Nee. Ik heb weinig autistische trekjes behalve dat vele FOK!ken.quote:
Achja, laat die mensen ook maar branden dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard zeggen dat Christenen minder extremistisch zijn, kijk maar eens rond waar ik woon.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard. PM je adres gegevens maar.
Enig verschil is dat Christenen over het algemeen geen aanslagen plegen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard zeggen dat Christenen minder extremistisch zijn, kijk maar eens rond waar ik woon.
Oh gelukkig er is nog hoopquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee. Ik heb weinig autistische trekjes behalve dat vele FOK!ken.
Sowieso een relatie met iemand die voor zijn beroep liegtquote:
huh daar gaat het nu toch niet om?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso een relatie met iemand die voor zijn beroep liegt
Je mag altijd je haarkleur inzetten als joker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh daar gaat het nu toch niet om?
het wordt laatIk snap het niet meer
dat doe ik nu danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je mag altijd je haarkleur inzetten als joker.
Doe maar niet. VWO moet je toch ooit halen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef arachide. het volgende:
Ik haat school. Ik wil ermee stoppen, nu.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef arachide. het volgende:
Politici zijn in mijn ogen beroepsleugenaars.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh daar gaat het nu toch niet om?
het wordt laatIk snap het niet meer
waarom haat je school?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef arachide. het volgende:
Mag ik eens iets zien wat je gemaakt hebt voor je opleiding? Ben wel benieuwd wat jullie doen, en hoe het niveau is enzo.quote:
Rutte on top, obama is wel sympathiek verder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Politici zijn in mijn ogen beroepsleugenaars.
Met Obama zou ik best wel eens willen praten lijkt mij echt tofquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rutte on top, obama is wel sympathiek verder.
Alleen praten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Obama zou ik best wel eens willen praten lijkt mij echt tof
Mij echt niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Obama zou ik best wel eens willen praten lijkt mij echt tof
Tuurlijk hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mag ik eens iets zien wat je gemaakt hebt voor je opleiding? Ben wel benieuwd wat jullie doen, en hoe het niveau is enzo.
Over jouw relatie met myrquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Mij echt niet.
Waar ga je het over hebben dan?
Ik wil de mannelijke Monica Lowensky wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |