De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/program(...)-is-een-groente-toch
Okequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op mijn schouw zetten natuurlijk
quote:
quote:
HVJ WJNMK WOBBITquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:11 schreef coban het volgende:
Ik adoreer dimens wel een beetje. Al geef ik dit soort dingen niet graag toe.
Heb je geen humor ofzo. :Squote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in die gallery
Waar? Maak eens foto?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
thx. ik heb al een mooi plekje vrijgemaakt
Oke.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Skoften, 9gag etc is meer voor mij.
Ik kijk op Imgur altijd bij /r/jailbaitquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in die gallery
Jij mag er ook zijn hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef coban het volgende:
Beach is wel een van de bazigste users.
viese pedoquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kijk op Imgur altijd bij /r/jailbait
Boerderie.com? Interessante website heb je daar.quote:
Ik ben 19 maar zie eruit als 16 of zo.quote:
Laat baardje groeienquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben 19 maar zie eruit als 16 of zo.![]()
Meiden zien er nu eenmaal ouder uit dus een meid van 17 ziet er naast mij vaak veel ouder uit en dat wil ik niet. Ik ben dus gedoemd om met jongere meisjes te gaan.
mijn buurmeisje is 13quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meiden zien er nu eenmaal ouder uit dus een meid van 17 ziet er naast mij vaak veel ouder uit en dat wil ik niet. Ik ben dus gedoemd om met jongere meisjes te gaan.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lolque?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]waarom voel ik mij aangesproken.
Je lijkt getrouwd?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef coban het volgende:
Ik lijk altijd juist heel veel oudergetrouwd meestal.
Jij bent wel vaak FA.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:24 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had vanmiddag weer zo'n momentje.
Ik zou om 14:00 nog mischien te horen krijgen of ik nog tot laat moest werken, waardoor er een opmerking volgde achjoh extra centjes verdienen is toch lekker, want er zit toch niemand thuis op je te wachten.
Ik:
[ afbeelding ]
heb je hem al getest?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gebruik je hem toch voor je zak, kan je alsnog baardje laten groeien
Als die kut scheert doet die het toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
heb je hem al getest?
ik had ook zo'n philips en die scheerde kut, nu alleen nog maar met DE mesjes
Allang en hij scheert heerlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
heb je hem al getest?
ik had ook zo'n philips en die scheerde kut, nu alleen nog maar met DE mesjes
'quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als die kut scheert doet die het toch?
Ok. Ik zie je wel verschijnen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren gekkie. Tevens ben je m'n vader dus beter ga ik gewoon bij jou wonen.
Als die politie zegt: "Who let the dogs out." moet ik altijd denken aan south park maar weet niet waarom.quote:
Lady Shave dus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als die kut scheert doet die het toch?
Meestal komt er 1 zo'n stuk dubbel te liggen binnen in en heb je zo'n bobbelquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef coban het volgende:
Ik haat hoezen wisselen van deken enzo omdat zo moeilijk
Dat doe ik zo ongeveer bij iedereen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef Dientje12 het volgende:
Wrm heeft beach 10 x op me fobo gekeken?
Hartstikke makkelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef coban het volgende:
Okequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat doe ik zo ongeveer bij iedereen.
Heb ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef coban het volgende:
Hahah ja ook
Altijd als ik klaar ben helemaal uitgeput
eerst dekbed op grond leggen. dan laken binnenstebuiten eroverheen. bij 2 punten van bovenkant pakken maar dan van binnenin het laken. schudden. klaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meestal komt er 1 zo'n stuk dubbel te liggen binnen in en heb je zo'n bobbel
ik doe altijd eerst het laken binnenstebuiten vouwen dan met mijn handen in het laken naar de puntjes van het laken en dan door het laken heen het dekbed vastpakken en dan gewoon het laken over het dekbed heentrekkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef coban het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik doe altijd eerst het laken binnenstebuiten vouwen dan met mijn handen in het laken naar de puntjes van het laken en dan door het laken heen het dekbed vastpakken en dan gewoon het laken over het dekbed heentrekken
Omgquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:38 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik jou zie laat ik gewoon iedereen koud
Eetsmakkelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:39 schreef coban het volgende:
mijn bed is nu in alle tinten roze
Nu eten gedag
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:39 schreef coban het volgende:
mijn bed is nu in alle tinten roze
Nu eten gedag
quote:
Hij heeft wat weg van een collega van mij.quote:
TJSOOBIEEEquote:
ik zei hoiquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
TJSOOBIEEE
ik ging maar douchen niemand zei hoi
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:45 schreef Oceanview het volgende:
Sta je dan, op een verjaardagsfeestje
Hey Ezje, wat doe jij zoal?
"Ja ik gooi graag met duiven"
linkquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nou hoe dan?
'Hoe! hoe! hoe!'
Inclusief de bewegingen alsof ik het syndroom van Down heb dan h.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nou hoe dan?
'Hoe! hoe! hoe!'
Geenstijl/dumpert, de duifmeneer. Kijk ook op Youtube, en de post van Ludo hierboven.quote:
Waarom dode eten als ze levend lekkerder zijn.quote:
Pedo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom dode eten als ze levend lekkerder zijn.
Dat hoort er natuurlijk bij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inclusief de bewegingen alsof ik het syndroom van Down heb dan h.
Eten, niet gebruiken voor andere doeleinden.quote:
Door mijn sperma zijn meer wonderen in de wereld gekomen dan door Kim Jong-Ill.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stop nou met je eigen sperma op te eten.
okquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Door mijn sperma zijn meer wonderen in de wereld gekomen dan door Kim Jong-Ill.
gelukkig zijn ze allemaal weggespoeld met het douchewater thoughquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Door mijn sperma zijn meer wonderen in de wereld gekomen dan door Kim Jong-Ill.
Niet weten dat ik kinderen heb.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze allemaal weggespoeld met het douchewater though
quote:
Als je beter voor je kinderen had gezorgd was hij nu niet zo'n crimineel.quote:
Hij is precies zoals ik wil.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je beter voor je kinderen had gezorgd was hij nu niet zo'n crimineel.
Is dat Zonderman?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij heeft wat weg van een collega van mij.
Nee.quote:
Jammerquote:
Is het een auto?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |