quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:40 schreef plagvreugd het volgende:
ha dat is die dawkins vast weer die vaak langskomt hier.
Aaron.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:45 schreef plagvreugd het volgende:
Dan als vervolg maar een religieuze vraag...
Hoe heet de broer van Mozes?
Stand # 2564:quote:
quote:
Corrie en de Rekels.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:53 schreef ß het volgende:
is een Nederlandse popgroep rond zangeres Corry Konings. De groep is vooral bekend van de hit Huilen is voor jou te laat.
Wat is![]()
quote:
Zeker niet. Maar die Elan S3 was zeker de moeite waard!quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:01 schreef ß het volgende:
Ik moet het met een Spitfire doen (ook niet verkeerd).
Welke serie Spitfire trouwens, nu we het er toch over hebben?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:01 schreef ß het volgende:
Ik moet het met een Spitfire doen (ook niet verkeerd).
Ik doe nooit zo moeilijk met spelling (tenzij ik het anders aangeef).quote:
30. En ik heb met de dochter van die songwriter in de klas gezeten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:21 schreef plagvreugd het volgende:
geen idee, weet wel dat er ooit iemand door de Brennerpas reed met z'n 20tonner diesel, over slechte muziek gesproken
Ha ja. Ben geen expertquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:22 schreef ß het volgende:
[..]
30. En ik heb met de dochter van die songwriter in de klas gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er nu weg van, sorry.
Welja.quote:
de Elbris is de hoogste berg van Europa toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Nope Col De I'Iseran. Even een ander,wil slapen
wat is de hoogste berg van Europa?
Elbroes, goed genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
de Elbris is de hoogste berg van Europa toch?
Correctquote:
Stand # 2564:quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:02 schreef Chesben het volgende:
dan was het Göring (gooi de 2 altijd door elkaar)
Liggen in East-Sussex, vormen feitelijk 1 stad aldus wiki.quote:
Yep.quote:
Nope, het is een specifiek engels graafschap waar alle grappen over domme blondjes in engeland over gaan.quote:
Yup, the typical Essex-girlquote:
has a command of Spanish that runs only to the word Ibizaquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:36 schreef Grumpey het volgende:
Yup, the typical Essex-girlhttp://en.wikipedia.org/wiki/Essex_girl
Kat von Dquote:
juistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |