Ok thnxquote:
tokkiezooi he, dan krijg je datquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
DV mijn zoon is van het weekend gewoon naar de film geweest met een chick ouder dan jou
Hoe oud is dat ventje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
DV mijn zoon is van het weekend gewoon naar de film geweest met een chick ouder dan jou
ik maak altijd mijn eigen drugs in het scheikunde labquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
Wie gaat er samen met mij Crystal meth koken?
Kan je kapotveel geld mee verdienen.
Mijn zoon heeft meer manieren, respect en normen en waarden in zijn linkerpinkje dan jij in je hele lichaam hoor!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tokkiezooi he, dan krijg je dat
Bijna 14quote:
Hij zegt dat het gewoon een vriendin is.quote:
Is het erg dan als het zijn vriendin is?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zegt dat het gewoon een vriendin is.
Ik vertrouw hem daar wel in.
Ga van het weekend wel even nalezen wat hij erover naar Ez heeft gewhatsappt
Pics van jou.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doet ie goed
Pics van dat meisje
Ik vind het zeer ongepast als een kind van 13 met een meid van 17 gaat ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is het erg dan als het zijn vriendin is?
blij dat jij mijn moeder niet bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het zeer ongepast als een kind van 13 met een meid van 17 gaat ja.
Kans is ook heel klein dat ik zo'n "relatie" ooit zal goedkeuren.
Tfoe laat die kleine baas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het zeer ongepast als een kind van 13 met een meid van 17 gaat ja.
Kans is ook heel klein dat ik zo'n "relatie" ooit zal goedkeuren.
en ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef mc-Piel het volgende:
Of je zoontje is heel sterk ontwikkeld..
Of dat meisje is alles behalve ontwikkeld!
Als 17 jarige vallen op een 13 jarige?
Ik gun het hem van harte, maar ik zou haar even na laten trekken haha
Wejo zo rood.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe zie je er nu uit? #68
Ik haat twilightquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef mc-Piel het volgende:
Sabinen je moet minder twilight kijken!
Maar je ziet er zo vampierig uit enzulksquote:
Mijn zoon is heel stoer. Wordt vaak ouder geschat, heeft een behoorlijk gespierd lichaam. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef mc-Piel het volgende:
Of je zoontje is heel sterk ontwikkeld..
Of dat meisje is alles behalve ontwikkeld!
Als 17 jarige vallen op een 13 jarige?
Ik gun het hem van harte, maar ik zou haar even na laten trekken haha
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar je ziet er zo vampierig uit enzulks
Wil je mij met die rode lippen op de wang kussen? Dan heb ik zo'n afdruk op m'n wang zitten iedereen jaloers en zo.quote:
Waarom beweegt die aardbei nietquote:
berenpak25quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef Oceanview het volgende:
Uw wachtwoord moet aan de volgende vereisten voldoen:
Het wachtwoord moet minimaal 8 posities lang zijn
Het wachtwoord mag maximaal 2 keer hetzelfde teken bevatten
Het wachtwoord moet minimaal 2 cijfer bevatten
Het wachtwoord mag geen spatie of # of + of & of < bevatten
Het wachtwoord moet anders zijn dan de vorige 6 wachtwoorden
Het wachtwoord mag niet gelijk zijn aan uw gebruikersnaam
Het wachtwoord mag niet lijken op uw voornaam en of achternaam
Shit.
Surequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil je mij met die rode lippen op de wang kussen? Dan heb ik zo'n afdruk op m'n wang zitten iedereen jaloers en zo.
Que?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef Beach het volgende:
Zoalng Huppel niet krampachtig jong probeert te zijn zie ik het probleem niet hoor.
DAT weet ik zekerquote:
Niet doeenn! Dan zegt straks iedereen '' hahaha dimanyte heeft een kusafdruk van zijn moeder/oma op zijn wang hahaha''quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil je mij met die rode lippen op de wang kussen? Dan heb ik zo'n afdruk op m'n wang zitten iedereen jaloers en zo.
It's a miracle.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom beweegt die aardbei niet?
13 jaar en een gespierd lichaam gaat meestal niet samenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is heel stoer. Wordt vaak ouder geschat, heeft een behoorlijk gespierd lichaam. Ik snap het wel.
Maar keur het echt niet goed
Jij checkt altijd of z'n maagdenvlies nog zit.quote:
wel als je hem stiekem anabolen voertquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
13 jaar en een gespierd lichaam gaat meestal niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |