Kan je me een linkje geven, ik zie nergens die info staan .. Ook niet op youtube filmpjes oidquote:Op donderdag 19 april 2012 11:21 schreef Stefan het volgende:
Als je in de handmatige modus draait kun je alles instellen
Iso, sluitertijd, diafragma en witbalans.
Hij moet dan wel in de handmatige modus staan
quote:First off be sure you have the camera set for manual exposure in video mode. In video mode press the menu button and find the item for Exposure, two choices: Auto and Manual. Set to Manual (you've likely already done that).
't Is niet alsof ze bij Canon totaal geen idee hebben van wat ze doen.quote:Once there, you could manually adjust just about anything you want with the Q button and the thumb wheel (e.g., White Balance, Picture Style, Auto Lighting Optimizer, still photo quality, video quality and the AF mode)
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
BEn benieuwd.. In dat lijstje staan allemaal dingen die ik niet bedoel..
Iso ?
Shutter ?
Diagragma ?
gast, leer eerst eens je camera kennenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
BEn benieuwd.. In dat lijstje staan allemaal dingen die ik niet bedoel..
Iso ?
Shutter ?
Diafragma ?
Maja kijk wel ff
Thnx allen!!
mja, en dan maar verwachten dat anderen het wel voor hun uitzoeken.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:51 schreef shiznuts het volgende:
Inderdaad. Bekijk het maar ff.Maar serieus. Het klinkt echt alsof je nul komma nul afweet van je camera. Dan is het niet echt handig hier allerlei vragen te gaan stellen. We gaan je niet aan de hand door je set-up nemen, kom op, het is de freaking' basis van foto- / videografie, die moet je zelf onder de knieën kunnen krijgen. En wil je dat spelenderwijs zonder je in te lezen, dat moet je zelf weten natuurlijk, maar dan is het niet gek dat je je afvraagt hoe alles werkt.
Lui die denken dat wanneer ze een 'dure' camera kopen gelijk klaar zijn.![]()
Schattig.
Je zegtquote:
Ga eerst maar eens leren wat diafragma, iso en sluitertijd doetquote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja waar ik die instellingen kan vinden. niet wat het is of doet..
dat begrijp ik allemaal wel.
Dit was gewoon zo'n vraagje waarvan ik dacht dat iemand 'ff' snel antwoord kon geven als in : oooooow dan moet je ff dit en dat doen.
Blijkbaar duurde dat 3 pagina's .. Sorry daarvoor ..
Daar ben ik bekend mee anders wil ik niet mn diafragma aanpassen.. Maargoed allemaal zonde van t topic dit.. wou 'ff' snel weten hoe ik dat moest instellen op deze specifieke camera ..quote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens leren wat diafragma, iso en sluitertijd doet
nee, het is makkelijker om het boekje even open te slaanquote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja en nee .. Ik begrijp wel dat het zo overkomt.
Ik wou alleen FF weten hoe ik het diafragma van mn nieuwe camera instel.. En wat is er makkelijk dan het aan mensen vragen die er waarschijnlijk ook een hebben.
Dat zou je denken ja.. Niet dus .. Kijk zelf maar .. Staat er gewoon niet duidelijk inquote:Op donderdag 19 april 2012 14:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, het is makkelijker om het boekje even open te slaan
ik denk er niet aanquote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja.. Niet dus .. Kijk zelf maar .. Staat er gewoon niet duidelijk in
Ik heb nog een NIKKOR 50mm 1.8 te koop uit de oude doos.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:07 schreef shiznuts het volgende:
Binnenkort maar wat raakschieten met m'n Pana GH2 (14-140) en Zoom H1!
Geen moire, wel autofocus en bitratehack, ben benieuwd.
Misschien ff erbij een oude lichtgevoelige Nikkor kopen o.i.d.
Welke merken past die zoal op? (welke mount?)quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:46 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik heb nog een NIKKOR 50mm 1.8 te koop uit de oude doos.
Sinds ik de 1.8G heb gehaald met auto-focus is mijn oude 1.8D niet meer nodig.
De lens is erg goed en nog een vrij goede staat, alleen ben ik voor de 1.8G gegaan
aangezien ik die lens had gekocht in de winkel en wist niet dat er geen auto-focus motor in mijn D3100 zat en dat ik lenzen moest kopen met AF-motor ingebouwd.
Had dus een Manual Focus-only lens op mijn camera
Op andere camera's uit een hogere segment waar wel AF zit ingebouwd kan je hem
gewoon gebruiken.
Ach so. Sennheisert.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:41 schreef Stefan het volgende:
Nee, heb een senheiserboommike, 540 euro. Net nieuw gekocht
Heb ook nog senheiserdasspeld, met die sounddevice, kan ik t weer allebei opnemen en koptelefoon opzetten.
Heb nu 3 senheiserboommikes, 1 nieuw, 2 oud die t nog wel doen maar die gebruik ik met slecht weer.
Vanavond voor t eerst gewerkt met mn shouldermount en grips, wel wennen maar gaat lekker. Alleen was ik de counterweight vergeten. Daarvoor gebruik ik de batterij van mn oude lamp.
Ik bedoelde toen eigenlijk Rokkor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:46 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik heb nog een NIKKOR 50mm 1.8 te koop uit de oude doos.
Sinds ik de 1.8G heb gehaald met auto-focus is mijn oude 1.8D niet meer nodig.
De lens is erg goed en nog een vrij goede staat, alleen ben ik voor de 1.8G gegaan
aangezien ik die lens had gekocht in de winkel en wist niet dat er geen auto-focus motor in mijn D3100 zat en dat ik lenzen moest kopen met AF-motor ingebouwd.
Had dus een Manual Focus-only lens op mijn camera
Op andere camera's uit een hogere segment waar wel AF zit ingebouwd kan je hem
gewoon gebruiken.
Nikon F-mount of met mount-adapter op vrijwel alle.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Welke merken past die zoal op? (welke mount?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |