Dat zie ik ook wel, maar als je groot gewend bent, kan die gitaar net iets anders lijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
w
[..]
whut, gitaarspelen == fappen? O.o
Die link ziet zelfs een oversekste perverse 18 jarige puber niet eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:25 schreef twi het volgende:
Ik denk alleen bij z'n usericon de hele tijd dat 'ie zit te fappen. Dat is dan wel weer een minpuntje.
Zelfs niet nu je lichtjes gefrustreerd bent?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Die link ziet zelfs een oversekste perverse 18 jarige puber niet eens.
Hoe was je verjaardag heloef?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Die link ziet zelfs een oversekste perverse 18 jarige puber niet eens.
Jezusquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Volle tank: 70 euro![]()
Dierenvoeding: 60 euro
Pfffffff.......
Ik ben niet echt gefrustreerd alleen ik moet die ondertitel wel in stand houden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs niet nu je lichtjes gefrustreerd bent?
Krijgt jouw hond biefstuk?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Volle tank: 70 euro![]()
Dierenvoeding: 60 euro
Pfffffff.......
ja en dan heb ik nog het merk van de dierenwinkelquote:
Op je 20e staat er gewoon volledig voldaan ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet echt gefrustreerd alleen ik moet die ondertitel wel in stand houden.
Oh prima hoor.quote:
Ik las ergens iets van 1.70 ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dan heb ik nog het merk van de dierenwinkel![]()
Anders was ik 120 euro kwijt geweest voor dierenvoeding
Maar de benzine is echt belachelijk asociaal duur
Ik heb gezworen het pas weg te halen als ik ontmaagd ben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op je 20e staat er gewoon volledig voldaan ofzo.
Nee normaal Royal Canin, maar mijn dierenwinkel heeft sindskort voeding voor de hond met dezelfde eigenschappen als RCquote:
Daaromquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gezworen het pas weg te halen als ik ontmaagd ben.
Hier gelukkig nog 1,65quote:
Tering wat een geldquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier gelukkig nog 1,65
nou ja gelukkig
We shall see.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom
Lukt jou wel voor je 20e, durf ik op te wedden.
Ja daar heeft de helft van de jongens last van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
heloef, er zit hier zo'n gast en die heeft ook op random plekjes baard.You're not alone.
Als je een babyface had gehad zou je er ook blij mee zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |