Ik kijk op Imgur altijd bij /r/jailbaitquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in die gallery
Jij mag er ook zijn hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef coban het volgende:
Beach is wel een van de bazigste users.
viese pedoquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kijk op Imgur altijd bij /r/jailbait
Boerderie.com? Interessante website heb je daar.quote:
Ik ben 19 maar zie eruit als 16 of zo.quote:
Laat baardje groeienquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben 19 maar zie eruit als 16 of zo.![]()
Meiden zien er nu eenmaal ouder uit dus een meid van 17 ziet er naast mij vaak veel ouder uit en dat wil ik niet. Ik ben dus gedoemd om met jongere meisjes te gaan.
mijn buurmeisje is 13quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meiden zien er nu eenmaal ouder uit dus een meid van 17 ziet er naast mij vaak veel ouder uit en dat wil ik niet. Ik ben dus gedoemd om met jongere meisjes te gaan.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lolque?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]waarom voel ik mij aangesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |