abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112293515
IMDB gebruiken voor het cijfer mbt series is compleet waardeloos idd. Octopus Paul zou beter advies kunnen geven. Zelfs compleet troep scoort nog een voldoende en een degelijke serie zit qua cijfer al snel op hetzelfde niveau als een absolute topfilm. Gaat helemaal nergens over.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_112334275
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:55 schreef Salamander het volgende:
Van de week is de eerst aflevering Continuum in Amerika uitgezonden. Dat zag er wel goed uit. Meteen ook veel informatie over wat er allemaal aan de hand is.

Gaat over een groepje terroristen/vrijheidsstrijders die ter dood veroordeeld zijn in het jaar 2077 maar terug in de tijd ontsnappen naar 2012. Helaas voor hun komt er per ongeluk ook een agente mee die ze gaat proberen op te sporen. Zij heeft het voordeel dat ze oogimplantaten heeft waarmee ze bijvoorbeeld in kan zoomen en infrarood kan zien. Ook heeft ze een bodysuit die kogelwerend is en nog wat leuke SF dingen kan.

De terroristen beginnen meteen een oorlog tegen de politie om aan wapens te komen, en zo hun zaak voort te kunnen zetten. Of vroegtijdig te beginnen.
Ergens in de toekomst gaan alle grote landen failliet en nemen grote bedrijven de wereldregering over. Hier strijdt de groepering Liber8 tegen.

Ik had meteen zin in de tweede aflevering.
ik vond het wel tenenkrommend acteerwerk en denk ook niet dat ik hem verder ga kijken.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 01:12:29 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_112334291
Zo blij dat dit gecanceled is, anders had ik weer moeten kijken :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_114425528
Vanavond op RTL 5, om half 9. :') _O-
pi_114425856
Terecht, wat een grap was dit
Veni, vidi, vodka.
pi_114425995
Ik vind het toch leuk dat ze deze rommel zo breed aan het adverteren zijn op tv terwijl ze weten dat het na het eerste seizoen al is afgelopen :P
Conscience do cost.
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:39:52 #132
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_114428063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:49 schreef ems. het volgende:
Ik vind het toch leuk dat ze deze rommel zo breed aan het adverteren zijn op tv terwijl ze weten dat het na het eerste seizoen al is afgelopen :P
Tsja, hetzelfde zou je kunnen zeggen over de originele productie-partij. Hoe dan ook, waarschijnlijk heeft RTL er weinig voor hoeven betalen, en proberen ze met de dikke promoties de reclame zo prijzig mogelijk te verkopen en zo erop te verdienen.
pi_114432341
hadden ze niet bij deze serie een waterpistool zwart geverfd dat een ver geavanceerd wapen moest voorstellen?
:9

enigste goede aan deze serie is de muziek, jammer dat ze hetzelfde riedeltje steeds blijven herhalen..
Ze smelten de kazen!
pi_114432973
Hilarische hoe die idioten ook gelijk de flora en fauna ook afmaakte. Zogenaamd was toch al het leven weg op aarde? Moet je eens denken hoeveel geld ze konden verdienen aan biotechnologie, aah fucked. Een kilo hout kon waarschijnlijk al tientallen miljoen opleveren, maar nee ijzer was belangrijker dat stikt er van op Aarde en in de ruimte. Maar ja de doelgroep van de serie was ook huisvrouw Miep en haar gezin.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Stickertje het volgende:
hadden ze niet bij deze serie een waterpistool zwart geverfd dat een ver geavanceerd wapen moest voorstellen?
:9

enigste goede aan deze serie is de muziek, jammer dat ze hetzelfde riedeltje steeds blijven herhalen..
Vergeet de Vis niet ooooooow de Vis! :'(
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:48:54 #135
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_114459894
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:38 schreef DJKoster het volgende:
Vanavond op RTL 5, om half 9. :') _O-
Zomer-zendtijd-vulling.
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 14:19:43 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_114461156
En de kijkcijfers vielen blijkbaar niet tegen (al vind ik het zelf eigenlijk helemaal niet zoveel):

quote:
De Amerikaanse serie Terra Nova is donderdag met bovengemiddelde cijfers van start gegaan op RTL 5. De dubbele aflevering was goed voor 350.000 en 466.000 kijkers. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De in Australië opgenomen serie werd mede geproduceerd door de beroemde Steven Spielberg. De serie was zelfs voor Amerikaanse begrippen kostbaar om op te nemen. De kijkcijfers compenseerden de hoge kosten niet en daarom stopte de reeks al na één seizoen.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114461638
De eerste aflevering scoort over het algemeen beter dan de rest. Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers van aflevering 2+
Conscience do cost.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:23:23 #138
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_114470662
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef ems. het volgende:
De eerste aflevering scoort over het algemeen beter dan de rest. Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers van aflevering 2+
Het slot is ook best aardig. Het is ook overduidelijk dat dat afleveringen zijn waar alles in is gegaan. Derest is prut.
pi_114470845
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:23 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het slot is ook best aardig. Het is ook overduidelijk dat dat afleveringen zijn waar alles in is gegaan. Derest is prut.
Dat was ook een beetje mijn probleem. De eerste aflevering was mwa, maar wist in ieder geval nog een beetje mijn interesse te wekken. Aflevering 2 heb ik halverwege afgezet en sindsdien niet meer naar de serie omgekeken :P
Conscience do cost.
pi_114472090
1e twee afleveringen gezien op RTL5, ben nog niet onder de indruk... Als dit zo doorgaat snap ik wel dat het geannuleerd is.

Iemand op twitter zei dat het een "soap" uitstraling heeft i.p.v. een actieserie, ben ik het wel mee eens.

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Zomer-zendtijd-vulling.
Dat doen ze altijd bij RTL, series opkopen die in US gefaald zijn hier de zomer mee opvullen :) Ach, is er tenminste iets te zien ;)
pi_114984246
Gisteravond de laatste aflevering van het seizoen gezien en ik vond het vermakelijk. Uiteraard, zoals iedereen ook zegt, is de CGI niet echt goed maar over het algemeen is het prima. Ik hoop op seizoen 2 eigenlijk....
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:00:23 #142
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_114984365
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef Doler12 het volgende:
Vergeet de Vis niet ooooooow de Vis! :'(
Beste CGI tot nu toe :')
  Public Relations / Redactie Film donderdag 2 augustus 2012 @ 09:06:48 #143
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_114984478
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:51 schreef TheClown1 het volgende:
Gisteravond de laatste aflevering van het seizoen gezien en ik vond het vermakelijk. Uiteraard, zoals iedereen ook zegt, is de CGI niet echt goed maar over het algemeen is het prima. Ik hoop op seizoen 2 eigenlijk....
Zie TT....
pi_114984497
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:06 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Zie TT....
Ja ik heb het gelezen maar toch, ik blijf hopen....
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_114986356
Dan mag je blijven hopen, FOX heeft geprobeerd om de serie te verkopen aan Netflix maar dat is niet doorgegaan en verder heeft niemand zich gemeld. Over en uit dus.

Prima zomerserie omdat er verder niets op tv is, maar in het reguliere seizoen zou ik er niet naar gekeken hebben..
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:31:48 #146
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_114986417
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:51 schreef TheClown1 het volgende:
De CGI maakt me nog niet heel erg uit, maar de flinterdunne verhaaltjes en het slechte acteren wel.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:32:26 #147
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_114986451
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:30 schreef Kremers het volgende:
Dan mag je blijven hopen, FOX heeft geprobeerd om de serie te verkopen aan Netflix maar dat is niet doorgegaan en verder heeft niemand zich gemeld. Over en uit dus.

Prima zomerserie omdat er verder niets op tv is, maar in het reguliere seizoen zou ik er niet naar gekeken hebben..
En voor een zomerserie: kijk Continuum.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:40:58 #148
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_114986728
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:32 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

En voor een zomerserie: kijk Continuum.
Suits _O_
pi_114992638
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:30 schreef Kremers het volgende:

Ik vind het ook geen prima zomerserie. Als ik geweten had dat het gewoon het hele seizoen zo klote zou zijn, had ik het nooit gekeken. Een hele hoop veel betere series zal ik nooit kijken, omdat het me gewoon niet trekt. Terra Nova verdient derhalve die kijkers niet. Dit soort projecten moet gewoon keihard doodbloeden, zodat producenten en schrijvers nooit met dit soort troep komen.
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Suits _O_
Suits is een prima serie, maar loopt natuurlijk al effe. Als zomerserie kun je op deze manier alle goede series wel noemen die nu lopen. Daar hoort een Breaking Bad of Damages ook bij, die toch wel een paar klassen boven Suits staan. En dan heb je ook nog series als Burn Notice en White Collar die ongeveer van gelijk niveau zijn.

Terra Nova hoort gewoon niet bij de series die het kijken waard zijn.

In de categorie leuke nieuwe hersenloze zomerserie zou ik ook Common Law noemen. Goed voorbeeld van hoe beperkt acteer- en schrijftalent toch een leuke serie kan maken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_115155051
Ik heb net de laatste aflevering van Terra Nova gezien. Ik vond het in het algemeen een goede serie.
- goede acteurs (in het bijzonder Stephen Lang)
- goede karakters (op een enkele uitzondering na)
- goede muziek
- interessante verhaallijnen.
- prachtige decors en mooie visuele effecten
- goede sfeer

Je kan zien dat het een ambitieus project was. Paar minpuntjes:
- hier en daar werd wel erg veel een loopje genomen met de waarheid. Zo werd in de pilot de maan als plat afgebeeld op het moment dat ze vanaf het maandoppervlak de aarde lieten zien.
- slordige editing, veel teveel veel te bruuske overgangen van het ene plaatje van een acteur of actrice naar het volgende plaatje. In elke serie en film heb je dat probleem maar meestal moet je er op letten om het te zien, nu was het een paar keer overduidelijk zonder er op te letten.

Al met al een goede serie die naar mijn mening te weinig krediet krijgt. Misschien omdat mensen te hoge verwachtingen hadden gezien het immens hoge budget en enkele grote namen die achter het project zaten (Spielberg). Ik zou het mooi vinden als er een tweede seizoen komt met hetzelfde budget. Gelukkig vormde het eerste seizoen een mooi geheel, er is geen dringende open vraag - klein spoilertje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaken verschillen natuurlijk maar ik begrijp echt niet waarom veel mensen zo negatief zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 05-08-2012 21:10:27 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')