Je moet hier niet meer zijn je moet naar: Het serieuze-als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #1quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk . vrouwen kunnen dat ook.
[..]
ja waar heb je dat dan weer gehoord dan? :S
volgensmij is het miscommunicatie dat het om iemand anders ging ofzo.
laat me nogmaals vertellen hoe het was die 1ne keer in Leiden. ik deed asociaal, ik wist vaak niet wat ik moest doen/zeggen enzo.
het maakt me gewoon een stom persoon.
nu kom jij ineens met dingen als sjans aan enzo.
[..]
nou dat kan dus wel want het was er niet.
vrouwen kunnen onder de mensen komen en dan makkelijk gewoon aardig gevonden worden enzo, en niet lastig.
als jongen kom je met een beetje kutgevoel altijd in de hoek, en wordt het steeds erger.
ik heb het eerder over dat labiele evenwicht gehad. versus het stabiele evenwicht van vrouwen.
Eerder bij echt neuken, lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:44 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof je conditie nodig hebt om te soppen
nee want is niet ontopicquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet hier niet meer zijn je moet naar: Het serieuze-als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #1
Het is daar ontopic, hier niet.quote:
Ik ook, geen zin.quote:
Ellebogen voor?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt gaan slapen, want morgen wil ik als eerste bij de Primark staan
Doe er iets aan danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
Mijn conditie zou een serieus probleem kunnen worden later, net als mijn slappe armpjes.
Nee dat niet, maar als ik later ga, dan is het altijd zo drukquote:
ja dus zit ik precies goed hierquote:
nee ik ga geen onbelangrijke dingen voor anderen in het serieuse ding posten.quote:
Neuh te lui voor.quote:
Zoek iemand die alleen maar lieve, zachte seks wilquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
Mijn conditie zou een serieus probleem kunnen worden later, net als mijn slappe armpjes.
Neem jij feiten en draai je ze gewoon om?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat zit ik precies goed hier
Alleen voor de eerste 5 keer, daarna wil ik wel eens iets anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zoek iemand die alleen maar lieve, zachte seks wil
Je zit niet goed hier. Serieuze hulp, dat is wat jij nodig hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dus zit ik precies goed hier
[..]
nee ik ga geen onbelangrijke dingen voor anderen in het serieuse ding posten.
ik wil wel weten waar die roddels vandaan komen. en vind het makkelijker om een post tge schrijven dan weer via dm enzo.
lol, succes daarmeequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zoek iemand die alleen maar lieve, zachte seks wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |