Noobie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zostraks alweer bijna een uur down, zo lang heb ik het nog niet eerder meegemaakt
Je staat nog niet in de OPquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nouja, alleen op de server dan, hé, ik minecraft al wel anderhalf jaar o.i.d.
Goeiequote:
Ja de rest moet ik nog doen. Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik het wel mooi / handig vindquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:27 schreef bobbernaut het volgende:
Was dat water expres? Zag het alleen daar namelijk
Ik ben op tvquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb gisteren de Farm gezien van Bestemmingsplan en Tom en die probeer ik nu ook te bouwen. Best vet hoe water al de seeds en weeds naar 1 punt kan brengen.
En nog een screenshot van de visite gisteren in de tree farm
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:45 schreef Lorrelies het volgende:
Arme servert :c
En stomme universiteitRaken ze mijn paper kwijt, losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:45 schreef Lorrelies het volgende:
Arme servert :c
En stomme universiteitRaken ze mijn paper kwijt, losers
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vb, de volgende keer ban ik je.Dibs op modpositie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |