Toen Emma nog mooi was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan paint je toch iets leuks voor in de OP.
[ afbeelding ]
Dus niet dit, maar dan iets tofs.
Die tekening is nog steeds belachelijk mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef Maisnon het volgende:
Ze laat nu dr haar weer groeien.
Echt grappig, op deviantart dus gingen allemaal harry potter fans mijn tekening in hun favorieten zetten
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Jajong het volgende:
en na wat boeken te hebben gelezen kan ik niet anders dan beamen wat veel van deze theorieen beweren.
/carequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik lees toch altijd gewoon biemen als iemand beamen schrijfy
Ja srsly. Niet dat ik vet de PUA-way ben gaan gebruiken ofzo, maar sommige dingen kloppen gewoon. Ik vind vrouwen op de manier versieren zoals zij dat doen een beetje.... verkeerd ofzo dus het is niet alsof ik ze bewonder maar ik herkende wel dingen die ik zelf al deed. Dingen zoals met 'negs' en 'escalation' ofzo.quote:
Ik ga dadelijk weer muziek draaien op Radio 49 in ONZquote:
Wat voor dingen zijn dat dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja srsly. Niet dat ik vet de PUA-way ben gaan gebruiken ofzo, maar sommige dingen kloppen gewoon. Ik vind vrouwen op de manier versieren zoals zij dat doen een beetje.... verkeerd ofzo dus het is niet alsof ik ze bewonder maar ik herkende wel dingen die ik zelf al deed. Dingen zoals met 'negs' en 'escalation' ofzo.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja srsly. Niet dat ik vet de PUA-way ben gaan gebruiken ofzo, maar sommige dingen kloppen gewoon. Ik vind vrouwen op de manier versieren zoals zij dat doen een beetje.... verkeerd ofzo dus het is niet alsof ik ze bewonder maar ik herkende wel dingen die ik zelf al deed. Dingen zoals met 'negs' en 'escalation' ofzo.
Waarom zeg je sorry, leg ik net niet uit dat ik geen fan ben van die shit?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Gast, ik ken die termen nieteens. Kankertriest, sorry.
Dat kapsel is juist expres. Dat onderscheidt hem van de rest.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:04 schreef Juminelle het volgende:
Hoe triest het ook is, het werkt (meestal) wel.
Zelfs met zo'n kapsel zulke vrouwen kunnen fixen![]()
Er zijn ook vrouwen die deze trucjes kennen. Dus beter is een man gewoon oprecht en komt ie met iets zinnigsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Jajong het volgende:
http://www.pualingo.com/pua-definitions/neg-hit-negs/
Die zullen er vast zijn ja, maar 't schijnt dat dat niet eens uitmaakt. Maargoed, alle vrouwen zeggen altijd 'oh nou dat werkt niet op mij hoor' en dan worden ze naast zo'n dude wakkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die deze trucjes kennen. Dus beter is een man gewoon oprecht en komt ie met iets zinnigs.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:04 schreef Juminelle het volgende:
Ik zeg daarmee niet meteen ongevoelig te zijn voor alle opmerkingen. Maar van die lame opmerkingen, waarbij je laat zien dat je niet onder de indruk bent van een chick zoals 'goh leuke nagels, zijn ze echt?' is welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn ja, maar 't schijnt dat dat niet eens uitmaakt. Maargoed, alle vrouwen zeggen altijd 'oh nou dat werkt niet op mij hoor' en dan worden ze naast zo'n dude wakker.
De meeste? Dat geloof ik echt niet hoor. Ja de meeste PUA pussies misschien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Jajong het volgende:
http://www.pualingo.com/pua-definitions/neg-hit-negs/
http://www.pualingo.com/pua-definitions/kino-escalation/
Dit zijn de dingen die ik noemde, maar gewoon de hele filosofie is wel op de waarheid gebaseerd. Vooral het feit dat de meeste mannen vrouwen op een voetstuk plaatsen, waardoor ze hun eigen glazen al bij voorbaat ingooien.
Ah ja, nuance. Sowieso bouwen op tactiek en succesverhalen van anderen als het op chicks aankomtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom zeg je sorry, leg ik net niet uit dat ik geen fan ben van die shit?
Lekker swaggy, met z'n zweetvlekken op 't eind.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:04 schreef Juminelle het volgende:
Nee true, maar dat voel je denk ik ook wel aan, wanneer je wat moet zeggen. Zo'n standaard script werkt ook maar een bepaald percentage van de keren..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg daarmee niet meteen ongevoelig te zijn voor alle opmerkingen. Maar van die lame opmerkingen, waarbij je laat zien dat je niet onder de indruk bent van een chick zoals 'goh leuke nagels, zijn ze echt?' is wel-waardig.
Hij neukt wel meer dan wij allemaal bij elkaar waarschijnlijk, en met 9s en 10en. Ik vind lui zoals hij ook triest hoor, maar shit works.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah ja, nuance. Sowieso bouwen op tactiek en succesverhalen van anderen als het op chicks aankomt.
[..]
Lekker swaggy, met z'n zweetvlekken op 't eind.
Dat is dan ook m'n punt. Er totaal niet sexy uitzien en dan toch mooie vrouwen zien te fixen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lekker swaggy, met z'n zweetvlekken op 't eind.
Het pijnlijke aan deze wereld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij neukt wel meer dan wij allemaal bij elkaar waarschijnlijk, en met 9s en 10en. Ik vind lui zoals hij ook triest hoor, maar shit works.
Ik ben blij dat ik geen man ben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee true, maar dat voel je denk ik ook wel aan, wanneer je wat moet zeggen. Zo'n standaard script werkt ook maar een bepaald percentage van de keren..
Ik ben blij dat ik nooit zelf zulke desperate moves heb moeten maken richting sma'squote:
Jij maakt helemaal geen moves.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit zelf zulke desperate moves heb moeten maken richting sma's. Chicks met initiatief
.
Klopt ook wel, niet dat ik ze voor het oppikken heb ofzo, maar dames komen meestal richting mijquote:
Waarom ken ik die niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit zelf zulke desperate moves heb moeten maken richting sma's. Chicks met initiatief
.
Jij blijft gewoon als een freak in een hoekje 4 uur naar een chick staren, totdat zij wel wordt gedwongen om op je af te stappen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt ook wel, niet dat ik ze voor het oppikken heb ofzo, maar dames komen meestal richting mij.
Hahaha, ben je gekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon als een freak in een hoekje 4 uur naar een chick staren, totdat zij wel wordt gedwongen om op je af te stappen?
Really?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb een keer iemand proberen te versieren in het echt als het ware. In de tram nota bene.![]()
Dat ging nog best goed, zonder PUA regeltjes en van te voren uitgedachte tactiekjes.
Dus dat, alsof chicks een mossel zijn (hihi) die je met een koevoet of dynamiet moet openbreken ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb een keer iemand proberen te versieren in het echt als het ware. In de tram nota bene.![]()
Dat ging nog best goed, zonder PUA regeltjes en van te voren uitgedachte tactiekjes.
Goh, je hebt een keer iemand aagesprokenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
I respect his grind, though.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Juminelle het volgende:
Zo'n PUA bootcamp van twee dagen met die gast kost £997
Ik vergat 1 cruciaal dingetje, maar het gesprek zelf ging goed.quote:
Hm, kan ik je ook reserverenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, ben je gek.
Nee, ik overnacht in hun tuin in een legertent, met verrekijkers en een klapstoel.
Nah echtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Juminelle het volgende:
Voor een autist is dat best veel hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goh, je hebt een keer iemand aagesproken
Je vergat d'r nummer te vragen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vergat 1 cruciaal dingetje, maar het gesprek zelf ging goed.
Het was ook wel een uitgelezen mogelijkheid, ze was als enige over in die tram, we moesten een kwartier dezelfde kant oplopen enzovoort enzovoort. Ik zie er dan totaal niet uit, maar lullen lukt dan weer heel aardig.
Holy fuck, dat is belachelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik denk dat je aan je zelfvertrouwen en attitude moet werken, dat is werkelijk alles.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vergat 1 cruciaal dingetje, maar het gesprek zelf ging goed.
Het was ook wel een uitgelezen mogelijkheid, ze was als enige over in die tram, we moesten een kwartier dezelfde kant oplopen enzovoort enzovoort. Ik zie er dan totaal niet uit, maar lullen lukt dan weer heel aardig.
Trauma's heb ik er nog steeds van alles ging goed en toen op het eind vergat ik dat.quote:
Ach, er zijn genoeg hele treurige mannen die nooit succes hebben met vrouwen, en als je voor 1000e wat handvatten kan krijgen om wat gelukkiger te zijn in dat opzicht, why not?quote:
Dit is wel waarheid, ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan je zelfvertrouwen en attitude moet werken, dat is werkelijk alles.
I know.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan je zelfvertrouwen en attitude moet werken, dat is werkelijk alles.
Dan ben je wel behoorlijk desperate, volgens mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg hele treurige mannen die nooit succes hebben met vrouwen, en als je voor 1000e wat handvatten kan krijgen om wat gelukkiger te zijn in dat opzicht, why not?
En dan ligt zo'n man na een bootcamp van 1200 euro eindelijk met een vrouw in bed, is hij zo zenuwachtig dat het binnen 1 minuut gedaan is en kan hij het waarschijnlijk alsnog vergetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg hele treurige mannen die nooit succes hebben met vrouwen, en als je voor 1000e wat handvatten kan krijgen om wat gelukkiger te zijn in dat opzicht, why not?
Hoezo, jij hebt me lelijk genoemd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie hier, fuck PUA-bullshit.
Doe het zoveel mogelijk nog, jij kan nog zonder further feelings 16-jarige sma's knallen. Pro-tip, geloof mequote:
Ja tuurlijk ben je dan desperate. Maar als het ze helpt, waarom niet??quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan ben je wel behoorlijk desperate, volgens mij.
Desnoods ga je filmpjes bekijken op YouTube ofzo, maar serieus.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen en attitude. Ik pull een Jajong en ik heb m'n lul op de bar.
Stormloop als ik dat doe.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen en attitude. Ik pull een Jajong en ik heb m'n lul op de bar.
Tsja, als ze hun geld niet aan betere dingen kunnen besteden, why not.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben je dan desperate. Maar als het ze helpt, waarom niet??
Jij hebt echt zoveel kennis, waar haal je het toch vandaan XDquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Panzermaus het volgende:
Vergelijk die PUA's met andere succesvolle mannen, en zoek de overeenkomsten. Het is niet het scripted materiaal of trucjes die het hem doen, het is de air die ze om zich heen hebben. Aan jou hoe je die (kunstmatig slash geforceerd) projecteert, maar als alles in je leven op orde is hoef je daar weinig tot niets voor te doen.
Die attitude hebben ze in 9/10 keer verkregen door het succes van die truukjes though. Maar vaak ook beetje kip/ei.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Panzermaus het volgende:
Vergelijk die PUA's met andere succesvolle mannen, en zoek de overeeenkomsten. Het is niet het scripted materiaal of trucjes die het hem doen, het is de air die ze om zich heen hebben. Aan jou hoe je die (kunstmatig slash geforceerd) projecteert, maar als alles in je leven op orde is hoef je daar weinig tot niets voor te doen.
Ik kom er pas sinds vandaag achter dat die PUA-shit serious business is, ik dacht altijd een soort humor ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij hebt me lelijk genoemd.
Het werkt dus echt.
Geleerd van zijn PUA-meester.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt zoveel kennis, waar haal je het toch vandaan XD
Betere dingen zoals wat? Volgens mij is voor de meeste mensen een partner levensbehoefte nummer 1.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tsja, als ze hun geld niet aan betere dingen kunnen besteden, why not.
Toch wel zonde.
Koop dan gewoon een fucking puppy, ben je ook niet meer alleen.
Of een sex doll. Tel uit je winst.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tsja, als ze hun geld niet aan betere dingen kunnen besteden, why not.
Toch wel zonde.
Koop dan gewoon een fucking puppy, ben je ook niet meer alleen.
Uit jouw flapperende soacloaca, blijf me verbazen wat je daar kunt vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt zoveel kennis, waar haal je het toch vandaan XD
Precies.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die attitude hebben ze in 9/10 keer verkregen door het succes van die truukjes though. Maar vaak ook beetje kip/ei.
HAHAHAquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Uit jouw flapperende soacloaca,
Oeh, ik moet maar eens met breezers gaan zwaaien in de discotheek.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe het zoveel mogelijk nog, jij kan nog zonder further feelings 16-jarige sma's knallen. Pro-tip, geloof me.
ROFL.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Uit jouw flapperende soacloaca, blijf me verbazen wat je daar kunt vinden.
Amen. Ze hebben ballen en gaan recht op hun doel af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Panzermaus het volgende:
Vergelijk die PUA's met andere succesvolle mannen, en zoek de overeenkomsten. Het is niet het scripted materiaal of trucjes die het hem doen, het is de air die ze om zich heen hebben. Aan jou hoe je die (kunstmatig slash geforceerd) projecteert, maar als alles in je leven op orde is hoef je daar weinig tot niets voor te doen.
Ja ballen zijn op zich wel belangrijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Amen. Ze hebben ballen en gaan recht op hun doel af.
Dat interesseert die vrouwen waarschijnlijk meer dan die truukjes die ze uitvoeren.
lekkere spange belandaquote:
Een Pick Up Artist artist?quote:
HAHAHAHAHA Goeie grap! Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ballen zijn op zich wel belangrijk.
Tutup mulut, orang jawa bedaki.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een Pick Up Artist artist?
Okay dude.
Ze hebben die voortaan in fucking Euroshopper zak, so goodquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh shit, fittie. Pass me de katjang pedis eens, Ally.
Goeie img-fail. Leave the area please.quote:
Zo classy en dan Euroshopper, bummerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze hebben die voortaan in fucking Euroshopper zak, so good.
Ik kreeg die warning ook altijd wanneer ik mijn bodyshots uploadde, gewoon imgur.com gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goeie img-fail. Leave the area please.
ja alsof ik die gifjes op mijn lappie heb staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kreeg die warning ook altijd wanneer ik mijn bodyshots uploadde, gewoon imgur.com gebruiken.
Laat mijn indonesische liefje met rustquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goeie img-fail. Leave the area please.
Weet je hoe kkduur katjang isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo classy en dan Euroshopper, bummer.
*noteert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |