Iel bah nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij checkt altijd of z'n maagdenvlies nog zit.
Of als je een gepassioneerd breakdancer bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel als je hem stiekem anabolen voert
Serieus?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
M'n eerste kus van een meisje wat niet mijn moeder of zus is.
Ja maar dan loopt DV er naast en dan denkt iedereen van wejo die jongen heeft kus van dat meisje gekregen hij is baas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet doeenn! Dan zegt straks iedereen '' hahaha dimanyte heeft een kusafdruk van zijn moeder/oma op zijn wang hahaha''
Dat was je al toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar dan loopt DV er naast en dan denkt iedereen van wejo die jongen heeft kus van dat meisje gekregen hij is baas.
quote:
Wel van een jongen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Ik heb nog nooit een kus gehad van meisje.
Of ze denken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar dan loopt DV er naast en dan denkt iedereen van wejo die jongen heeft kus van dat meisje gekregen hij is baas.
Oeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Schattig wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Ik heb nog nooit een kus gehad van meisje.
Serieus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
Trouwens geen maagd meer maar nog wel groen.
Hoe dat dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
huh, hoe?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
Je hebt je verjaardag verplaatst?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
Kijk uit een duifquote:
mooie wenkbrauwen die linkse (op de foto dus links)quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wel. Still wouldn't hit it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |