Honderden wat? Honderden illegale autohandelende sjacheraars van twijfelachtig allooi die beloofden dat hij het nou toch echt weer goed zou doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:30 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder heeft honderden betaald om dat ding te laten maken afgelopen zomer, en dat kutding is nu stuk.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Honderden wat? Honderden illegale autohandelende sjacheraars van twijfelachtig allooi die beloofden dat hij het nou toch echt weer goed zou doen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Honderden wat? Honderden illegale autohandelende sjacheraars van twijfelachtig allooi die beloofden dat hij het nou toch echt weer goed zou doen?
Dat dachten wij ook al toen hij met dat ding aan kwam zetten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een Mercedes... zijn jullie kampers?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef donroyco het volgende:
Je moet de koppeling ook ingetrapt houden als je stil staat en je motor in de versnelling laat draaien.
Ik bespeur hier een lichte trol...quote:
Gelukkig heb jij internet op je mobiel en hoef je dus niet te helpen hè.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:39 schreef summer2bird het volgende:
Ah, er is nu een sleepwagen opweg om ons en de auto op te halen.
Helaas ben ik niet aan het trollen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef ThA-W0W3R het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een lichte trol...
Dat je in een twingo rijdt is helemaal geen nuttige informatie, alleen maar bedoelt om te trollen dus.
Ik kan niet meehelpen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij internet op je mobiel en hoef je dus niet te helpen hè.
Duw de auto gewoon naar de garage.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan niet meehelpen.
Ik heb de ballen verstand van auto's, heb alleen geholpen om de auto van de weg af te duwen.
Dan moet ik samen met mijn vader een paar uurtjes duwen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Duw de auto gewoon naar de garage.
Krijg je ook nog wat beweging + een goede band met je vader.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan moet ik samen met mijn vader een paar uurtjes duwen.
Goed idee ja
Dit dus.quote:
Ze heeft dat geld toen niet betaald voor een nieuwe uitlaat en banden. Volgens mij had dat toen iets met de versnelling (ja alweerquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef SadKingBilly het volgende:
Auto van je vader kapot. Auto van je moeder kapot. Conclusie: allebei je ouders kunnen niet autorijden.
Oh, en honderden euro's (neem ik maar aan) uitgeven aan een nieuwe uitlaat en banden en dan mag absoluut de versnelling het natuurlijk niet begeven...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Vrouwen + auto + Renault =
Gewoon voor een Japanner gaan dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:15 schreef Quisho het volgende:
Betrouwbaarste auto's: Toyota, Honda, Mazda van 2004 en eerder (ook al is het een halve Ford)
Onbetrouwbare auto's: Franse meuk, Mitsubishi, GM
Sterke maar onbetrouwbare auto's: Duitse meuk
Deze man.... heeft het verstand van een vrouw qua auto'squote:Op woensdag 11 januari 2012 17:15 schreef Quisho het volgende:
Betrouwbaarste auto's: Toyota, Honda, Mazda van 2004 en eerder (ook al is het een halve Ford)
Onbetrouwbare auto's: Franse meuk, Mitsubishi, GM
Sterke maar onbetrouwbare auto's: Duitse meuk
Ja, en dat allemaal voor één versnellingsbak die na een half jaar WEER stuk is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Had ik ook een keerquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Altijd nog beter dan fietsen en opeens er achter komen dat het stuur dat je in je handen hebt niet meer deel uit maakt van je fiets.
Haten op Renault.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Vrouwen + auto + Renault =
Of een Koreaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:20 schreef strontboer het volgende:
[..]
Gewoon voor een Japanner gaan dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |