Whehequote:
Hahaha, Illuminati op FOK! sani'squote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
rustig rustig fawaka dang
ik moest trouwens deze week aan die secret hyves denken
haha ik ben maar kwart Javaans, kwart Sumatraansquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent ook een neppe, aangezien je het stukje in Bahasa gewoon negeert.
Tambah tambah bodok.
Gimme sumquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen zijn aaaan!
Is dat van die bestelling met American food van toen? Of ben je weer bezig geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen zijn aaaan!
Dengan sengtau Bahasa Indonesia? Pssshtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha ik ben maar kwart Javaans, kwart Sumatraans
Ask Dwc.quote:
Die zijn van de aldi hé? Heb ze hier ook liggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen zijn aaaan!
Praat Nederlands hier, allochtoonquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dengan sengtau Bahasa Indonesia? Psssht. Sengbagus njong kecil.
Wauw, ik open net net de AT en zie dit Tsunamialarm bij Sumatraquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha ik ben maar kwart Javaans, kwart Sumatraans
Ja dat versta ik toch niet. Alleen Indonesisch en klein. Vertaal het even voor mequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dengan sengtau Bahasa Indonesia? Psssht. Sengbagus njong kecil.
Neeee joh, die bestelling was binnen een week op ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat van die bestelling met American food van toen? Of ben je weer bezig geweest.
Ik heb zojuist de laatste naar binnen gewerktquote:
"En je begrijpt geen Indonesisch? Is niet goed kleine jongenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat versta ik toch niet. Alleen Indonesisch en klein. Vertaal het even voor me
het is hier bij mij thuis ook een uitverkoop, clothes 100% off.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Allure_ het volgende:
hahaha aziatische week bij de aldi, krijg je babi pangang in blik
Nee die trend zie ik wel vaker. Al mijn Molukse homies kunnen het wel en de Indo's niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
"En je begrijpt geen Indonesisch? Is niet goed kleine jongen."
En fuck die aardbeving.
Ze hebben daar af en toe echt lekkere aparte dingenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Allure_ het volgende:
hahaha aziatische week bij de aldi, krijg je babi pangang in blik
How do you fit that ass in such a small package thoughquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neeee joh, die bestelling was binnen een week op ofzoDit komt gewoon hier van de toko.
[..]
Ik heb zojuist de laatste naar binnen gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een baussquote:
Lijkt me niet zo lekker allemaal, maar soms hebben ze wel leuke actie weken. Meestal ga ik daarheen voor drank, beleg, vis of sigarettenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze hebben daar af en toe echt lekkere aparte dingenlaatst lekkere saus gekocht, wat wokgroenten en vlees en bami er bij noms.
*zucht*quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
het is hier bij mij thuis ook een uitverkoop, clothes 100% off.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
How do you fit that ass in such a small package though.
Ja niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom aan als een malle de laatste tijd.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
En die daarna?quote:
jeweetdatjewiltquote:
Pics van je thick thighs.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja niet dusIk kom aan als een malle de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You rang?quote:
Bestaat dat niet meer?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kankerlekker was dat.
Weet ik eigenlijk niet. Ik kwam er laatst wel achter dat Dummies wel (weer) in het schap stondenquote:
-weg-quote:
Molukse mannen zien er per definitie goed uit. Indo's zijn vaak ook wel doable, maar niet altijd.quote:
Ik doe jou het liefstquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Molukse mannen zien er per definitie goed uit. Indo's zijn vaak ook wel doable, maar niet altijd.
Ik zou als ik jou was dan niet naar de Molukken gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Molukse mannen zien er per definitie goed uit. Indo's zijn vaak ook wel doable, maar niet altijd.
Not sure if...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
You're not alonequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
The fuck, ik check die gif gewoon 5 loops lang.
Heb ik al vaker gehoord van familie jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was dan niet naar de Molukken gaan. Dan spat je droom uiteen.
1/8e Indo kindjes kan je hebben. Als je de juiste keus maar maakt.quote:
Overleg eens met je chichi danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1/8e Indo kindjes kan je hebben. Als je de juiste keus maar maakt.
Jij bent half Indo zeg je net.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1/8e Indo kindjes kan je hebben. Als je de juiste keus maar maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |