Het pijnlijke aan deze wereld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij neukt wel meer dan wij allemaal bij elkaar waarschijnlijk, en met 9s en 10en. Ik vind lui zoals hij ook triest hoor, maar shit works.
Ik ben blij dat ik geen man ben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee true, maar dat voel je denk ik ook wel aan, wanneer je wat moet zeggen. Zo'n standaard script werkt ook maar een bepaald percentage van de keren..
Ik ben blij dat ik nooit zelf zulke desperate moves heb moeten maken richting sma'squote:
Jij maakt helemaal geen moves.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit zelf zulke desperate moves heb moeten maken richting sma's. Chicks met initiatief
.
Klopt ook wel, niet dat ik ze voor het oppikken heb ofzo, maar dames komen meestal richting mijquote:
Waarom ken ik die niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit zelf zulke desperate moves heb moeten maken richting sma's. Chicks met initiatief
.
Jij blijft gewoon als een freak in een hoekje 4 uur naar een chick staren, totdat zij wel wordt gedwongen om op je af te stappen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt ook wel, niet dat ik ze voor het oppikken heb ofzo, maar dames komen meestal richting mij.
Hahaha, ben je gekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon als een freak in een hoekje 4 uur naar een chick staren, totdat zij wel wordt gedwongen om op je af te stappen?
Really?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb een keer iemand proberen te versieren in het echt als het ware. In de tram nota bene.![]()
Dat ging nog best goed, zonder PUA regeltjes en van te voren uitgedachte tactiekjes.
Dus dat, alsof chicks een mossel zijn (hihi) die je met een koevoet of dynamiet moet openbreken ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb een keer iemand proberen te versieren in het echt als het ware. In de tram nota bene.![]()
Dat ging nog best goed, zonder PUA regeltjes en van te voren uitgedachte tactiekjes.
Goh, je hebt een keer iemand aagesprokenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
I respect his grind, though.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Juminelle het volgende:
Zo'n PUA bootcamp van twee dagen met die gast kost £997
Ik vergat 1 cruciaal dingetje, maar het gesprek zelf ging goed.quote:
Hm, kan ik je ook reserverenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, ben je gek.
Nee, ik overnacht in hun tuin in een legertent, met verrekijkers en een klapstoel.
Nah echtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Juminelle het volgende:
Voor een autist is dat best veel hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goh, je hebt een keer iemand aagesproken
Je vergat d'r nummer te vragen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vergat 1 cruciaal dingetje, maar het gesprek zelf ging goed.
Het was ook wel een uitgelezen mogelijkheid, ze was als enige over in die tram, we moesten een kwartier dezelfde kant oplopen enzovoort enzovoort. Ik zie er dan totaal niet uit, maar lullen lukt dan weer heel aardig.
Holy fuck, dat is belachelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik denk dat je aan je zelfvertrouwen en attitude moet werken, dat is werkelijk alles.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vergat 1 cruciaal dingetje, maar het gesprek zelf ging goed.
Het was ook wel een uitgelezen mogelijkheid, ze was als enige over in die tram, we moesten een kwartier dezelfde kant oplopen enzovoort enzovoort. Ik zie er dan totaal niet uit, maar lullen lukt dan weer heel aardig.
Trauma's heb ik er nog steeds van alles ging goed en toen op het eind vergat ik dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |