SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 11-01-2012 23:58:43 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Doe ik uit liefde. Word je hard vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef DeJori het volgende:
En BDH, je moet mij niet zo beledigen.
Zwadderich is zo fagquote:
Op Zwadderich is iedereen Basass. Huffelpuf is gewoon het ergstquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zwadderich is zo fag
Gewoon ravenklauw, gewoon lekker chillen in school met geile ravenklauw chicks in blauwe pakjes
Alsof wij kans maken bij Ravenklauwchicksquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En zwadderich zit vol met lelijke mensen, succes verder
Wel als we bij ravenklauw zatenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof wij kans maken bij Ravenklauwchicks
Je durft niet eens met een chick van je school te pratenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wel als we bij ravenklauw zaten
Dan weet ik zeker dat ik die chicks had gefixt.
MAAR WE ZIJN HUFFEL FUCKING PUF
Zwakke plek. Je hebt mequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je durft niet eens met een chick van je school te praten
Ik ken mijn medeHuffelpuf genoten welquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zwakke plek. Je hebt me
Moet je maar niet gaan liggen slapen tijdens schoolquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg ik lag net rustig met muziek aan en mijn ogen dicht op tafel half te slapen. Dat mocht gewoon. Blijkbaar had de docent gezegd dat we mochten gaan, iedereen weg en ik had niks gehoord of door.. Heeft die docent me gewoon een half uur in een gesloten lokaal laten zitten. Ik zo'n vriendin naar hem gestuurd zegt tie ook nog mooi "heb pauze kom om half maar terug"![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg ik lag net rustig met muziek aan en mijn ogen dicht op tafel half te slapen. Dat mocht gewoon. Blijkbaar had de docent gezegd dat we mochten gaan, iedereen weg en ik had niks gehoord of door.. Heeft die docent me gewoon een half uur in een gesloten lokaal laten zitten. Ik zo'n vriendin naar hem gestuurd zegt tie ook nog mooi "heb pauze kom om half maar terug"![]()
Moet je je toetsen maar halenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja hij is tof. En ik sliep omdat de rest herkansingen had en ik dan moeilijk kan praten.
benjamin button neuken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet je je toetsen maar halen
Ik kreeg net een smsje van mijn vader: "Wat is het toppunt van pedofilie?"
Een dildo van Fisher Pricequote:
Jouw paquote:
Mijne alleen whatsappenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
Mijne doet gewoon hendig whatsappen en facebooken met mij
quote:
Ik krijg zovaak vragen over "nieuwe vriendjes" op Facebook, volgens mij doet hij niets anders dan mijn nieuwe vriendjes stalken ofzoquote:
Als ik mijn moeder of zusje zou hebben op fb zou dat ook zo gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik krijg zovaak vragen over "nieuwe vriendjes" op Facebook, volgens mij doet hij niets anders dan mijn nieuwe vriendjes stalken ofzo
Ik heb mijn moeder op facebook. Mijn pa is niet zo van de sociale media. Hij klinkt nu echt als een digibeet maar dat is hij totaal nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder of zusje zou hebben op fb zou dat ook zo gaan.
Mijn ouders hebben geen fb en mn zusje moet ik er niet op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder op facebook. Mijn pa is niet zo van de sociale media. Hij klinkt nu echt als een digibeet maar dat is hij totaal niet
Ja die woont in Australië. Deed mijn zusje dat maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef shifto het volgende:
FB is bijna de enige weg dat ik mijn zus nog spreek!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja die woont in Australië. Deed mijn zusje dat maar.
Je hebt haar nog niet eens gezienquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef Muisraket het volgende:
Die opmerking over bdh's zusje, die leraar van Barrie (wel lullig voor Barrie) en die vader van Jori (hoewel het ook een beetje opvallend begint te worden) =
![]()
hier exact hetzelfdequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder op facebook. Mijn pa is niet zo van de sociale media. Hij klinkt nu echt als een digibeet maar dat is hij totaal niet
Hier ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef DeJori het volgende:
Wtf is er mis met internetFirefox wordt slechter en slechter
Echt gesproken als een ware n00b voor de DB meets!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik loop nu richting de bus, dit gaat zo kk hard tegen myn principes in dak nu ga meetenplz dalyk doen alsof we goede kameraden zijn en niet een stel autisten
Komt allemaal goed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik loop nu richting de bus, dit gaat zo kk hard tegen myn principes in dak nu ga meetenplz dalyk doen alsof we goede kameraden zijn en niet een stel autisten
Gaat uwes eigenlijk ook?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt gesproken als een ware n00b voor de DB meets!
Je komt er wel achter maat
Denk het wel (hoewel mijn cashflow nee zegtquote:
Ochquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Denk het wel (hoewel mijn cashflow nee zegt) Maar ik ben zo eerst even iets doen dus sowieso pas stukje later
We zullen zien jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Zul je zien dat dadelijk TM dé autist is.
Of ST blijkt te zijn, dat zou wel lachen zijn.quote:
Voor bijdehand welquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of ST blijkt te zijn, dat zou wel lachen zijn.
dus zo ziet bb eruit?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog even een plaatje ter illustratie van hoe het net was.
Geef mij kaasquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:47 schreef DeJori het volgende:
Zit hier als een baas met een lekker blok kaasEven kijken hoe lang het duurt tot de rest thuis is!
quote:
Hoezo tegelijk thuisquote:
Allebei bij bbquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja die gast fietst tering hard.
Is goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kaas ligt in de koelkast pak jij het?
Niets meer van gehoord. Zal wel van d'r fiets getrokken zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Is MR trouwens veilig thuis gekomen?
Denk dat die nu slaaptquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Is MR trouwens veilig thuis gekomen?
Heb je ook bitterballen?quote:
Wat zeg je, sorbetchipsborrelnotensnacksstokbroodkaas?quote:
Gooi die ff in het vetquote:
!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat zeg je, sorbetchipsborrelnotensnacksstokbroodkaas?
Schnitzelbiefstukbraadworstgekooktegelderse, wat is er?quote:
Ja wat?!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee jij met je acht gangen.
Gekookte geldersequote:Op donderdag 12 januari 2012 01:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schnitzelbiefstukbraadworstgekooktegelderse, wat is er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |