SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 11-01-2012 23:58:43 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Doe ik uit liefde. Word je hard vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef DeJori het volgende:
En BDH, je moet mij niet zo beledigen.
Zwadderich is zo fagquote:
Op Zwadderich is iedereen Basass. Huffelpuf is gewoon het ergstquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zwadderich is zo fag
Gewoon ravenklauw, gewoon lekker chillen in school met geile ravenklauw chicks in blauwe pakjes
Alsof wij kans maken bij Ravenklauwchicksquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En zwadderich zit vol met lelijke mensen, succes verder
Wel als we bij ravenklauw zatenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof wij kans maken bij Ravenklauwchicks
Je durft niet eens met een chick van je school te pratenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wel als we bij ravenklauw zaten
Dan weet ik zeker dat ik die chicks had gefixt.
MAAR WE ZIJN HUFFEL FUCKING PUF
Zwakke plek. Je hebt mequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je durft niet eens met een chick van je school te praten
Ik ken mijn medeHuffelpuf genoten welquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zwakke plek. Je hebt me
Moet je maar niet gaan liggen slapen tijdens schoolquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg ik lag net rustig met muziek aan en mijn ogen dicht op tafel half te slapen. Dat mocht gewoon. Blijkbaar had de docent gezegd dat we mochten gaan, iedereen weg en ik had niks gehoord of door.. Heeft die docent me gewoon een half uur in een gesloten lokaal laten zitten. Ik zo'n vriendin naar hem gestuurd zegt tie ook nog mooi "heb pauze kom om half maar terug"![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg ik lag net rustig met muziek aan en mijn ogen dicht op tafel half te slapen. Dat mocht gewoon. Blijkbaar had de docent gezegd dat we mochten gaan, iedereen weg en ik had niks gehoord of door.. Heeft die docent me gewoon een half uur in een gesloten lokaal laten zitten. Ik zo'n vriendin naar hem gestuurd zegt tie ook nog mooi "heb pauze kom om half maar terug"![]()
Moet je je toetsen maar halenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja hij is tof. En ik sliep omdat de rest herkansingen had en ik dan moeilijk kan praten.
benjamin button neuken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet je je toetsen maar halen
Ik kreeg net een smsje van mijn vader: "Wat is het toppunt van pedofilie?"
Een dildo van Fisher Pricequote:
Jouw paquote:
Mijne alleen whatsappenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
Mijne doet gewoon hendig whatsappen en facebooken met mij
quote:
Ik krijg zovaak vragen over "nieuwe vriendjes" op Facebook, volgens mij doet hij niets anders dan mijn nieuwe vriendjes stalken ofzoquote:
Als ik mijn moeder of zusje zou hebben op fb zou dat ook zo gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik krijg zovaak vragen over "nieuwe vriendjes" op Facebook, volgens mij doet hij niets anders dan mijn nieuwe vriendjes stalken ofzo
Ik heb mijn moeder op facebook. Mijn pa is niet zo van de sociale media. Hij klinkt nu echt als een digibeet maar dat is hij totaal nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder of zusje zou hebben op fb zou dat ook zo gaan.
Mijn ouders hebben geen fb en mn zusje moet ik er niet op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder op facebook. Mijn pa is niet zo van de sociale media. Hij klinkt nu echt als een digibeet maar dat is hij totaal niet
Ja die woont in Australië. Deed mijn zusje dat maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef shifto het volgende:
FB is bijna de enige weg dat ik mijn zus nog spreek!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja die woont in Australië. Deed mijn zusje dat maar.
Je hebt haar nog niet eens gezienquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef Muisraket het volgende:
Die opmerking over bdh's zusje, die leraar van Barrie (wel lullig voor Barrie) en die vader van Jori (hoewel het ook een beetje opvallend begint te worden) =
![]()
hier exact hetzelfdequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder op facebook. Mijn pa is niet zo van de sociale media. Hij klinkt nu echt als een digibeet maar dat is hij totaal niet
Hier ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef DeJori het volgende:
Wtf is er mis met internetFirefox wordt slechter en slechter
Echt gesproken als een ware n00b voor de DB meets!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik loop nu richting de bus, dit gaat zo kk hard tegen myn principes in dak nu ga meetenplz dalyk doen alsof we goede kameraden zijn en niet een stel autisten
Komt allemaal goed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik loop nu richting de bus, dit gaat zo kk hard tegen myn principes in dak nu ga meetenplz dalyk doen alsof we goede kameraden zijn en niet een stel autisten
Gaat uwes eigenlijk ook?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt gesproken als een ware n00b voor de DB meets!
Je komt er wel achter maat
Denk het wel (hoewel mijn cashflow nee zegtquote:
Ochquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Denk het wel (hoewel mijn cashflow nee zegt) Maar ik ben zo eerst even iets doen dus sowieso pas stukje later
We zullen zien jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Zul je zien dat dadelijk TM dé autist is.
Of ST blijkt te zijn, dat zou wel lachen zijn.quote:
Voor bijdehand welquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of ST blijkt te zijn, dat zou wel lachen zijn.
dus zo ziet bb eruit?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog even een plaatje ter illustratie van hoe het net was.
Geef mij kaasquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:47 schreef DeJori het volgende:
Zit hier als een baas met een lekker blok kaasEven kijken hoe lang het duurt tot de rest thuis is!
quote:
Hoezo tegelijk thuisquote:
Allebei bij bbquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja die gast fietst tering hard.
Is goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kaas ligt in de koelkast pak jij het?
Niets meer van gehoord. Zal wel van d'r fiets getrokken zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Is MR trouwens veilig thuis gekomen?
Denk dat die nu slaaptquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Is MR trouwens veilig thuis gekomen?
Heb je ook bitterballen?quote:
Wat zeg je, sorbetchipsborrelnotensnacksstokbroodkaas?quote:
Gooi die ff in het vetquote:
!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat zeg je, sorbetchipsborrelnotensnacksstokbroodkaas?
Schnitzelbiefstukbraadworstgekooktegelderse, wat is er?quote:
Ja wat?!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee jij met je acht gangen.
Gekookte geldersequote:Op donderdag 12 januari 2012 01:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schnitzelbiefstukbraadworstgekooktegelderse, wat is er?
Het waren kleine gangenquote:
Okquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel mijn plek dan warm houden he.
Me 2quote:
Wij hebben het altijd gezelligquote:
Dat zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Mag ik ook eens voelen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef DeJori het volgende:
Ik heb vanavond trouwens een heerlijke dronk. Ik voel me echt goed
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja dan zijn het nog veel gangen.
En ik vond het ook gezellig.Je was erg stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja dan zijn het nog veel gangen.
En ik vond het ook gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Jij mag me altijd voelenquote:
Hopelijk morgen zonder kater danquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef DeJori het volgende:
Ik heb vanavond trouwens een heerlijke dronk. Ik voel me echt goed
quote:
Ik heb altijd een katerquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hopelijk morgen zonder kater dan
Poesje en bier = stinkende kut??quote:
Jullie verhalen waren interessant om naar te luisteren.quote:
Zoietsquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Poesje en bier = stinkende kut??
Ok. Trustequote:Op donderdag 12 januari 2012 01:14 schreef DeJori het volgende:
Maar ik ga slapen. Maken jullie het topic nog even vol?
quote:
Houdoei en trustequote:Op donderdag 12 januari 2012 01:14 schreef DeJori het volgende:
Maar ik ga slapen. Maken jullie het topic nog even vol?
Je weet dat ik altijd van je zal houdenquote:
Nicequote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet dat ik altijd van je zal houden
quote:
Morgen kusje?quote:
Subway toch.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Morgen kusje?
En hierom moest ik fucking hard lachen
[ afbeelding ]
Raar dat de afbeelding het niet doet. En Subwayquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Subway toch.
Even quoten zodat ik de afbeelding kan zien.
Nu kan je 'm zien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Zie hem alsnog niet. Wat is het?
Broodjes met konijnenvoerquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Raar dat de afbeelding het niet doet. En Subway![]()
En vlees.quote:
Vind het wel lekker. Die wok ernaast is ook heerlijk!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Vlees met konijnenvoer is nog steeds niet te vreten.
Ja ja.
Sowieso.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Poesje en bier = stinkende kut??
quote:De Bazaar is elke zaterdag en zondag van 08.30 tot 18.00 uur open.
Naast elk weekend is De Bazaar ook altijd geopend tijdens de volgende feestdagen:
1e paasdag, zondag 8 april 2012
2e paasdag, maandag 9 april 2012
Hemelvaartsdag, donderdag 17 mei 2012
1e pinksterdag, zondag 27 mei 2012
2e pinksterdag, maandag 28 mei 2012
1e kerstdag, dinsdag 25 december 2012
2e kerstdag, woensdag 26 december 2012
Op vrijdag is een klein gedeelte van Hal 30 open. Op vrijdag zijn veel nagelstudio’s in hal 30 geopend, zodat je hier in alle rust terecht kan om goedkoop een manicure of pedicure te ondergaan. Daarnaast zijn de Aziatische supermarkt Amazing Oriental en de Russische supermarkt Kolobok van dinsdag t/m vrijdag geopend van 10.00 uur tot 19.00 uur en op vrijdag van 10.00 uur tot 21.00 uur.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]We kunnen naar een nagelstudio!
_!
_!
en misschien hebben ze wel wodka snoepjes bij Kolobokquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]We kunnen naar een nagelstudio!
_!
_!
Ik heb nog wodkasnoepjes in de koelkast. Ze krijgen serieus meer smaak nuquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
en misschien hebben ze wel wodka snoepjes bij Kolobok
Ik dacht dat jij wel ging? Ben je er zaterdag dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:57 schreef shifto het volgende:
Morguh! Leuk om te horen dat het ook leuk was zonder mij!
Nee, dan kan hij niet want dan hebben we een andere, geheime fokmeet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel ging? Ben je er zaterdag dan?
Alsof hij weet waar enzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dat mocht je niet vertellen
Inderdaad, anders komt hij ook straksquote:
In Hedikhuizenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, anders komt hij ook straks
Ik dacht dat je de locatie niet zou verraden!quote:
Als je ons nou niet had verraden dan was dat niet eens nodig geweest!quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:18 schreef bijdehand het volgende:
Geeft niet, jullie kennen mij. Ik maak een nieuw masterplan en dan verschuiven we de nieuwe ultrageheime meet gewoon naar een andere locatie.
Ik wilde gewoon niet naar Hedikhuizen toe voor die meet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je ons nou niet had verraden dan was dat niet eens nodig geweest!
Dat verklaart!quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon niet naar Hedikhuizen toe voor die meet.
Wtf?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat verklaart!
De naam zure bommen taart
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat verklaart!
De naam zure bommen taart
Dat was geen trollen, wat jullie deden, en dus is umad niet van toepassing.quote:
Ja, ik heb lekker een f.a.p. gehouden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het was trouwens wel gezellig gisteren of niet dan?
Hij is net die dude uit Twilightquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het was trouwens wel gezellig gisteren of niet dan?
Je had toch een vriendin?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, ik heb lekker een f.a.p. gehouden.
Best erg dat jij weet hoe zo'n gast eruit ziet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is net die dude uit Twilight
Ik laat wel net zoveel vrouwen soppend van hun stoel afglijden ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is net die dude uit Twilight
Als je een keer op 9gag geweest bent weet je dat wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Best erg dat jij weet hoe zo'n gast eruit ziet.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik laat wel net zoveel vrouwen soppend van hun stoel afglijden ja.
Moet ik hierom lachen, huilen of zelfmoord plegen? Dat laatste alleen als het waar is, die andere 2 als jij denkt dat ik het geloof. Kusjequote:
Dan nogquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je een keer op 9gag geweest bent weet je dat wel.
Doe zelfmoord plegen. Alsjeblieft?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Moet ik hierom lachen, huilen of zelfmoord plegen? Dat laatste alleen als het waar is, die andere 2 als jij denkt dat ik het geloof. Kusje
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe zelfmoord plegen. Alsjeblieft?
Er is maar een situatie waarin ik zelfmoord zal plegen en dat is als ik jou(w fokaccount) eerst neer heb gehaaldquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe zelfmoord plegen. Alsjeblieft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
repostquote:
Waarom? Omdat ik gewoon mijn mening uit en af en toe wat ongepaste grappen maak?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoe je bent vind ik persoonlijk een beetje jammer soms.
Omdat je ego groter is dan de tenpenny towerquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik gewoon mijn mening uit en af en toe wat ongepaste grappen maak?
Jij hebt 'm hier al eerder gepost volgens mijquote:
Ik voel me gewoon goed.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Omdat je ego groter is dan de tenpenny tower
1 overeenkomst: ze zitten beide vol met zombiesquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Omdat je ego groter is dan de tenpenny tower
Zo dom ben ik ook weer niet.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo dom ben ik ook weer niet.
Anyway: goedemiddag.
Wel goed.quote:
Nee, donderdag de 19e pas weer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel goed.Nog tentamens gehad vandaag?
Hoeveel tentamens heb jij trouwens wel niet? Of zijn het allemaal hers?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, donderdag de 19e pas weer.
Er zitten hers tussen, maar niet allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoeveel tentamens heb jij trouwens wel niet? Of zijn het allemaal hers?
Ik heb meestal maar 3 tot 4 toetsen in één periode, waarvan twee niet eens (grote) tentamens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zitten hers tussen, maar niet allemaal
Ik krijg van alle vakken in een half jaar toetsen, en dan krijg ik twee dagen voor de herkansing het resultaat. Moet dus wel leren vantevorenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb meestal maar 3 tot 4 toetsen in één periode, waarvan twee niet eens (grote) tentamens.
OMG ben ik even blij dat ik dat niet heb, dat het bij mij dus meer verdeeld is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg van alle vakken in een half jaar toetsen, en dan krijg ik twee dagen voor de herkansing het resultaat. Moet dus wel leren vantevoren
Ja, het is wel rot. Ook kan je punten niet compenseren omdat je voor elk vak die een half jaar duurt één punt krijgtquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMG ben ik even blij dat ik dat niet heb, dat het bij mij dus meer verdeeld is.
Ik kan meestal ook niet compenseren, wij moeten vaak voor elk onderdeel van een vak een voldoende hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, het is wel rot. Ook kan je punten niet compenseren omdat je voor elk vak die een half jaar duurt één punt krijgt
Da's rot he? Nja, wat doe je eraanquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kan meestal ook niet compenseren, wij moeten vaak voor elk onderdeel van een vak een voldoende hebben.
Waar wacht je op?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's rot he? Nja, wat doe je eraan![]()
Wacht gvd de hele dag al op een pakketje
Zou jij wel willen weten hequote:
Extra zuurquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
Ik wacht ook, liet het expres op mijn werk bezorgen, komt het wrs pas volgende weekDan ben ik vrij!!
Maar dan haal ik het wel even op
Zoveel ego kan mijn beeldscherm niet aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik laat wel net zoveel vrouwen soppend van hun stoel afglijden ja.
Volgens mij bedoelt hij met soppen gewoon opdrogenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zoveel ego kan mijn beeldscherm niet aan
Je neemt het allemaal veel te serieus man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zoveel ego kan mijn beeldscherm niet aan
En jij neemt serieus niemand. Awesomequote:Op donderdag 12 januari 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal veel te serieus man.
HIGH FIVEquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En jij neemt serieus niemand. Awesome
Door mijn reactie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
FF snel die app weggehaald
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En jij neemt serieus niemand. Awesome
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:41 schreef DeJori het volgende:
Bij het benzine station hier werkt best een knap vrouwke. Ik ging daar net sigaretten halen, gebeurt er dit:
Zij: Dat is 5 euro 20.
Dus ik leg een tientje neer.
Zij: Heb je misschien 20 cent bij?
Ik: Nee, alleen 50 cent.
Zij: Daar doe ik het voor.
Toen dacht ik dus bij mezelf: Daar doe ik het ook wel voor. Sta ik daar te grijnzen als een stomme mongool...
Zo smooth ben ik dus met de ladies
Uiteraard zei je toen ze vroeg of je een bon wilde "schrijf je je nummer er dan op?".quote:
Jupquote:
Ik kreeg geen bonnetjequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Uiteraard zei je toen ze vroeg of je een bon wilde "schrijf je je nummer er dan op?".
Herkenbaar, helaasquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:41 schreef DeJori het volgende:
Bij het benzine station hier werkt best een knap vrouwke. Ik ging daar net sigaretten halen, gebeurt er dit:
Toen dacht ik dus bij mezelf: Daar doe ik het ook wel voor. Sta ik daar te grijnzen als een stomme mongool...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:41 schreef DeJori het volgende:
Met vrouwen praten is geen probleem voor mij. Ze overtuigen iets met een hopeloos geval als mij te willen, das pas kut.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:09 schreef DeJori het volgende:
Ik ben echt een makkelijke prater. Ik ben ooit van school gewisseld en ik had zo snel nieuwe contacten gelegd dat mensen niet eens in de gaten hadden dat ik dat jaar pas voor het eerst op die school zat. Maar met vrouwen praten....
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met vrouwen praten is geen probleem voor mij. Ze overtuigen iets met een hopeloos geval als mij te willen, das pas kut.
quote:
Waarom zijn wij geen homo's? Dat zou het zoveel makkelijker makenquote:
Ach, kun je ook niets aan veranderen. Je bent zoals je bentquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom zijn wij geen homo's? Dat zou het zoveel makkelijker maken
Ach ons kennende zaten we dan bij elkaar in de friendzone tochquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, kun je ook niets aan veranderen. Je bent zoals je bent
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach ons kennende zaten we dan bij elkaar in de friendzone toch
Da's echt het meest sneue ooitquote:
Dan worden we rijk en kopen we er eentje uit Azië of Rusland.quote:
Als ik echt heel rijk word haal ik er een uit zwedenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan worden we rijk en kopen we er eentje uit Azië of Rusland.
Die zeggen dan 'Nöt med din buller'. Tenminste, volgens vertaalsites.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als ik echt heel rijk word haal ik er een uit zweden
Ik typte in 'nooit van je leven'. Kutsitesquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef DeJori het volgende:
Rundvlees met je geluid volgens google
Volgens de "Playbook" heeft rijk worden een 100% slagingskans.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik typte in 'nooit van je leven'. Kutsites
Dat zal jouw vriend zonder middelbareschooldiploma (vanaf nu te noemen: WL) fijn vinden om te horen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgens de "Playbook" heeft rijk worden een 100% slagingskans.
Die heeft een andere tactiek. Waar staat de L voor?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zal jouw vriend zonder middelbareschooldiploma (vanaf nu te noemen: WL) fijn vinden om te horen.
Plaats die L op je voorhoofd en je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die heeft een andere tactiek. Waar staat de L voor?
AHAquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Plaats die L op je voorhoofd en je weet wat ik bedoel.
Take on me.quote:
Take me on.quote:
Ik trek je wel m'n boekje mee inquote:
Fixedquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik trek je wel m'n broekje mee in
Zijn we nu friends with benefits?quote:
Niet de soort benefits die jij in gedachte hebtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn we nu friends with benefits?
Dus je gaat mn kamer niet schoonmaken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet de soort benefits die jij in gedachte hebt
Sorry, geen zin in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus je gaat mn kamer niet schoonmaken?
Ga dan bij je chick zittenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ouders die zeiken dat ik nooit beneden kom, ga ik beneden zitten, krijg ik gezeik
Alsof je dat niet zou willen.quote:
Haha, het is grappiger als je wat mensen kent hequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wanneer is de volgende meet weer?
Dan ben ik iets meer in mijn element nu ik mensen ken
Ik weet hoe je je voelt hoor, maar je moet er gewoon mee lachen anders ga je er te veel mee zittenquote:
Ja, als een boer met kiespijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kan er ook wel om lachen, deed ik gisteren ook toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |