ik vond het wel tenenkrommend acteerwerk en denk ook niet dat ik hem verder ga kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:55 schreef Salamander het volgende:
Van de week is de eerst aflevering Continuum in Amerika uitgezonden. Dat zag er wel goed uit. Meteen ook veel informatie over wat er allemaal aan de hand is.
Gaat over een groepje terroristen/vrijheidsstrijders die ter dood veroordeeld zijn in het jaar 2077 maar terug in de tijd ontsnappen naar 2012. Helaas voor hun komt er per ongeluk ook een agente mee die ze gaat proberen op te sporen. Zij heeft het voordeel dat ze oogimplantaten heeft waarmee ze bijvoorbeeld in kan zoomen en infrarood kan zien. Ook heeft ze een bodysuit die kogelwerend is en nog wat leuke SF dingen kan.
De terroristen beginnen meteen een oorlog tegen de politie om aan wapens te komen, en zo hun zaak voort te kunnen zetten. Of vroegtijdig te beginnen.
Ergens in de toekomst gaan alle grote landen failliet en nemen grote bedrijven de wereldregering over. Hier strijdt de groepering Liber8 tegen.
Ik had meteen zin in de tweede aflevering.
Tsja, hetzelfde zou je kunnen zeggen over de originele productie-partij. Hoe dan ook, waarschijnlijk heeft RTL er weinig voor hoeven betalen, en proberen ze met de dikke promoties de reclame zo prijzig mogelijk te verkopen en zo erop te verdienen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:49 schreef ems. het volgende:
Ik vind het toch leuk dat ze deze rommel zo breed aan het adverteren zijn op tv terwijl ze weten dat het na het eerste seizoen al is afgelopen
Vergeet de Vis niet ooooooow de Vis!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Stickertje het volgende:
hadden ze niet bij deze serie een waterpistool zwart geverfd dat een ver geavanceerd wapen moest voorstellen?
![]()
enigste goede aan deze serie is de muziek, jammer dat ze hetzelfde riedeltje steeds blijven herhalen..
quote:De Amerikaanse serie Terra Nova is donderdag met bovengemiddelde cijfers van start gegaan op RTL 5. De dubbele aflevering was goed voor 350.000 en 466.000 kijkers. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De in Australië opgenomen serie werd mede geproduceerd door de beroemde Steven Spielberg. De serie was zelfs voor Amerikaanse begrippen kostbaar om op te nemen. De kijkcijfers compenseerden de hoge kosten niet en daarom stopte de reeks al na één seizoen.
Bron
Het slot is ook best aardig. Het is ook overduidelijk dat dat afleveringen zijn waar alles in is gegaan. Derest is prut.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef ems. het volgende:
De eerste aflevering scoort over het algemeen beter dan de rest. Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers van aflevering 2+
Dat was ook een beetje mijn probleem. De eerste aflevering was mwa, maar wist in ieder geval nog een beetje mijn interesse te wekken. Aflevering 2 heb ik halverwege afgezet en sindsdien niet meer naar de serie omgekekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het slot is ook best aardig. Het is ook overduidelijk dat dat afleveringen zijn waar alles in is gegaan. Derest is prut.
Dat doen ze altijd bij RTL, series opkopen die in US gefaald zijn hier de zomer mee opvullenquote:
Zie TT....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:51 schreef TheClown1 het volgende:
Gisteravond de laatste aflevering van het seizoen gezien en ik vond het vermakelijk. Uiteraard, zoals iedereen ook zegt, is de CGI niet echt goed maar over het algemeen is het prima. Ik hoop op seizoen 2 eigenlijk....
Ja ik heb het gelezen maar toch, ik blijf hopen....quote:
De CGI maakt me nog niet heel erg uit, maar de flinterdunne verhaaltjes en het slechte acteren wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:51 schreef TheClown1 het volgende:
Gisteravond de laatste aflevering van het seizoen gezien en ik vond het vermakelijk. Uiteraard, zoals iedereen ook zegt, is de CGI niet echt goed maar over het algemeen is het prima. Ik hoop op seizoen 2 eigenlijk....
En voor een zomerserie: kijk Continuum.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:30 schreef Kremers het volgende:
Dan mag je blijven hopen, FOX heeft geprobeerd om de serie te verkopen aan Netflix maar dat is niet doorgegaan en verder heeft niemand zich gemeld. Over en uit dus.
Prima zomerserie omdat er verder niets op tv is, maar in het reguliere seizoen zou ik er niet naar gekeken hebben..
Suitsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En voor een zomerserie: kijk Continuum.
Ik vind het ook geen prima zomerserie. Als ik geweten had dat het gewoon het hele seizoen zo klote zou zijn, had ik het nooit gekeken. Een hele hoop veel betere series zal ik nooit kijken, omdat het me gewoon niet trekt. Terra Nova verdient derhalve die kijkers niet. Dit soort projecten moet gewoon keihard doodbloeden, zodat producenten en schrijvers nooit met dit soort troep komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:30 schreef Kremers het volgende:
Dan mag je blijven hopen, FOX heeft geprobeerd om de serie te verkopen aan Netflix maar dat is niet doorgegaan en verder heeft niemand zich gemeld. Over en uit dus.
Prima zomerserie omdat er verder niets op tv is, maar in het reguliere seizoen zou ik er niet naar gekeken hebben..
Suits is een prima serie, maar loopt natuurlijk al effe. Als zomerserie kun je op deze manier alle goede series wel noemen die nu lopen. Daar hoort een Breaking Bad of Damages ook bij, die toch wel een paar klassen boven Suits staan. En dan heb je ook nog series als Burn Notice en White Collar die ongeveer van gelijk niveau zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen natuurlijk maar ik begrijp echt niet waarom veel mensen zo negatief zijn.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 05-08-2012 21:10:27 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |