Omdat het zo doelloos is wat ik nu doe. Ik wil weg hier. Ik wil weg van huis, deze plek, deze bende.quote:
Mooie ambitie in het levenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil de mannelijke Monica Lowensky worden
Ja maar wel slim om je school af te maken, daarna kan je altijd nog wegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat het zo doelloos is wat ik nu doe. Ik wil weg hier. Ik wil weg van huis, deze plek, deze bende.
Ach, je hebt waarschijnlijk meer doel dan ik. Ik bak patat en lig in bed en tussendoor maak ik ruie met mijn ouders. Voor de rest gebeurt er eigenlijk niets.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat het zo doelloos is wat ik nu doe. Ik wil weg hier. Ik wil weg van huis, deze plek, deze bende.
Zekerquote:
Newb komt 1x in de week langs. En je masturbeert jezelf kapot iedere dag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, je hebt waarschijnlijk meer doel dan ik. Ik bak patat en lig in bed en tussendoor maak ik ruie met mijn ouders. Voor de rest gebeurt er eigenlijk niets.
El_Matador.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
wie woonde er ook al weer in Spanje?
Oh coolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk hoor.
ik maak wel even een lijstje, en voeg wel wat screens toe
http://www.soulgp.com
hier kun je eigenlijk alles van mijn 1ste jaar terugvinden. Toen waren we vooral web & flash georienteerd.
Nope Duitsland en straks Colombiaquote:
Succes met lezenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef stefanhaan het volgende:
60gig aan boeken over programmeren ongeveer
Dat is het lichtpunt van de week jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Newb komt 1x in de week langs. En je masturbeert jezelf kapot iedere dag.
MOETTTT MASTURBERENquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is het lichtpunt van de week ja
Maar dat andere doe ik meer vanuit dwang ofzo dan omdat ik het zo enorm lekker vind
Ik moet dat gewoon een paar keer doen anders word ik rusteloos.
Dan ben je gewoon verslaafdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is het lichtpunt van de week ja
Maar dat andere doe ik meer vanuit dwang ofzo dan omdat ik het zo enorm lekker vind
Ik moet dat gewoon een paar keer doen anders word ik rusteloos.
Sorryquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
MOETTTT MASTURBEREN
Vrouwen zijn erg....
owquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nope Duitsland en straks Colombia
Maar hij weet wel veel van Spanjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Hmzzzz ik wilde even wat weten, maar ik ga niet mijn schoonmoeder bellen om half 11
Sinterklaas?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
wie woonde er ook al weer in Spanje?
Rotterdam voor studie. Ver weg van alles. Serieus, mijn ouders, of vooral mijn stiefvader maken het me moeilijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wel slim om je school af te maken, daarna kan je altijd nog weg
Waar wil je heen?
Nou het gaat meer om een tekst, die ik niet zo goed kan vertalenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar hij weet wel veel van Spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |