Honderden wat? Honderden illegale autohandelende sjacheraars van twijfelachtig allooi die beloofden dat hij het nou toch echt weer goed zou doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:30 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder heeft honderden betaald om dat ding te laten maken afgelopen zomer, en dat kutding is nu stuk.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Honderden wat? Honderden illegale autohandelende sjacheraars van twijfelachtig allooi die beloofden dat hij het nou toch echt weer goed zou doen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Honderden wat? Honderden illegale autohandelende sjacheraars van twijfelachtig allooi die beloofden dat hij het nou toch echt weer goed zou doen?
Dat dachten wij ook al toen hij met dat ding aan kwam zetten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een Mercedes... zijn jullie kampers?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef donroyco het volgende:
Je moet de koppeling ook ingetrapt houden als je stil staat en je motor in de versnelling laat draaien.
Ik bespeur hier een lichte trol...quote:
Gelukkig heb jij internet op je mobiel en hoef je dus niet te helpen hè.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:39 schreef summer2bird het volgende:
Ah, er is nu een sleepwagen opweg om ons en de auto op te halen.
Helaas ben ik niet aan het trollen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef ThA-W0W3R het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een lichte trol...
Dat je in een twingo rijdt is helemaal geen nuttige informatie, alleen maar bedoelt om te trollen dus.
Ik kan niet meehelpen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij internet op je mobiel en hoef je dus niet te helpen hè.
Duw de auto gewoon naar de garage.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan niet meehelpen.
Ik heb de ballen verstand van auto's, heb alleen geholpen om de auto van de weg af te duwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |