viese pedoquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kijk op Imgur altijd bij /r/jailbait
Boerderie.com? Interessante website heb je daar.quote:
Ik ben 19 maar zie eruit als 16 of zo.quote:
Laat baardje groeienquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben 19 maar zie eruit als 16 of zo.![]()
Meiden zien er nu eenmaal ouder uit dus een meid van 17 ziet er naast mij vaak veel ouder uit en dat wil ik niet. Ik ben dus gedoemd om met jongere meisjes te gaan.
mijn buurmeisje is 13quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meiden zien er nu eenmaal ouder uit dus een meid van 17 ziet er naast mij vaak veel ouder uit en dat wil ik niet. Ik ben dus gedoemd om met jongere meisjes te gaan.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lolque?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]waarom voel ik mij aangesproken.
Je lijkt getrouwd?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef coban het volgende:
Ik lijk altijd juist heel veel oudergetrouwd meestal.
Jij bent wel vaak FA.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:24 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had vanmiddag weer zo'n momentje.
Ik zou om 14:00 nog mischien te horen krijgen of ik nog tot laat moest werken, waardoor er een opmerking volgde achjoh extra centjes verdienen is toch lekker, want er zit toch niemand thuis op je te wachten.
Ik:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |