beetje respect voor de mods ja..quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Manco043 het volgende:
Ik ben benieuwd, eigenlijk vooral hoe je de dag indeelt.
Ga je gewoon online wanneer je tijd hebt en hou je de boel in de gaten?
Heb je een schema voor jezelf opgesteld?
Zit je soms niet uren en uren achter je laptop en word je er niet gestoord van?
Waarom geeft je niet een serieus antwoord?quote:
Wat een waarheidquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom geeft je niet een serieus antwoord?
Zo'n rare vraag is het niet.
Ik ruk echt veel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom geeft je niet een serieus antwoord?
Zo'n rare vraag is het niet.
Het is een verslaving.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Manco043 het volgende:
Zit je soms niet uren en uren achter je laptop en word je er niet gestoord van?
Ik ook, al pijp ik lieverquote:
Ik heb een vast schema.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Manco043 het volgende:
Ga je gewoon online wanneer je tijd hebt en hou je de boel in de gaten?
Trouwen?quote:
het is niet zo heel anders als dat van andere (fanatieke) fok!kers alleen word je vaker uitgescholden door lamballenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:16 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Het leven van een blauwe is niet zo mooi als het lijkt.
Net was het nog "vrij veel".quote:
Het lijkt mij behoorlijk kut om topics altijd objectief te bekijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet zo heel anders als dat van andere (fanatieke) fok!kers alleen word je vaker uitgescholden door lamballen
Nee, dan gaan jullie dat misbruiken!quote:
Ik ben van plan zo'n fuckdoll te kopen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Net was het nog "vrij veel".
Zit je nog een beetje in de ontkennend fase van je verslaving?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |