Neem het me niet kwalijk, Ik doe ook 5 dingen tegelijkquote:
daaromquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Logische vergissing, 't is vrij zeldzaam dat Drommel 't niet over zichzelf heeft
Stiekem is dat ook mn geboortejaar maar ik neem een nieuwe identiteit aan puur zodat ik met jou samen kan zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staat in je profiel van wel
[..]
Jij ook
Oeps![]()
Leugens, jij valt gewoon niet op onzekere negers.quote:
Koffiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
Wie kickt er zo snel?Ik was gewoon even iets anders doen.
je kan er weer inquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
Wie kickt er zo snel?Ik was gewoon even iets anders doen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stiekem is dat ook mn geboortejaar maar ik neem een nieuwe identiteit aan puur zodat ik met jou samen kan zijn
quote:
Hoax je hebt geen negerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens, jij valt gewoon niet op onzekere negers.
Nee geen koffiequote:
Dat klopt. Ik val gewoon op mensen met zelfvetrouwen. Mensen die mij niet meeslepen in een zwart gat. Want ik zit al in de shit. Ik heb iemand nodig die.. Nee, gewoon, ik heb iemand nodig. Iemand die het bungeejumpkoord is als ik spring, iemand die de boksbal is als alles me te veel wordt en ik alleen maar wil schoppen en schreeuwen, iemand die me met beide benen op de grond kan houden, iemand die me mijn dromen laat waarmaken, iemand die ik kan liefhebben en iemand die me recht in de ogen kan aankijken als nu meteen moet weten of hij wel echt om me geeft en er geen geheime agenda is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens, jij valt gewoon niet op onzekere negers.
Bah zie je wel dat vrouwen me niet willen doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neem het me niet kwalijk, Ik doe ook 5 dingen tegelijk
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik val gewoon op mensen met zelfvetrouwen. Mensen die mij niet meeslepen in een zwart gat. Want ik zit al in de shit. Ik heb iemand nodig die.. Nee, gewoon, ik heb iemand nodig. Iemand die het bungeejumpkoord is als ik spring, iemand die de boksbal is als alles me te veel wordt en ik alleen maar wil schoppen en schreeuwen, iemand die me met beide benen op de grond kan houden, iemand die me mijn dromen laat waarmaken, iemand die ik kan liefhebben en iemand die me recht in de ogen kan aankijken als nu meteen moet weten of hij wel echt om me geeft en er geen geheime agenda is.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bah zie je wel dat vrouwen me niet willen doenZit ik toch goed in dit topic
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bah zie je wel dat vrouwen me niet willen doenZit ik toch goed in dit topic
Je zei dat die eerste in aanmerking zou komenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik heb dat niet gezegd
Waar heb ik dat gezegd
Dat is maar goed ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik val nou eenmaal niet op iedere man
hihi
Terecht wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik val gewoon op mensen met zelfvetrouwen. Mensen die mij niet meeslepen in een zwart gat. Want ik zit al in de shit. Ik heb iemand nodig die.. Nee, gewoon, ik heb iemand nodig. Iemand die het bungeejumpkoord is als ik spring, iemand die de boksbal is als alles me te veel wordt en ik alleen maar wil schoppen en schreeuwen, iemand die me met beide benen op de grond kan houden, iemand die me mijn dromen laat waarmaken, iemand die ik kan liefhebben en iemand die me recht in de ogen kan aankijken als nu meteen moet weten of hij wel echt om me geeft en er geen geheime agenda is.
oooooooow, misschien zei ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zei dat die eerste in aanmerking zou komen
Zo verdien ik nooit die 20 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
En soms denk ik dat ik hem gevonden heb. Of het lijkt zo
en.. en...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow, misschien zei ik
Ik zou meer gaan voor Palawan en xFriendx
Maar ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Myr hosselt pala al, volgens mij is friend nog helemaal vrij
Pfff, net of jij mij aankanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo verdien ik nooit die 20 euro
Kan ik me totaal niet herinneren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja misschien![]()
Je was te jong weet je nog
Roycoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik niet
We hadden het erover wie je zou versieren uit dit topic
Dus ik zei: als ik vrijgezel zou zijn dan Palawan en nog iemand.
En toen gingen ze raden
Neequote:
En Royco?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeexFriendx
Lees het topic eens door
Wie is blonde krullen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben uit eten geweest in m'n favo restaurantje
Blonde krullen was er niet
Ik ga maar niet vragen waar ik staquote:
Geen idee hoe ze heet, maar ze werkt daarquote:
Goede smaak heb ik wel he.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow, misschien zei ik
Ik zou meer gaan voor Palawan en xFriendx
Sub-zeroquote:
Jij en Capstan zijn echt hele goed opvolgers/voorgangers van mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga maar niet vragen waar ik sta
Bij iedereen hier zo'n beetjequote:
Ik laat em niet heen nee.quote:
Fysiek: maaaaaybequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik jou niet aankan
Heb je pala nou al eens echt gehosseld dan of niet? Of is het weer zo'n forum kusjekroel toestand zoals toen met Heloef?quote:
Ik hoop dat jij het beter gaat doen dan wij gedaan hebben of ooit gaan doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij en Capstan zijn echt hele goed opvolgers/voorgangers van mij.
Je gaat me niet vertellen dat je veel zeurt toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik laat em niet heen nee.
[..]
Fysiek: maaaaaybe
Mentaal: sowieso niet.
Work in progress.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb je pala nou al eens echt gehosseld dan of niet? Of is het weer zo'n forum kusjekroel toestand zoals toen met Heloef?
Begin eens met jezelf af te zeiken, zo ben je sowieso alleen een pityfuck.quote:
Ja dat zal helpenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Begin eens met jezelf af te zeiken, zo ben je sowieso alleen een pityfuck.
Dan misschien wat uiterlijke verzorging? Misschien helpt dat?
Forum kusjekroel toestand dusquote:
Nee, ik heb gewoon veel nodig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je veel zeurt toch?![]()
Overigens fysiek: maaaaaybe_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bwhehehehhehhehehhe.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Forum kusjekroel toestand dus
Arme Pala.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Forum kusjekroel toestand dus
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
aantal posts: 10042 (gemiddeld 17 per dag)
Ik dacht, ik ga net als loka fijn melden dat ik mijn 10K'ste post gemaakt heb... Alleen dan op mijn eigen manier: ''HEEEJJJJ 10.000e POST''
Maar ik heb snoeihard gefaald, ben er nu 43 post voorbij!
Groetjes!
Ach ik zit al over de 17kquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
aantal posts: 10042 (gemiddeld 17 per dag)
Ik dacht, ik ga net als loka fijn melden dat ik mijn 10K'ste post gemaakt heb... Alleen dan op mijn eigen manier: ''HEEEJJJJ 10.000e POST''
Maar ik heb snoeihard gefaald, ben er nu 43 post voorbij!
Groetjes!
Denken dat ik van slap gedoe benquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon veel nodig.
Jij kan mij niet aan, ik laat je gewoon niet heel. Ik bijt en krab he...Maargoed, als je me niet eens zover weet te krijgen dat ik bijt en/of krab dan ben je sowieso slecht bezig
Ik hou niet van slap gedoe. Nu jij weer.
Ja want drommel houd van pegging.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik van slap gedoe ben
Ik ben hard
Komt goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het beter gaat doen dan wij gedaan hebben of ooit gaan doen
Wat is dat nu weer?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja want drommel houd van pegging.
Doe je lul terug in je broek man, gatverdamme.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben hard
Is ooit in sex een topic over geweest, google maarquote:
Prove me wrong thenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehhehhehehhe.
[ afbeelding ]
Ondanks very tempting, hoop ik toch dat je nog jaren happy met je mannetje bentquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeexFriendx
Lees het topic eens door
Is het perverse shit?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is ooit in sex een topic over geweest, google maar
wtf is pegging?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja want drommel houd van pegging.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
En niet 1 van die posts was boeiend.![]()
Voor je 21ste heb je geneukt en gezoend en een vriendin gehadquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ondanks very tempting, hoop ik toch dat je nog jaren happy met je mannetje bent
Beeldmateriaal?quote:
Lekkerquote:
Als je ooit nog voor die 20 euro mag gaan, dan verwacht ik een SCREW MY BRAINS OUT moment.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben hard
Zo ken ik je UI wel, vorige is wel leuker overigensquote:
Hoera het tweede heb ik al gedaan, dat scheelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor je 21ste heb je geneukt en gezoend en een vriendin gehad
hihiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ken ik je UI wel, vorige is wel leuker overigens
Door dit topic ben je wel je onschuld kwijtgeraakt tochquote:
In ieder geval iets wat ik nooit ga doen.quote:`Pegging` is een neologisme voor een seksuele daad die over het algemeen inhoudt dat een vrouw de anus van een man penetreert met een voorbinddildo ('strap-on').
Dan ben je al op een derdequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoera het tweede heb ik al gedaan, dat scheelt.
stiekem vind ik blond wel leukquote:
Ik raakte mijn onschuldigheid kwijt toen Yvonne me zei dat ik Bukkake moest googlen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door dit topic ben je wel je onschuld kwijtgeraakt toch
Ik welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
In ieder geval iets wat ik nooit ga doen.
Hahahquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik raakte mijn onschuldigheid kwijt toen Yvonne me zei dat ik Bukkake moest googlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |