He, je mag niet googlen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:17 schreef Broertie het volgende:
Zal wel niet van Rietveld zijn.......
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:17 schreef Broertie het volgende:
Zal wel niet van Rietveld zijn.......
Gewoon niet meer doen, we weten dat niemand hier nog een idee heeftquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef Broertie het volgende:
Mocht het antwoord per ongeluk goed zijn, lever ik mijn punt in!
Jullie weten net zoveel van meubels als ik van sportquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:41 schreef Broertie het volgende:
Fijn! Nu geen meubelvragen meer, aub!
En ik van beide vrij weinigquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jullie weten net zoveel van meubels als ik van sport
Het was inderdaad het element wat aangegeven wordt met de H, voor velen beter bekend als waterstof. Waterstof is het enige element wat geen neutronen bezit.quote:
Ok, ordinair gokken dan maar: 5?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Het goede antwoord zit er niet bij.
quote:Vermijd ordinaire gokvragen. Vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, etc. hebben vaak weinig met algemene kennis te maken en een hoop gegok is dan ook het gevolg.
Algemene kennis van het dartbord is hierbij van belang. Darten begint op 501, je moet eindigen met dubbel 12.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef Baszh het volgende:
ik zeg 8, als 501 het begin is, wat ik denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry moet nu weg, maar heb hem hier staan.
helemaal correctquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef plagvreugd het volgende:
The curious incident of the dog in the night time?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Je bent niet verplicht om te antwoorden hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry moet nu weg, maar heb hem hier staan.To err is human, to forgive bovine.
Stand # 2564:quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Yep, geef uzelve een punt svp.
Van Mensa?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef remcoP het volgende:
Dit is toch echt middelbare school kennis.
Bij mij op de Mavo werd hier weinig aandacht aan besteedt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef remcoP het volgende:
3e klas Grieks ja, en dan moet je die a-boeiende lessen maar net een beetje meegekregen hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef remcoP het volgende:
Da's waar natuurlijk, waarschijnlijk kunnen alleen (ex)gymnasiasten dit beantwoorden. Ik doe zo wel een iets algemenere vraag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
3e klas Grieks ja, en dan moet je die a-boeiende lessen maar net een beetje meegekregen hebben.
Gymnasium gedaan, Grieks tot het eind maar dit is echt niet blijven plakken hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef remcoP het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Baszh het volgende:
Latijn en Grieks kon me aan me kont roesten, gewoon atheneum gedaan.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Baszh het volgende:
Latijn en Grieks kon me aan me kont roesten, gewoon atheneum gedaan.
Grieks zo snel mogelijk laten vallen. Kutvak, stond er een 3 voorquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gymnasium gedaan, Grieks tot het eind maar dit is echt niet blijven plakken hoor
Hier idem.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gymnasium gedaan, Grieks tot het eind maar dit is echt niet blijven plakken hoor
Daarom Latijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Grieks zo snel mogelijk laten vallen. Kutvak, stond er een 3 voor.
Schande!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:23 schreef lubje25 het volgende:
Wilde wel Grieks en Latijn kiezen op de Havo maar dat mocht niet.
En Hannibal Smith van the A team dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef remcoP het volgende:
De enige kolonel die ik ken is van Kentucky Fried Chicken.
quote:
Zoveel fastfoodketens daar niet normaalquote:
Mensa is een soort van school voor hoogbeschaafde mensenquote:
Die amerikanen moeten die kilootjes ergens vandaag halen hequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:32 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zoveel fastfoodketens daar niet normaal
quote:
quote:
quote:
en hongarije is de laatstequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:16 schreef plagvreugd het volgende:
Italië, kroatie, tsjechië, hongarije?
quote:
Kratos...quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
Naam van dit personage?
Stand # 2564:quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef plagvreugd het volgende:
die laatste ken ik van massive attack
Ik heb net een tijdje geleden de hele Thunderbirds serie op DVD gekochtquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo Nico, zoveel wist ik er niet meer van.
Wilde eerst de hele naam vragen, maar dacht dat dat te moeilijk zou zijn. Dan maar een eervolle vermelding voor Nico.quote:
Marken, hoe kom ik nou bij Nagele.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:02 schreef plagvreugd het volgende:
Nagele? Wie had het over Nagele? :S
Stand # 2564:quote:
quote:
Goed idee, nn folksquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:35 schreef lubje25 het volgende:
De uitdrukking: voorliggen = 'niet in staat om iets te doen'.[/b]
Enorm interessant, dingen te lezen over dat meer. Wel een heel droevig verhaal.quote:
was een tijd stil, had het antwoord gecontroleerd en de nieuwe stand gepost. Overbodig want je bent heel niet weg.quote:
A1 en A28quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:04 schreef plagvreugd het volgende:
Welke twee snelwegen kruisen elkaar bij knooppunt Hoevelaken, bij Amersfoort?
Sorry zit op mobiel, dat knipt en plakt zo kut.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
was een tijd stil, had het antwoord gecontroleerd en de nieuwe stand gepost. Overbodig want je bent heel niet weg.
Yepquote:
Yep.quote:
Groente en fruit,quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:18 schreef ß het volgende:
Uit welke onderdelen bestaat de schijf van vijf?
vetten en olie voor de compleetheid.quote:
Heel vroeger was dat de Alarmschijf. Weet niet of dat nog zo is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:30 schreef plagvreugd het volgende:
Hoe heet de wekelijkse hit tip op de radio, eerst bij radio veronica, daarna radio 3/3FM en momenteel bij 538?
Dat zocht ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Heel vroeger was dat de Alarmschijf. Weet niet of dat nog zo is.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:40 schreef plagvreugd het volgende:
ha dat is die dawkins vast weer die vaak langskomt hier.
Aaron.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:45 schreef plagvreugd het volgende:
Dan als vervolg maar een religieuze vraag...
Hoe heet de broer van Mozes?
quote:
Corrie en de Rekels.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:53 schreef ß het volgende:
is een Nederlandse popgroep rond zangeres Corry Konings. De groep is vooral bekend van de hit Huilen is voor jou te laat.
Wat is![]()
quote:
Zeker niet. Maar die Elan S3 was zeker de moeite waard!quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:01 schreef ß het volgende:
Ik moet het met een Spitfire doen (ook niet verkeerd).
Welke serie Spitfire trouwens, nu we het er toch over hebben?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:01 schreef ß het volgende:
Ik moet het met een Spitfire doen (ook niet verkeerd).
Ik doe nooit zo moeilijk met spelling (tenzij ik het anders aangeef).quote:
30. En ik heb met de dochter van die songwriter in de klas gezeten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:21 schreef plagvreugd het volgende:
geen idee, weet wel dat er ooit iemand door de Brennerpas reed met z'n 20tonner diesel, over slechte muziek gesproken
Ha ja. Ben geen expertquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:22 schreef ß het volgende:
[..]
30. En ik heb met de dochter van die songwriter in de klas gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er nu weg van, sorry.
Welja.quote:
de Elbris is de hoogste berg van Europa toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Nope Col De I'Iseran. Even een ander,wil slapen
wat is de hoogste berg van Europa?
Elbroes, goed genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
de Elbris is de hoogste berg van Europa toch?
Correctquote:
Stand # 2564:quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:02 schreef Chesben het volgende:
dan was het Göring (gooi de 2 altijd door elkaar)
Liggen in East-Sussex, vormen feitelijk 1 stad aldus wiki.quote:
Yep.quote:
Nope, het is een specifiek engels graafschap waar alle grappen over domme blondjes in engeland over gaan.quote:
Yup, the typical Essex-girlquote:
has a command of Spanish that runs only to the word Ibizaquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:36 schreef Grumpey het volgende:
Yup, the typical Essex-girlhttp://en.wikipedia.org/wiki/Essex_girl
Kat von Dquote:
juistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |