abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106678538
Flugel gefeliciteerd!!! *O*

Yay voor alle mijlpalen! *O*

Kyara....spannnend!!!!!!!! ^O^

Clauwheee, dat heeft wel wat he? Ook spannend!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106678569
Och, vergeet ik Soemp! Dikke knuffel meid! :*
pi_106678639
Ja, net echt Isla ;). Ik heb hem proberen over te halen, maar hij vond dit eerst ok. Ik probeer het over een paar jaar nog wel eens :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106678766
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef clauwheee het volgende:
Ja, net echt Isla ;). Ik heb hem proberen over te halen, maar hij vond dit eerst ok. Ik probeer het over een paar jaar nog wel eens :P
Paar jaar? Nee hoor, gewoon heul vaak opmerkingen maken....heeft hier geholpen haha. Helemaal toen iemand me vroeg wie hij was, en ik zei: mn vriendje. Dat vond ie (mijn vent dus) zo stom. VRIENDJE??!!! :( Dus zei ik de welbekende opmerking: I don't see a ring on this finger!!!!!!! :6 >:)
pi_106678952
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ze had toch een ruggenprik?

oh is dat zo...heb ik gemist!

ik mocht geen ruggenprik :N
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 13:26:44 #81
309370 Nanadu
pi_106679017
Kyara wat balen dat het niet op schiet, maar als het goed is heb je nu zo ongeveer je kindje wel :D Ik hoop dat het allemaal goed is verlopen.

*O* voor mijlpalen woensdag *O* Ik heb mijn mijlpaal altijd net een dag later :)

En flugel gefeliciteerd *O*
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:27:25 #82
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106679036
Haha Isla, wel een stunt, stiekem trouwen.

Het klopt dat Kyara een ruggeprik had hoor! Staat aan het eind van het vorige topic. Anders post je denk ik ook echt niet meer met 8 cm...

Ben zo benieuwd hoe het nou is gegaan!!
pi_106679362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:27 schreef Fee-nix het volgende:

Ben zo benieuwd hoe het nou is gegaan!!
Ik ook. :Y Zit heel vaak te F5-en en wat anderen schrijven komt op dit moment niet helemaal binnen, sorry. :@

Hoop zo dat die 2 cm nog gelukt is en dat ze voor het weekend gewoon naar huis kunnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106679483
kyara hopelijk heb je je kleintje nu toch in je armen :D
Fluug jij kan lekker om de twee weken na je jongetje gaan kijken:D

en wij hebben toch maar de naam verranderd gisteren aangezien we toch twijfelde over hoe het te schrijven. Waren we het vannacht om 2 uur eens over de naam en nu zie ik dat hij in de top 20 staat:( naja zolang we hem maar mooi vinden:D
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_106680781
Lieve Fluug,

Von herze congratuleren !
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:12:17 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106682812
Dank allemaal voor de felicitaties O+

Mezelf vanmiddag bij de fysio gemeld, die vond het nogal een klachtenlijst dus ik moest kiezen wat we aan gingen pakken :') Ik heb dus voor de pijn in m'n rug/heupen gekozen, daar heb ik het meeste last van. Enfin, wat oefeningen gedaan en een heerlijke massage gehad die echt de boel losgemaakt heeft O+ Nu effe klein tukje en dan naar de pretecho...

Kyara en Argento kom jullie kiendje eens showen!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106683103
Jeetje fluug, wel fijn dat de boel lekker los is gemaakt!

Hoop dat mijn fysio morgen de boel ook los maakt, voelt altijd wel fijn
Ben benieuwd wat ze zegt van m'n bekken enz, t is sinds maandag al flink achteruit gegaan.

Ben ook benieuwd naar t kindje van kyara&argento! *O*
Hoop dat alles goed is gegaan/goed gaat
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:24:13 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106683363
Fijn fluugs, dat het nu iets beter gaat. Veel plezier bij de echo!

Jullie hebben over mijn verkapte 'mijnnieuwekeukenwerkt' post heengelezen hè?
Nou, bij deze dan: alles is aangesloten en het werkt! *O*

En Huubke is volgens mij op zoek naar de uigang. Hij heeft mijn linker- en rechterzij al geprobeerd ;)
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:27:27 #89
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106683499
Fijn flugeltje! Ben ook nieuwsgierig naar je pretecho! Is het 3D? (Je hebt het vast ergens gezegd, maar op een of andere manier dringen dingen die hier geschreven worden vandaag niet heel goed tot me door)

Zoë ik hoop ook dat de fysio het bij jou los kan maken!

Asy :D. Daar had ik idd overheen gelezen. Nouja... ik had het wel gelezen, maar de link niet gelegd. Ik dacht: goh die houdt vast erg van spaghetti, haha! 8)7 Maar wat fijn!
pi_106684208
Haha asy :D ik dacht mmm zelfgemaakte saus! :9 (ik eet vanaaf ook spaghetti, vriendin komt langs, m'n lief slaapt nu 1x pw op z'n werk : ( )
Maar dat je keuken werkt is zeker een *O* waard!!
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:45:00 #91
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106684268
F5. :@
A grand adventure has begun.
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:51:38 #92
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106684493
Pfffff.... Ik dacht ik zal het wel allemaal gemist hebbeb (ff druk geweest) is er nog geen nieuwe beeb!

Kyara! Waar ben je? Hoop dat alles verder ok is gegaan! *O
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106684960
Asy, fijn dat je keuken het doet!

Hier hartje gehoord bij de vk O+, alles goed dus nu op naar de SEO begin februari.

Ik vind het wel apart dat onze vk nooit vraagt hoe het gaat, of ik last heb of iets belangstellends. Ze werkt gewoon alle punten af en is heel aardig. Maar dit viel me nu toch weer op :o. Of is dat gewoon normaal?

Anyhow, who cares, ik ben zo benieuwd naar Kyara O+.
pi_106685396
Ik ben ook benieuwd naar Kyara! Nog geen nieuws? Ik hoop dat dr lijf toch nog even aan het werk is gegaan en dat een ks niet nodig was.

Flugeltje, gefeliciteerd! Veel plezier met de pretecho vandaag!

Asy heeft dr keuken! Eindelijk! En fijn!

KatyM, fijn he, dat hartje horen! Ik mag volgende week naar de vk, ben benieuwd (al heb ik het hartje zelf al wel gehoord een paar dagen geleden).

Verder heb ik het idee dat ze op mn werk heel erg moeilijk gaan doen over het feit dat ik minder wil gaan werken, niemand wil er iets over kwijt etc. Volgende week maar vast mn verzoek voor ouderschapsverlof inleveren, samen met de verklaring van de verloskundige die ik ook nog moet vragen. Maak me er stiekem best wel druk om..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106685651
Soempie!

o nee half 2 nog gereageerd, das niet zo raar op een rustige dag. :*

:O een baby update zal wel fijn zijn, ik ben hier bijna een storm aan het veroorzaken met mijn gegaap!
pi_106685758
KatyM Hmmm beetje appart ja, hier werd gelijk al gevraagd nadat we binnen waren, hoe gaat het? Heb je nog bijzonderheden of vragen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106685869
Ah nog geen verse baby.. Maar Kyara heeft ondertussen vast haar jochie!

Katy ik vind het eigenlijk wel een beetje gek dat je vk nooit vraagt hoe het gaat :? Das hier het eerste wat ze doen en als ze het gevoel hebben dat je nog ergens mee zit vragen ze ook altijd door.

Marjolijntje hier werd ook niet bepaald de vlag uitgehangen toen ik aangaf minder te willen werken (ik wilde een aanpassing van mijn contracturen). Sterker nog, het mocht niet vonden ze. Nu ga ik alsnog een jaar lang minder werken via ouderschapsverlof, dat mag nl. niet geweigerd worden door de werkgever!
pi_106685875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef _Bar_ het volgende:
KatyM Hmmm beetje appart ja, hier werd gelijk al gevraagd nadat we binnen waren, hoe gaat het? Heb je nog bijzonderheden of vragen.
Dat dus idd
Hoe het gaat is altijd zo'n beetje de eerste vraag bij mijn vk
pi_106685920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Kyara! Nog geen nieuws? Ik hoop dat dr lijf toch nog even aan het werk is gegaan en dat een ks niet nodig was.

Flugeltje, gefeliciteerd! Veel plezier met de pretecho vandaag!

Asy heeft dr keuken! Eindelijk! En fijn!

KatyM, fijn he, dat hartje horen! Ik mag volgende week naar de vk, ben benieuwd (al heb ik het hartje zelf al wel gehoord een paar dagen geleden).

Verder heb ik het idee dat ze op mn werk heel erg moeilijk gaan doen over het feit dat ik minder wil gaan werken, niemand wil er iets over kwijt etc. Volgende week maar vast mn verzoek voor ouderschapsverlof inleveren, samen met de verklaring van de verloskundige die ik ook nog moet vragen. Maak me er stiekem best wel druk om..
Bij mij doen ze ook moeilijk hoor. Het is een fulltime baan dus ik kan niet verwachten dat ik dat in 3 dagen kan doen, aldus m'n baas :+. Hoeveel uur werk je nu en wil je gaan werken dan?

_Bar_, Ja best raar he? Ik moet zeggen dat je ook altijd lang moet wachten omdat ze altijd achterlopen op schema, dus dat heeft er vast ook iets mee te maken. Maargoed, ben in ieder geval wel steeds snel weer weg :+.
pi_106685976
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:26 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat dus idd
Hoe het gaat is altijd zo'n beetje de eerste vraag bij mijn vk
Ja precies, ik ben altijd wel enthousiast en gelukkig gaat alles goed, maar dat kan ik daar niet echt kwijt ofzo :+. Maarja als ik het echt vervelend ga vinden ga ik er wel wat van zeggen. Ze rouleren met z'n vieren, dus misschien zijn de andere 3 wel erg aardig, die ken ik alleen nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')