Hoe veel later is Ardavichus gestart eigenlijk? Toch maar een minuut of 10 of zo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ach joh, Team De Rooy heeft genoeg ademruimte!
Volgens mij maar 2 of 3 minuten na Gerardquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe veel later is Ardavichus gestart eigenlijk? Toch maar een minuut of 10 of zo?
Oh nee dat is ook zo'n stokbroodvreter natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar jullie geloven toch niet dat ze Peterhansel gaan straffen?
ze starten in de finishvolgorde van de vorige etappe toch? Dat dacht ik altijdquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij maar 2 of 3 minuten na Gerard
Yupquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze starten in de finishvolgorde van de vorige etappe toch? Dat dacht ik altijd
achter Miki dan lijkt me. Gerard was 3e gisteren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ardidinges startte als 4e, dus een minuut of 8 á 10 achter De Rooy
Hj zag er net op Eurosport wel uit alsof hij Peterhansel voor z'n bek ging slaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:39 schreef Waffle het volgende:
Gordon verliest weer gewoon te veel, zoals eigenlijk elk jaar...
Helaas wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:39 schreef Waffle het volgende:
Gordon verliest weer gewoon te veel, zoals eigenlijk elk jaar...
Zoals ik het begreep had Gordon zijn sentinel ingedrukt dat ie er voorbij wilde, maar ging Peterhansel niet aan de kant en moest Gordon dus uitwijken en rijdt in een greppel twee banden aan gort. Dan zou ik ook pissig zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hj zag er net op Eurosport wel uit alsof hij Peterhansel voor z'n bek ging slaan
ASO zal hier wel weer niks aan doen. Fransenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:45 schreef splendor het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep had Gordon zijn sentinel ingedrukt dat ie er voorbij wilde, maar ging Peterhansel niet aan de kant en moest Gordon dus uitwijken en rijdt in een greppel twee banden aan gort. Dan zou ik ook pissig zijn.
En paar minuten eerder staat Peterhansel te verkondigen dat Gordon hem voorbij kwam en daarna stil stond langs de kant van de weg.
In principe wel. Alleen elite-rijders kunnen vragen om verder vooraan te starten, als zij door technische problemen ver achterin zijn ge-eindigd de etappe daarvoor. Dit om grote verschillen in snelheid tussen de rijders enigszins te beperken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze starten in de finishvolgorde van de vorige etappe toch? Dat dacht ik altijd
5equote:
Dat deden de Kamazzen ook niet. Pas nu Henk en Bierhof er niet meer bij zijn worden ze wel bestraft als ze iets doen wat niet mag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Peterhansel is gewoon een mongool die nergens voor stopt of niks. Maar ja, Fransman he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |