het is geen strik, het zijn geen studs, wat is het nou eigenlijk?
Maar ook door de vorm van de panterprint, ik heb mooiere prints gezien, de haren vind ik niet zo storend, denk dat dat in het echt best leuk is. En dan valt die print misschien ook meer mee (ik denk dat het de grootte van de vlekjes zijn, ik weet het niet). Dus ik zou ze anders gewoon kopen en dan dat zwarte ding eraf slopen. ^O^
Combineren met n leuk zwart jurkje en voila.
Life is sweet, life is bitter...
pi_106838970
quote:
Hoge hakken zijn gewoon ultiem mooi en vrouwelijk, daarom O+
Maarrr, ik draag ze niet dagelijks, wissel af met lagere (dikke) hakken en sneakers en in de zomer ballerina's. Doe dat al tig jaar zo, heb daarom ook nergens last van en verneuk dus ook niet mijn spieren, benen en voeten.
  zondag 15 januari 2012 @ 20:33:41 #120
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_106845089
Op net 5 is een leuk programma waar 2 meiden een eigen bedrijfje hebben opgezet voor daar komt het: je eigen hakken samen te stellen O+
pi_106848138
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:12 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Ik vind dingen niet snel too much. Maar dit vind ik echt heel erg naar. Mede door dat zwarte ding achterop. Dat is zo random. Alsof ze nog iets er bij wilden maar niet echt n duidelijk idee hadden van wat. Het is geen strik, het zijn geen studs, wat is het nou eigenlijk?
Maar ook door de vorm van de panterprint, ik heb mooiere prints gezien, de haren vind ik niet zo storend, denk dat dat in het echt best leuk is. En dan valt die print misschien ook meer mee (ik denk dat het de grootte van de vlekjes zijn, ik weet het niet). Dus ik zou ze anders gewoon kopen en dan dat zwarte ding eraf slopen. ^O^
Combineren met n leuk zwart jurkje en voila.
Zijn ze duur?
Want anders zou ik gewoon naar alle laarsjes kijken zonder dat rare strikje. Ik heb al veel vaker van dat soort modellen in panterprintje gezien.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_106856569
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef Danielle83 het volgende:
Op net 5 is een leuk programma waar 2 meiden een eigen bedrijfje hebben opgezet voor daar komt het: je eigen hakken samen te stellen O+
Das exact t zelfde concept als van shoes of prey (wat ik laatst postte). Supervaag dat ze dat beginnen als het al bestaat :S Zelfs de basismodellen zegmaar, zijn hetzelfde :P
Life is sweet, life is bitter...
  maandag 16 januari 2012 @ 09:17:14 #123
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_106861414
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:54 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Das exact t zelfde concept als van shoes of prey (wat ik laatst postte). Supervaag dat ze dat beginnen als het al bestaat :S Zelfs de basismodellen zegmaar, zijn hetzelfde :P
Haha ik had al zo'n idee dat het zoiets zou zijn. Zo uniek is het ook niet.
De basismodellen waren bij hun vanaf ¤200 en als je er eentje zelf wilde samenstellen, kwam je nog duurder uit :')
pi_106875810
Dus ik een rondje door de stad lopen, natuurlijk ook even naar mn lievelingsschoenenwinkel. Kom ik daar: 2 halen, 1 betalen! Wat een hel! Dus nu heb ik 2 paar overknee laarzen, 1x zwart suede zonder hak, en 1x bruin leer met hak. zal foto's maken!

Overigens: voelen jullie je ook altijd schuldig als je al zo veel schoenen hebt en dan weeeeer nieuwe schoenen koopt? Ik heb dat wel altijd, maar ik kan het steeds niet laten?:')
pi_106876367
Zal ik deze bestellen? Zijn nu bij vente van 275 voor 145.. ze zijn van guess

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')