Hehe, zulke vrouwtjes jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klopt zo erg dit. Vind het in HC altijd mooi om al die Chinezen rond te tafels te zien rennen.
Van die aziatische vrouwtjes, inclusief reistas die dan twintig 50 euro briefjes inwisselen en alles op rood zetten.
Ik had woensdag ook 50 euro bij me, waren van plan daarna nog te gaan stappen. Loop je even met 500 euro winst de deur uit. Nice.
[..]
Wow hoe kom je daar dan bij, als ik vragen mag?
Shit ouwe, en nog nooit iets getipt over illegaal gokken oid?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, zulke vrouwtjes ja
Een kennis van mij heeft een eigen kroeg, en 3 jaar geleden zijn ze daar met een klein groepje mensen begonnen met het spelen van toernooitjes van 20 euro, maar dat is een beetje uit de hand gelopenHij wil er alleen niet mee stoppen, want van elke hand die er gespeeld wordt krijgt hij 5%, dus daar verdient hij per nacht zijn normale maandomzet mee. Fucking ziek.
Nah, het gebeurt hier echt overal. Er was laatst wel zo'n rechtszaak geweest hierover, maar volgens mij konden ze er niets tegen doen omdat het officieel geen kansspel is ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit ouwe, en nog nooit iets getipt over illegaal gokken oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er al een tijdje niet meer geweest.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Die is nou al zo vaak voorbij gekomen dat ie niet leuk meer is gridje.
Tevens ga ik mezelf nu naar de gym dwingen even asskicken
Ik ga tunnels zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja zet Grid eens gauw bij inactieve users en dan weer terug bij actieve
Nohh, thaiboksen. En omdatappel doet dat toch niet? Dat was toch fanta-stick?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Vas ben je ook al MMA fighter net als OmdatAppel
Kan weg toch, voordeel was dat 'ie sneller zou laden ofzo, maar spoilers zijn toch automatisch open @ smartphonequote:
Nohhh, alleen op blackberry heb ik ondervonden. OP m'n htc pas als ik 't aanklik. En jij bent in de minderheid met je BB dus laat ze maar staan, dankje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan weg toch, voordeel was dat 'ie sneller zou laden ofzo, maar spoilers zijn toch automatisch open @ smartphone.
Yes, dat was onze turk fanta-stickquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Ohja
Nouja iemand die na een week al superervaren wasdaar grapte ik op
Have fun in ieder geval
Op BB ook niet hoor. Ik moet de spoilers ook eerst aanklikken voordat ik ze kan zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nohhh, alleen op blackberry heb ik ondervonden. OP m'n htc pas als ik 't aanklik. En jij bent in de minderheid met je BB dus laat ze maar staan, dankje.
Dan paint je toch iets leuks voor in de OP.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij ben ik de meest actieve user die... niet in de OP staat
Goed idee, maar damn wat een werrukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan paint je toch iets leuks voor in de OP.
[ afbeelding ]
Dus niet dit, maar dan iets tofs.
Dit is nog niksquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht even dat het niet serieus was, maar jullie lezen en analyseren die shit daadwerkelijk?Wat een ongelofelijke bullshit, dit is als een eindscriptie schrijven over het vangen van een kankervis in een fucking vijver
.
Wauw!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was fanta-stick inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Ohja
Nouja iemand die na een week al superervaren wasdaar grapte ik op
Have fun in ieder geval
Toen Emma nog mooi was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |