Kan ook!quote:
Dat is meer mijn ding hahaquote:
Je brengt me in de warquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan had je klaarblijkelijk voordat je je dekentje pakte de kachel al aangezet en hoefde je dus ook niet op te staan om de kachel open te draaien
Rutte snapt het niet, balkie half. Vind ik toch een verbetering.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kasthomomaar verder niet beter of slechter dan Harry Potter wannebe
Hoiquote:
Zou je Rutte doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kasthomomaar verder niet beter of slechter dan Harry Potter wannebe
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je brengt me in de war
Nee de kachel stond om 17:00 uur al op 22, maar had het nog steeds koud, vandaar het dekentje
Jaquote:
NEEquote:
Dat dus. Kwestie van tijd en dan gaat iemand haar plukken, the lucky bastardquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze is nog niet rijp om geplukt te worden
Ja ik wil de machtigste manquote:
echt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
NEE
Dan nog liever Balkenende lol
Ze zeggen dat ik op Balkie lijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
NEE
Met slagroomquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Moet ik wat warme choco voor je maken?Voor het harde werken.
Welke politicus zou jij wel doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?
Nee ik zou dan voor Rutte gaan
Als ik tussen die 2 moet kiezen
Wouter Bos vind ik er niet verkeerd uitzienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?
Nee ik zou dan voor Rutte gaan
Als ik tussen die 2 moet kiezen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
NEE
Toch stiekem Fleur Agema.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke politicus zou jij wel doen?
Hopelijk komt ze na een goeie beurt bij zinnen en ziet wat Geert voor een gek isquote:
Ik ga tijdens een onderonsje met haar natuurlijk niet over politiek kletsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze na een goeie beurt bij zinnen en ziet wat Geert voor een gek is
Hij heeft wel ergens een punt dat die moslims veel te snel op hun teentjes getrapt zijn. - gelovigen - om politiek correct te zijn.. Maar moslims belijden hun geloof even velen malen extremistischer dan gemiddelde christen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze na een goeie beurt bij zinnen en ziet wat Geert voor een gek is
Geen eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke politicus zou jij wel doen?
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga tijdens een onderonsje met haar natuurlijk niet over politiek kletsen.
Nee dat heeft hij niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij heeft wel ergens een punt dat die moslims veel te snel op hun teentjes getrapt zijn. - gelovigen - om politiek correct te zijn.. Maar moslims belijden hun geloof even velen malen extremistischer dan gemiddelde christen.
Genoeg maar dan wel de vrouwelijkequote:
Jij vind het niet extreem dat mensen zwetsen over gekwetst worden? Moeten we serieus onze mening daarvoor gaan inhouden omdat we ze anders kwetsen? Laten we hopen van niet zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeft ook nieteen goeie beurt opent haar ogen misschien
[..]
Nee dat heeft hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |