Ik denk voor de mooie billen en benenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
Das simpel denk ik: omdat we het mooi vinden. Dat het slecht is voor je kuiten is daarbij een nadeel, maar te ondervangen door regelmatig af te wisselen met platte schoenen. Af en toe hakken dragen is niet zo slecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Misschien is dit maar een domme mannen vraag maar waarom dragen jullie vrijwillig schoenen met hoge hakken? Het is een totaal onnatuurlijke houding. Het verkloot je enkels en je kuitspieren (is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat je kuitspieren er korter van worden) dus waarom? Is het jullie zo veel waard om er elegant uit te zien dat je daarom je benen verkloot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Meloewa het volgende:
Wat vinden jullie van deze schoen? ik vond ze meteen wat leuks hebben maar moeder vind het hoeren schoenenze hebben inderdaad wat lelijks en ordinair maar toch vind ik ze leuk
[ afbeelding ]
en daarom dacht je; laat ik eens klikken op een topic met deze topictitel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:11 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Hakken doen echt helemaal niks voor mij. Ik vind mijn vriendin op geen enkele wijze aantrekkelijker als ze hoge hakken draagt. Die draagt ze sowiezo zelden juist omdat het een onnatuurlijke houding oplevert. Je voeten zijn er gewoon niet op berekend om zo te lopen.
Rare man ben je danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:11 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Hakken doen echt helemaal niks voor mij. Ik vind mijn vriendin op geen enkele wijze aantrekkelijker als ze hoge hakken draagt. Die draagt ze sowiezo zelden juist omdat het een onnatuurlijke houding oplevert. Je voeten zijn er gewoon niet op berekend om zo te lopen.
Couldn't agree more xDquote:
Als ze wat minder "harig" waren, had ik ze heel mooi gevonden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie nu pas dat het stof is dat vind ik wel best ugly
Wel waar ja... ik zou mooi vinden met een panter truitje erboven.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als ze wat minder "harig" waren, had ik ze heel mooi gevonden.
Panterprint wordt altijd ordinair genoemd, maar ik draag gerust dingen met panterprint. Het is niet ordinair als je het op de juiste manier draagt.
deze zijn een typisch gevalletje van zóóó erg dat ze juist weer kunnen, met de goede kleding erop. eigenlijk best wel leuk..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Meloewa het volgende:
Wat vinden jullie van deze schoen? ik vond ze meteen wat leuks hebben maar moeder vind het hoeren schoenenze hebben inderdaad wat lelijks en ordinair maar toch vind ik ze leuk
[ afbeelding ]
je hebt gelijk..dat zwarte mag er wat mij betreft ook wel afquote:Op zondag 15 januari 2012 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind ze wel cute, dat harige valt irl altijd mee. Wat de schoen goedkoop doet lijken is dat zwarte stukje met die ministuds. Dat vind ik wel erg markt.
eerlijk? Ik vind ze lelijk. En ik ben gek op dierenprints.. Maar deze laarsjes zien er nogal goedkoop uit en ze zijn te harig en dat zwarte ding maakt het geheel nog lelijker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Oehh, erg leuk zijn deze!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Dan waag ik er maar eens een mailtje aan in mijn beste Engels.
Oh ja, net besteld voor 20 euro incl. verzendkosten:
[ afbeelding ]
Ik ben erg. + heb een schoenenkast nodig
Ik vind dingen niet snel too much. Maar dit vind ik echt heel erg naar. Mede door dat zwarte ding achterop. Dat is zo random. Alsof ze nog iets er bij wilden maar niet echt n duidelijk idee hadden van wat. Het is geen strik, het zijn geen studs, wat is het nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Hoge hakken zijn gewoon ultiem mooi en vrouwelijk, daaromquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Zijn ze duur?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:12 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ik vind dingen niet snel too much. Maar dit vind ik echt heel erg naar. Mede door dat zwarte ding achterop. Dat is zo random. Alsof ze nog iets er bij wilden maar niet echt n duidelijk idee hadden van wat. Het is geen strik, het zijn geen studs, wat is het nou eigenlijk?
Maar ook door de vorm van de panterprint, ik heb mooiere prints gezien, de haren vind ik niet zo storend, denk dat dat in het echt best leuk is. En dan valt die print misschien ook meer mee (ik denk dat het de grootte van de vlekjes zijn, ik weet het niet). Dus ik zou ze anders gewoon kopen en dan dat zwarte ding eraf slopen.![]()
Combineren met n leuk zwart jurkje en voila.
Das exact t zelfde concept als van shoes of prey (wat ik laatst postte). Supervaag dat ze dat beginnen als het al bestaat :S Zelfs de basismodellen zegmaar, zijn hetzelfdequote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef Danielle83 het volgende:
Op net 5 is een leuk programma waar 2 meiden een eigen bedrijfje hebben opgezet voor daar komt het: je eigen hakken samen te stellen
Haha ik had al zo'n idee dat het zoiets zou zijn. Zo uniek is het ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:54 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Das exact t zelfde concept als van shoes of prey (wat ik laatst postte). Supervaag dat ze dat beginnen als het al bestaat :S Zelfs de basismodellen zegmaar, zijn hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |