quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ow wacht, ik moet de factuur betalen daarom is die off.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahahahahaha je mag ook gewoon vragen om meer donaties hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha nee man, dat geld ligt apart. Hij is betaald dus server is weer on.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hahahahahahaha je mag ook gewoon vragen om meer donaties hoor
Dus je hebt voor niets 7 kleuren stront gescheten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
Verdomme wat flipte ik zeg. ik zat zo enorm te stressen man niet normaal___________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:33 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dus je hebt voor niets 7 kleuren stront gescheten?
ik log in alle xp ligt er nog *LAGG*quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:47 schreef bobbernaut het volgende:
maar het goede is, de server kan het wel aan
Lees je pm eens!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:47 schreef bobbernaut het volgende:
maar het goede is, de server kan het wel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Thanks!quote:
twitter:notch twitterde op donderdag 12-01-2012 om 15:15:10Oh my! @jeb_ showed me his tweaks to the biome generator. There are beaches now! And more hills! Very cool stuff!
reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |