Dat is maar goed ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik val nou eenmaal niet op iedere man
hihi
Terecht wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik val gewoon op mensen met zelfvetrouwen. Mensen die mij niet meeslepen in een zwart gat. Want ik zit al in de shit. Ik heb iemand nodig die.. Nee, gewoon, ik heb iemand nodig. Iemand die het bungeejumpkoord is als ik spring, iemand die de boksbal is als alles me te veel wordt en ik alleen maar wil schoppen en schreeuwen, iemand die me met beide benen op de grond kan houden, iemand die me mijn dromen laat waarmaken, iemand die ik kan liefhebben en iemand die me recht in de ogen kan aankijken als nu meteen moet weten of hij wel echt om me geeft en er geen geheime agenda is.
oooooooow, misschien zei ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zei dat die eerste in aanmerking zou komen
Zo verdien ik nooit die 20 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
En soms denk ik dat ik hem gevonden heb. Of het lijkt zo
en.. en...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow, misschien zei ik
Ik zou meer gaan voor Palawan en xFriendx
Maar ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Myr hosselt pala al, volgens mij is friend nog helemaal vrij
Pfff, net of jij mij aankanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo verdien ik nooit die 20 euro
Kan ik me totaal niet herinneren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja misschien![]()
Je was te jong weet je nog
Roycoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik niet
We hadden het erover wie je zou versieren uit dit topic
Dus ik zei: als ik vrijgezel zou zijn dan Palawan en nog iemand.
En toen gingen ze raden
Neequote:
En Royco?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeexFriendx
Lees het topic eens door
Wie is blonde krullen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben uit eten geweest in m'n favo restaurantje
Blonde krullen was er niet
Ik ga maar niet vragen waar ik staquote:
Geen idee hoe ze heet, maar ze werkt daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |