Ze had toch een ruggenprik?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef bitterend het volgende:
Internetten met 8 cm???![]()
![]()
hoe doe je dat
![]()
Succes met de laatste 2!!! een ks of niet je bent vandaag mama!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Paar jaar? Nee hoor, gewoon heul vaak opmerkingen maken....heeft hier geholpen haha. Helemaal toen iemand me vroeg wie hij was, en ik zei: mn vriendje. Dat vond ie (mijn vent dus) zo stom. VRIENDJE??!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef clauwheee het volgende:
Ja, net echt Isla. Ik heb hem proberen over te halen, maar hij vond dit eerst ok. Ik probeer het over een paar jaar nog wel eens
oh is dat zo...heb ik gemist!quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:27 schreef Fee-nix het volgende:
Ben zo benieuwd hoe het nou is gegaan!!
Dat dus iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef _Bar_ het volgende:
KatyM Hmmm beetje appart ja, hier werd gelijk al gevraagd nadat we binnen waren, hoe gaat het? Heb je nog bijzonderheden of vragen.
Bij mij doen ze ook moeilijk hoor. Het is een fulltime baan dus ik kan niet verwachten dat ik dat in 3 dagen kan doen, aldus m'n baasquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:14 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Kyara! Nog geen nieuws? Ik hoop dat dr lijf toch nog even aan het werk is gegaan en dat een ks niet nodig was.
Flugeltje, gefeliciteerd! Veel plezier met de pretecho vandaag!
Asy heeft dr keuken! Eindelijk! En fijn!
KatyM, fijn he, dat hartje horen! Ik mag volgende week naar de vk, ben benieuwd (al heb ik het hartje zelf al wel gehoord een paar dagen geleden).
Verder heb ik het idee dat ze op mn werk heel erg moeilijk gaan doen over het feit dat ik minder wil gaan werken, niemand wil er iets over kwijt etc. Volgende week maar vast mn verzoek voor ouderschapsverlof inleveren, samen met de verklaring van de verloskundige die ik ook nog moet vragen. Maak me er stiekem best wel druk om..
Ja precies, ik ben altijd wel enthousiast en gelukkig gaat alles goed, maar dat kan ik daar niet echt kwijt ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat dus idd
Hoe het gaat is altijd zo'n beetje de eerste vraag bij mijn vk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |