zit er ook een uit knop op dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik was helemaal op tijd en mijn SLC was erg positief.Zijn jullie trots?
Eigenlijk kan ik gewoon lullen als Brugman, dus zulke gesprekken own ik altijd.
Brofist.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik was helemaal op tijd en mijn SLC was erg positief.Zijn jullie trots?
Eigenlijk kan ik gewoon lullen als Brugman, dus zulke gesprekken own ik altijd.
Succes met slowchatten? Dat kunnen we wel hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, een nieuwe reeks zie ik.
Succes mensen!
gaat alleen wel erg slow nuquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Succes met slowchatten? Dat kunnen we wel hoor.
Zal ik je uitleggen hoe dat werkt met virtuele servers? Ik snap het namelijk helemaal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef palawan het volgende:
Iets met werk en studie.
En ik hoef nu niet meer zoveel te SOG'en. Want scriptie is ingeleverd en nu begint het leuke deel.
Lekker prutsen aan virtuele servers, vworkspace installatie doen, prototype implementatie
http://en.wikipedia.org/wiki/Virtualizationquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal ik je uitleggen hoe dat werkt met virtuele servers? Ik snap het namelijk helemaal.
Wat een faal uitleg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:19 schreef palawan het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Virtualization
Ik voel je pijn.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik verveelde me vanmorgen zo dat ik een lijst ging maken met de chemische formules van alle edelstenen die ik kende
Hai
Ik ben een analyse van verkoopcijfers aan het lezen. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het geeft wel goed de zinloosheid van mijn dagen aan
Leuke verjaardag gehad?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef heloef het volgende:
Leven is mooi.
Ik dacht ik ben eens de positieveling.
Ik vind het alle weken heerlijk, totdat de deadlines komen.quote:
Nou ja, er gebeuren in elk geval meer positieve dingen dan als je dood bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef heloef het volgende:
Leven is mooi.
Ik dacht ik ben eens de positieveling.
Jawel.quote:
Dat valt ook wel weer mee hoop ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, er gebeuren in elk geval meer positieve dingen dan als je dood bent
Is het nog veel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
ga zo maar mijn huiswerk afmaken.
zo ging dat bij mij ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn projectgroep is wel lekker makkelijk.
"ja ok, Mirne, we moeten jouw design gebruiken"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"we" gaan helemaal niets gebruiken, als iemand mijn design gebruikt ben ik het. Ik ga niet weer alles zelf maken en mijn cijfer gewoon met andere delen.
had je die rode van mij toen gezien?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn projectgroep is wel lekker makkelijk.
"ja ok, Mirne, we moeten jouw design gebruiken"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"we" gaan helemaal niets gebruiken, als iemand mijn design gebruikt ben ik het. Ik ga niet weer alles zelf maken en mijn cijfer gewoon met andere delen.
Poëzie lezen vond ik altijd het mooiste onderdeel van het vak Nederlandsquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef arachide. het volgende:
Poëzie van suicidale babyboomers lezen. Wiehoe.
Neen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
had je die rode van mij toen gezien?
Niet met deze man, die ik heb.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poëzie lezen vond ik altijd het mooiste onderdeel van het vak Nederlands
makkelijk tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef heloef het volgende:
Een banner maken voor Michelin winterbanden. Joyful joy.
Dat wel.quote:
Oneens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit ziet er awesome uit:
[ afbeelding ]
It's exactly what you would expect it to be: An all-out war on mankind by grizzly bears. (Oh, and at least one has been crossbred with an octopus.)
Ik vind het gewoon niet mooi.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nog niet wat er mis mee is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:54 schreef stefanhaan het volgende:
Hier myrne:Cool, goede kleuren ook, aangezien hogeschool Rotterdam rood is en dat onze doelgroep is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het erg als ik dit namaak ongeveer?![]()
ik wil je de PSD zelfs wel geven hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cool, goede kleuren ook, aangezien hogeschool Rotterdam rood is en dat onze doelgroep is.
Vind je het erg als ik dit namaak ongeveer?
heb ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik wil je de PSD zelfs wel geven hoor
http://www.2shared.com/photo/DgS9EFx3/myr.htmlquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
heb ik al gezegd dat ik van je hou?
niet meer dan logisch ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef Myraela het volgende:
Stefan is vanaf nu mijn lievelings AVNZMG-SC-FOK!ker.
whut, gitaarspelen == fappen? O.oquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:25 schreef twi het volgende:
Ik denk alleen bij z'n usericon de hele tijd dat 'ie zit te fappen. Dat is dan wel weer een minpuntje.
Dat zie ik ook wel, maar als je groot gewend bent, kan die gitaar net iets anders lijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
w
[..]
whut, gitaarspelen == fappen? O.o
Die link ziet zelfs een oversekste perverse 18 jarige puber niet eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:25 schreef twi het volgende:
Ik denk alleen bij z'n usericon de hele tijd dat 'ie zit te fappen. Dat is dan wel weer een minpuntje.
Zelfs niet nu je lichtjes gefrustreerd bent?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Die link ziet zelfs een oversekste perverse 18 jarige puber niet eens.
Hoe was je verjaardag heloef?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Die link ziet zelfs een oversekste perverse 18 jarige puber niet eens.
Jezusquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Volle tank: 70 euro![]()
Dierenvoeding: 60 euro
Pfffffff.......
Ik ben niet echt gefrustreerd alleen ik moet die ondertitel wel in stand houden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs niet nu je lichtjes gefrustreerd bent?
Krijgt jouw hond biefstuk?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Volle tank: 70 euro![]()
Dierenvoeding: 60 euro
Pfffffff.......
ja en dan heb ik nog het merk van de dierenwinkelquote:
Op je 20e staat er gewoon volledig voldaan ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet echt gefrustreerd alleen ik moet die ondertitel wel in stand houden.
Oh prima hoor.quote:
Ik las ergens iets van 1.70 ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dan heb ik nog het merk van de dierenwinkel![]()
Anders was ik 120 euro kwijt geweest voor dierenvoeding
Maar de benzine is echt belachelijk asociaal duur
Ik heb gezworen het pas weg te halen als ik ontmaagd ben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op je 20e staat er gewoon volledig voldaan ofzo.
Nee normaal Royal Canin, maar mijn dierenwinkel heeft sindskort voeding voor de hond met dezelfde eigenschappen als RCquote:
Daaromquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gezworen het pas weg te halen als ik ontmaagd ben.
Hier gelukkig nog 1,65quote:
Tering wat een geldquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier gelukkig nog 1,65
nou ja gelukkig
We shall see.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom
Lukt jou wel voor je 20e, durf ik op te wedden.
Ja daar heeft de helft van de jongens last van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
heloef, er zit hier zo'n gast en die heeft ook op random plekjes baard.You're not alone.
Als je een babyface had gehad zou je er ook blij mee zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |