quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:31 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Door welke groep werd het nummer War, bekend in de versies van Edwin Starr en Bruce Springsteen, origineel opgenomen?
De reden dat het heropgenomen werd door Edwin Starr was overigens omdat ze het op single wilden uitbrengen en de wat conservatievere fans van de groep waar het om gaat niet wilden afschrikken/vervreemden. Gezien het onderwerp.
Het is 'r! Het nummer komt al uit 1984, maar werd toen geen hit. Nadat I Just can't stop.. een hit was geworden, ging 'ie in de herkansing.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef ranja het volgende:
De naam Siedah Garret komt bij me op, maar dat was die van Michael Jackson.
Of ze zong ook met Edwards of de naam lijkt er op...
NoobieDoobieDoo +1,5quote:David Ruffin, Eddie Kendricks, Dennis Edwards
Ik heb dat album wel, maar het nummer zegt me helemaal niks...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef ranja het volgende:
Toen Michael Jackson z'n Bad lp aan het leegmelken was kwam hij ineens ook de hitparade (nou ja, sommige) in met het nummer Get It. Met wie was dat een duet?
Methodmich +1quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:26 schreef methodmich het volgende:
Is dat niet met Stevie Wonder of zie ik dat verkeerd?
quote:Little Richard
Little Eve
Little Steven & the disciples of soul
Little Village
Little Stevie Wonder
Ik denk dat je met de Little River Band dan de 5e hebtquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:00 schreef Homdeck het volgende:
Was nog niet verder dan little richard, little eve en little river band.
Dat maakt al 4!quote:Was nog niet verder dan little richard, little eve en little river band.
Yep, dat was Lil'.quote:Little Louis was ook Lil' of nie?
quote:Little Donny Osmond?
quote:
Welk liedje ?quote:Let me kiss your lips, I'm intrigued by the taste
The way you dance, the way you move your waist
We meet face to face in a crowded place
Let me take you home, let's cut the chase
To every man that's two-size - what do you choose?
If you choose my love, that means you never lose
Never have the chance to be there for you
quote:You say it!
I'm in love, set you free
Oh, she's only looking to me
Come on!
Only love breaks her heart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |