De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ok, ok, mwah, nahh.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shoppen, zuipen, kroegen, film kijken en orgie
Ik ga nu al mijn nagels afknippenquote:
Ik zag het verdommequote:
Okay geen orgie en geen film. De rest is wel leuk!quote:
Als ik een geld boom had kwam ik wel even langs. Helaas is dat niet het geval dus ik denk niet dat dat 'm gaat worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay geen orgie en geen film. De rest is wel leuk!
Verdommequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik een geld boom had kwam ik wel even langs. Helaas is dat niet het geval dus ik denk niet dat dat 'm gaat worden.
Wanneer en waar?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:37 schreef Beach het volgende:
ik nodig jullie uit voor mijn verjaardagsfeest
oke bedanktquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:37 schreef Beach het volgende:
ik nodig jullie uit voor mijn verjaardagsfeest
Ik moet helemaal niks!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je me wilt zien en samen met me wilt kroegen moet je de 20e komen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef Furdinand het volgende:
wie wilt er op mijn verjaardag komen?
quote:
Zeg het tegen die tijd nog maar een keer.quote:
mooie leeftijd op te stoppen met FOK!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik besefte mij vorige week dat ik dit jaar gewoon 33 word
Oh ja jij zit in de buurt hequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
6 mei ergens in dordrecht.
neem je bikini mee maar ik zeg niet wat we gaan doen.
dat is redelijk dichtbij, ik leg mijn bikini al klaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je bent gewoon 17 jaar ouder dan/als mij/ik. welke furdinand?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik besefte mij vorige week dat ik dit jaar gewoon 33 word
dan ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon 17 jaar ouder dan/als mij/ik. welke furdinand?
quote:
wie weetquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Sowieso dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon 17 jaar ouder dan/als mij/ik. welke furdinand?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
bikini bij aankomst inleveren bij mij wel.
Met jou?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
DV mijn zoon is van het weekend gewoon naar de film geweest met een chick ouder dan jou
dan jij*quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
DV mijn zoon is van het weekend gewoon naar de film geweest met een chick ouder dan jou
Nee meid van 17quote:
Ok thnxquote:
tokkiezooi he, dan krijg je datquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe oud is dat ventje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
ik maak altijd mijn eigen drugs in het scheikunde labquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
Wie gaat er samen met mij Crystal meth koken?
Kan je kapotveel geld mee verdienen.
Mijn zoon heeft meer manieren, respect en normen en waarden in zijn linkerpinkje dan jij in je hele lichaam hoor!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tokkiezooi he, dan krijg je dat
Bijna 14quote:
Hij zegt dat het gewoon een vriendin is.quote:
Is het erg dan als het zijn vriendin is?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zegt dat het gewoon een vriendin is.
Ik vertrouw hem daar wel in.
Ga van het weekend wel even nalezen wat hij erover naar Ez heeft gewhatsappt
Pics van jou.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doet ie goed
Pics van dat meisje
Ik vind het zeer ongepast als een kind van 13 met een meid van 17 gaat ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is het erg dan als het zijn vriendin is?
blij dat jij mijn moeder niet bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het zeer ongepast als een kind van 13 met een meid van 17 gaat ja.
Kans is ook heel klein dat ik zo'n "relatie" ooit zal goedkeuren.
Tfoe laat die kleine baas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het zeer ongepast als een kind van 13 met een meid van 17 gaat ja.
Kans is ook heel klein dat ik zo'n "relatie" ooit zal goedkeuren.
en ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef mc-Piel het volgende:
Of je zoontje is heel sterk ontwikkeld..
Of dat meisje is alles behalve ontwikkeld!
Als 17 jarige vallen op een 13 jarige?
Ik gun het hem van harte, maar ik zou haar even na laten trekken haha
Wejo zo rood.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe zie je er nu uit? #68
Ik haat twilightquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef mc-Piel het volgende:
Sabinen je moet minder twilight kijken!
Maar je ziet er zo vampierig uit enzulksquote:
Mijn zoon is heel stoer. Wordt vaak ouder geschat, heeft een behoorlijk gespierd lichaam. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef mc-Piel het volgende:
Of je zoontje is heel sterk ontwikkeld..
Of dat meisje is alles behalve ontwikkeld!
Als 17 jarige vallen op een 13 jarige?
Ik gun het hem van harte, maar ik zou haar even na laten trekken haha
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar je ziet er zo vampierig uit enzulks
Wil je mij met die rode lippen op de wang kussen? Dan heb ik zo'n afdruk op m'n wang zitten iedereen jaloers en zo.quote:
Waarom beweegt die aardbei nietquote:
berenpak25quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef Oceanview het volgende:
Uw wachtwoord moet aan de volgende vereisten voldoen:
Het wachtwoord moet minimaal 8 posities lang zijn
Het wachtwoord mag maximaal 2 keer hetzelfde teken bevatten
Het wachtwoord moet minimaal 2 cijfer bevatten
Het wachtwoord mag geen spatie of # of + of & of < bevatten
Het wachtwoord moet anders zijn dan de vorige 6 wachtwoorden
Het wachtwoord mag niet gelijk zijn aan uw gebruikersnaam
Het wachtwoord mag niet lijken op uw voornaam en of achternaam
Shit.
Surequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil je mij met die rode lippen op de wang kussen? Dan heb ik zo'n afdruk op m'n wang zitten iedereen jaloers en zo.
Que?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef Beach het volgende:
Zoalng Huppel niet krampachtig jong probeert te zijn zie ik het probleem niet hoor.
DAT weet ik zekerquote:
Niet doeenn! Dan zegt straks iedereen '' hahaha dimanyte heeft een kusafdruk van zijn moeder/oma op zijn wang hahaha''quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil je mij met die rode lippen op de wang kussen? Dan heb ik zo'n afdruk op m'n wang zitten iedereen jaloers en zo.
It's a miracle.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom beweegt die aardbei niet?
13 jaar en een gespierd lichaam gaat meestal niet samenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is heel stoer. Wordt vaak ouder geschat, heeft een behoorlijk gespierd lichaam. Ik snap het wel.
Maar keur het echt niet goed
Jij checkt altijd of z'n maagdenvlies nog zit.quote:
wel als je hem stiekem anabolen voertquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
13 jaar en een gespierd lichaam gaat meestal niet samen
Iel bah nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij checkt altijd of z'n maagdenvlies nog zit.
Of als je een gepassioneerd breakdancer bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel als je hem stiekem anabolen voert
Serieus?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
M'n eerste kus van een meisje wat niet mijn moeder of zus is.
Ja maar dan loopt DV er naast en dan denkt iedereen van wejo die jongen heeft kus van dat meisje gekregen hij is baas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet doeenn! Dan zegt straks iedereen '' hahaha dimanyte heeft een kusafdruk van zijn moeder/oma op zijn wang hahaha''
Dat was je al toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar dan loopt DV er naast en dan denkt iedereen van wejo die jongen heeft kus van dat meisje gekregen hij is baas.
quote:
Wel van een jongen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Ik heb nog nooit een kus gehad van meisje.
Of ze denken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar dan loopt DV er naast en dan denkt iedereen van wejo die jongen heeft kus van dat meisje gekregen hij is baas.
Oeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Schattig wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Ik heb nog nooit een kus gehad van meisje.
Serieus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
Trouwens geen maagd meer maar nog wel groen.
Hoe dat dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
huh, hoe?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
Je hebt je verjaardag verplaatst?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
Kijk uit een duifquote:
mooie wenkbrauwen die linkse (op de foto dus links)quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wel. Still wouldn't hit it.
omg 2 kiwi's op morgen geen fruitquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef coban het volgende:
1 kiwi is 128% van je dagelijkse behoefte aan vitamine c.
Dimenator, waar is die foto van je zogenaamde zusje met wie je een kloon-account hebt?quote:
Moest er ook al aan denkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat gezicht lijkt erg op iemand.
Kan best.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat gezicht lijkt erg op iemand.
Nu weer huilen hoekje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moest er ook al aan denken
Die worden later echt lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja kijk illuminati
[ afbeelding ]
dat wordt wel heel jongquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja kijk illuminati
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dimenator, waar is die foto van je zogenaamde zusje met wie je een kloon-account hebt?
Diee jaaa!quote:
Jij weet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:03 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ja ze lijkt op dat ene meisje waar jij mee hebt/had maar die had grotere boobs
kquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn ex vriendinnetje lijkt daar heel erg op.
ohd iue.quote:
Seeeehhhquote:
Nou afgelopen dus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Jullie hadden toch een fok relatie? Hoe is daarmee afgelopen trouwens?
Snel vermoordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja kijk illuminati
[ afbeelding ]
Zelf weten, ben toch druk bezig.quote:
Weet ik, host ligt er soms uit, ze werken niet altijd goed, maar als je er op zit, heb je RARtjes vol kwaliteit.quote:
Loeminadiequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja kijk illuminati
[ afbeelding ]
Buiten fok ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Kende je haar ook buiten fok of alleen virtueel?
share,quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet ik, host ligt er soms uit, ze werken niet altijd goed, maar als je er op zit, heb je RARtjes vol kwaliteit.
ik weet trouwens ook, wil jij mij nu ook aanraken?quote:
Ik ga wachten. Tot die tijd /r/jailbait.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet ik, host ligt er soms uit, ze werken niet altijd goed, maar als je er op zit, heb je RARtjes vol kwaliteit.
Maar jij kende haar vanuit de irc.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik weet trouwens ook, wil jij mij nu ook aanraken?
dit ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar jij kende haar vanuit de irc.
Doet ie het al? Hier doet ie het wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga wachten. Tot die tijd /r/jailbait.
denk het, ben er al een half jaar oid net geweest.quote:
Ik ben bang dat andere fokkers je versierenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat een haat ineens. Ookal op msn enzo. Wat is er
quote:Tering zeg. Sinds wanneer hebben we op fok! Lkkre wijve. Ik zou je fuckin hard in je poepert pakken
Zijn toch kloonsquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:14 schreef coban het volgende:
Ik haal pimmetje en mcpiel altijd door elkaar
najah allebei dramatische kwaliteit dus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:14 schreef coban het volgende:
Ja, hun namen lijken ook zoveel op elkaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:14 schreef coban het volgende:
Doe je goed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denk het, ben er al een half jaar oid net geweest.
Welke kleur is tie nu?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:15 schreef mc-Piel het volgende:
Kermit, ik heb een kameleon die jouw naam draagt!
Dankjewel knulquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah allebei dramatische kwaliteit dus.
najah ben er ook niet goe weggaan heb zelfs ban daar.quote:
Hij is altijd dezelfde kleur broertje,quote:
ehosselenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef Kermit. het volgende:
Ik ga weer ouderswets fobo hosselen![]()
Hebben jullie nog leuke dames op fok?
Ik wou eens kijken, binnen 1 sec ban.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah ben er ook niet goe weggaan heb zelfs ban daar.
Die wolvendagen ofzoiets?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef Kermit. het volgende:
Kore.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef Kermit. het volgende:
Je hebt een vriendinquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:14 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat andere fokkers je versieren
We zijn al getrouwd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:14 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat andere fokkers je versieren
en dan gezellig voor de webcam een kaars in je eigen poepert steken? mij niet gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Kan jedoen maar ehosselen is wel rendabel
afspreken in het echte leven kan ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan gezellig voor de webcam een kaars in je eigen poepert steken? mij niet gezien.
Of gewoon wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:18 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dan nog. Zo hoef je niet tegen mij te doen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Kermit. het volgende:
oke ik ga ze even hosselen![]()
@DV nou en dat is buiten fok
Dromenvangertjequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef Kermit. het volgende:
De schoonheid van haar niet kunnen inzien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Kermit. het volgende:
WTF kore is lelijk ik heb niks aan jullie
No shit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Kermit. het volgende:
Probeer Sinosappelquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Kermit. het volgende:
Heb ik ook weken gehad, ik nam soms op maar dan zei ik niksquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik word heel de tijd door prive nummer gebeld
al 4 week ofzo, vandaag zijn zo ze brutaal geworden dat die al 6 x is over gegaan
Maar ik win, want ik neem toch niet op
Is postcodeloterij je hebt 4 miljoen gewonnnequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
al 4 week ofzo, vandaag zijn zo ze brutaal geworden dat die al 6 x is over gegaan
qftquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De schoonheid van haar niet kunnen inzien.!
Jup.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hey jijheb je al gegeten?
pics van je zusjequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
Tenzij straks me zusje komt en me telefoon ziet overgaan, en hem opneemt
Dan nog wil ik een nummer zien verschijnenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:20 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Is postcodeloterij je hebt 4 miljoen gewonnne
ik neem wel altijd op want het is altijd hi of ik met korting met abbo wil verlengen voor 6 maanden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
Mee eens!quote:
Ik heb niks met korting of verlengen neem dan gewoon nieuwequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik neem wel altijd op want het is altijd hi of ik met korting met abbo wil verlengen voor 6 maanden.
vriend van mij heeft 24000 euro gewonnen, dat is echt fantastischquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:20 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Is postcodeloterij je hebt 4 miljoen gewonnne
En heeft die gedeeld?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
vriend van mij heeft 24000 euro gewonnen, dat is echt fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |