zit er ook een uit knop op dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik was helemaal op tijd en mijn SLC was erg positief.Zijn jullie trots?
Eigenlijk kan ik gewoon lullen als Brugman, dus zulke gesprekken own ik altijd.
Brofist.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik was helemaal op tijd en mijn SLC was erg positief.Zijn jullie trots?
Eigenlijk kan ik gewoon lullen als Brugman, dus zulke gesprekken own ik altijd.
Succes met slowchatten? Dat kunnen we wel hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, een nieuwe reeks zie ik.
Succes mensen!
gaat alleen wel erg slow nuquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Succes met slowchatten? Dat kunnen we wel hoor.
Zal ik je uitleggen hoe dat werkt met virtuele servers? Ik snap het namelijk helemaal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef palawan het volgende:
Iets met werk en studie.
En ik hoef nu niet meer zoveel te SOG'en. Want scriptie is ingeleverd en nu begint het leuke deel.
Lekker prutsen aan virtuele servers, vworkspace installatie doen, prototype implementatie
http://en.wikipedia.org/wiki/Virtualizationquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal ik je uitleggen hoe dat werkt met virtuele servers? Ik snap het namelijk helemaal.
Wat een faal uitleg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:19 schreef palawan het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Virtualization
Ik voel je pijn.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik verveelde me vanmorgen zo dat ik een lijst ging maken met de chemische formules van alle edelstenen die ik kende
Hai
Ik ben een analyse van verkoopcijfers aan het lezen. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het geeft wel goed de zinloosheid van mijn dagen aan
Leuke verjaardag gehad?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef heloef het volgende:
Leven is mooi.
Ik dacht ik ben eens de positieveling.
Ik vind het alle weken heerlijk, totdat de deadlines komen.quote:
Nou ja, er gebeuren in elk geval meer positieve dingen dan als je dood bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef heloef het volgende:
Leven is mooi.
Ik dacht ik ben eens de positieveling.
Jawel.quote:
Dat valt ook wel weer mee hoop ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, er gebeuren in elk geval meer positieve dingen dan als je dood bent
Is het nog veel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
ga zo maar mijn huiswerk afmaken.
zo ging dat bij mij ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn projectgroep is wel lekker makkelijk.
"ja ok, Mirne, we moeten jouw design gebruiken"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"we" gaan helemaal niets gebruiken, als iemand mijn design gebruikt ben ik het. Ik ga niet weer alles zelf maken en mijn cijfer gewoon met andere delen.
had je die rode van mij toen gezien?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn projectgroep is wel lekker makkelijk.
"ja ok, Mirne, we moeten jouw design gebruiken"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"we" gaan helemaal niets gebruiken, als iemand mijn design gebruikt ben ik het. Ik ga niet weer alles zelf maken en mijn cijfer gewoon met andere delen.
Poëzie lezen vond ik altijd het mooiste onderdeel van het vak Nederlandsquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef arachide. het volgende:
Poëzie van suicidale babyboomers lezen. Wiehoe.
Neen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
had je die rode van mij toen gezien?
Niet met deze man, die ik heb.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poëzie lezen vond ik altijd het mooiste onderdeel van het vak Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |