Kan je eens een keer een filmpje van jezelf posten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee, dan gaan jullie dat misbruiken!
[..]
Ik ben van plan zo'n fuckdoll te kopen.
Om m'n polsen wat te ontlasten.
Jaaaaaaaaaaaaaa ik mag toch eerst wel een beetje stangen je weet zelluf hvjwjnmkoneluvkusopjeedeledelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom geeft je niet een serieus antwoord?
Zo'n rare vraag is het niet.
hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:18 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Het lijkt mij behoorlijk kut om topics altijd objectief te bekijken.
Ja. Er staat wel meer mensen op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Kan je eens een keer een filmpje van jezelf posten?
maakt niet uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja. Er staat wel meer mensen op.
Succes met zoeken.quote:
Als er nu een user is die je niet kan uitstaan, beoordeel je dan het topic op inhoud?quote:
Zal je zien, heb je met vijf jaar twee nieuwe heupen nodig door al dat stoten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben van plan zo'n fuckdoll te kopen.
Om m'n polsen wat te ontlasten.
deel hetquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
dat niet inmiddels uitgevonden en in een excel sheet gezet hebben
absoluutquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Als er nu een user is die je niet kan uitstaan, beoordeel je dan het topic op inhoud?
Afwisselen, veel afwisselen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Zal je zien, heb je met vijf jaar twee nieuwe heupen nodig door al dat stoten.
mij lukt het wel hoor, om een hekel te krijgen aan enkele personenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut
maar het lijkt me sowieso lastig om echt een hekel te krijgen aan iemand die je alleen online 'kent'
Je kan natuurlijk ook de sex-doll mechaniseren, dat je er alleen voor/achter hoeft te staan.quote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut
maar het lijkt me sowieso lastig om echt een hekel te krijgen aan iemand die je alleen online 'kent'
Alleen als ze niet lief zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef JellyBeanz het volgende:
Smeggie, pssst.
Ik hoor dat je willekeurig mensen even treitert.
Klopt dit?
Of een leven zoeken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook de sex-doll mechaniseren, dat je er alleen voor/achter hoeft te staan.
Ben ik liefquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alleen als ze niet lief zijn.
[..]
Of een leven zoeken?
bij nader inzien kan ik er ook wel een paar opnoemenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
mij lukt het wel hoor, om een hekel te krijgen aan enkele personen
zweetteef![]()
swj
Ik haat Turken.quote:
Gelukkig is dat geheel wederzijdsquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Lekker boeiend, heb een hekel aan modjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |