makkelijk tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef heloef het volgende:
Een banner maken voor Michelin winterbanden. Joyful joy.
Dat wel.quote:
Oneens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit ziet er awesome uit:
[ afbeelding ]
It's exactly what you would expect it to be: An all-out war on mankind by grizzly bears. (Oh, and at least one has been crossbred with an octopus.)
Ik vind het gewoon niet mooi.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nog niet wat er mis mee is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:54 schreef stefanhaan het volgende:
Hier myrne:Cool, goede kleuren ook, aangezien hogeschool Rotterdam rood is en dat onze doelgroep is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het erg als ik dit namaak ongeveer?![]()
ik wil je de PSD zelfs wel geven hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cool, goede kleuren ook, aangezien hogeschool Rotterdam rood is en dat onze doelgroep is.
Vind je het erg als ik dit namaak ongeveer?
heb ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik wil je de PSD zelfs wel geven hoor
http://www.2shared.com/photo/DgS9EFx3/myr.htmlquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
heb ik al gezegd dat ik van je hou?
niet meer dan logisch ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef Myraela het volgende:
Stefan is vanaf nu mijn lievelings AVNZMG-SC-FOK!ker.
whut, gitaarspelen == fappen? O.oquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:25 schreef twi het volgende:
Ik denk alleen bij z'n usericon de hele tijd dat 'ie zit te fappen. Dat is dan wel weer een minpuntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |