ah oke, duidelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Webcam, granaten, bommen alles swa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Goedemorgen ik heb mijn geschiedenis proefwerk verkloot..quote:
Begint er op te lijkenquote:
ik denk dat dat mijn schuld isquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ligt het aan mij of is de server down? Ligt niet aan mij, server is down. Paniek, naar de reddingssloepen, vrouwen en kinderen eerst, kan dat verholpen worden? Ik was zo mooi aan het shinen in een minecart.
dat van die bedrock is cool, ik denk dat ik meer de lul ben nuquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij is pas vijf minuten down, daarvoor was er niks aan de hand.
Oh, en voor ik zostraks een ban krijg: ik had echt niet door dat hij geplaatst zou worden, was een ongelukje/misclick.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh lordi, ik vond het al raar dat ik in plaats van een minecartritje een powerpointpresentatie van screens van de reis kreeg
Morgen of zaterdagquote:
Edit: tnt in creative staat uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik wou een kanon testen in Creative maar TNT deed het niet ... ??
Foei!quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat van die bedrock is cool, ik denk dat ik meer de lul ben nu
ik verzamelde de hele nacht mobs bij mijn xpfarm, en die killde ik nu net met een splash potion, was laggy maar oké
en ineenkeer is hij down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezus beginnersgeluk he !quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vannacht hé, hielpen Asy en ik die speler die gisteren voor het eerst speelde. Die kerel begon met het beste kasteel om de eerste nacht te overleven dat ik ooit zag, bouwde een enorm vette trap naar beneden, stuit op een grot van twintig blokken hoog op bedrock level met ravijnen, grotten, erg veel diamant en NUL mobs en was de enige van ons drieën die zelf te uitgang wist te vinden
Luck very muchhhhh?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Was dat het dan ook? Dat mobfarmgedoe?nouja ik denk het, want alles is rustig, ik kom in, gooi mijn potion op een enorme hoeveelheid mobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAM! dood
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
lijkt me een goedequote:Op donderdag 12 januari 2012 09:37 schreef Rensie23 het volgende:
Misschien een nieuwe regel :
niet meer hele nachten staan campe bij je exp farm
Noobie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zostraks alweer bijna een uur down, zo lang heb ik het nog niet eerder meegemaakt
Je staat nog niet in de OPquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nouja, alleen op de server dan, hé, ik minecraft al wel anderhalf jaar o.i.d.
Goeiequote:
Ja de rest moet ik nog doen. Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik het wel mooi / handig vindquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:27 schreef bobbernaut het volgende:
Was dat water expres? Zag het alleen daar namelijk
Ik ben op tvquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb gisteren de Farm gezien van Bestemmingsplan en Tom en die probeer ik nu ook te bouwen. Best vet hoe water al de seeds en weeds naar 1 punt kan brengen.
En nog een screenshot van de visite gisteren in de tree farm
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:45 schreef Lorrelies het volgende:
Arme servert :c
En stomme universiteitRaken ze mijn paper kwijt, losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:45 schreef Lorrelies het volgende:
Arme servert :c
En stomme universiteitRaken ze mijn paper kwijt, losers
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vb, de volgende keer ban ik je.Dibs op modpositie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |