Jij bent haar verschillende keren tegengekomen als ik het goed begrepen heb, en je bent een 'tof wijf'.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:34 schreef Againzender het volgende:
zit ik gvd een reply te tikken gooi je hem dicht
Mart gefeliciteerd met je 65ste verjaardag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Mart is 65 geworden. Feli Mart.
Ik zal de post van MM even samenvatten: sarcasme...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je wel. Anders hoor je er niet bij. Zelfs tijdens het daten heb je nog contact via chatboxen
Ik hang nog even bij CNNquote:
Alsof ik dat niet doorhad, maar ik borduurde er even op voort, door er een schepje boven op te gooien..quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zal de post van MM even samenvatten: sarcasme...
leuk?quote:
stond hem nog best goedquote:
prima band inderdaad!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk?
ze zijn meesterlijkkippenvel afgelopen Lowlands
vroeg net aan mijn vader wat hij nu ging doen. Zeer overtuigend antwoord: Slapen!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef Bos81 het volgende:
pfff spannend AZ, sterkte de komende uren...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef Againzender het volgende:
Axel is vandaag op school gevraagd of hij mee wilt naar Ajax-AZ. Eigenlijk doen ze dat op school pas vanaf groep 4, maar Axel staat kennelijk in de boeken als Ajacied, en hij voetbalt altijd fanatiek mee buiten.
Maar hij heeft nee gezegd: hij mag alleen naar Ajax met papa denkt hij. Klein miscommunicatietje kennelijk....
Morgen even kijken wat nou het plan is, als er een groep scholieren uit Slotervaart naar de Arena gaat moet deze mascotte er bij zijn natuurlijk!
Kan jij niet mee als begeleiderquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef Againzender het volgende:
Axel is vandaag op school gevraagd of hij mee wilt naar Ajax-AZ. Eigenlijk doen ze dat op school pas vanaf groep 4, maar Axel staat kennelijk in de boeken als Ajacied, en hij voetbalt altijd fanatiek mee buiten.
Maar hij heeft nee gezegd: hij mag alleen naar Ajax met papa denkt hij. Klein miscommunicatietje kennelijk....
Morgen even kijken wat nou het plan is, als er een groep scholieren uit Slotervaart naar de Arena gaat moet deze mascotte er bij zijn natuurlijk!
zat ik ook nog aan te denken, maar donderdag is mijn papadag, en Marc en Roel ga ik echt niet meenemenquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan jij niet mee als begeleider
voor de lunch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:09 schreef borisz het volgende:
Mogge. Al het snijwerk is klaar. Tijd om een flinke pan bolognesesaus te maken.
Hockeybondscoach zet topduo uit selectiequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:36 schreef borisz het volgende:
De Nooijer en Taekema uit het NL hockeyteam gegooid.
Paronquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:36 schreef borisz het volgende:
De Nooijer en Taekema uit het NL hockeyteam gegooid.
Je mag hier klagen Hockey: Geen Taekema en de Nooijer meer?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paron
Alsof je Cruijff en Van Basten uit je team hooit
Het was ook niet logisch om in '88 Cruijff nog mee te nemen of in '74 Van Basten op te stellenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paron
Alsof je Cruijff en Van Basten uit je team hooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |