Amen. Ze hebben ballen en gaan recht op hun doel af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Panzermaus het volgende:
Vergelijk die PUA's met andere succesvolle mannen, en zoek de overeenkomsten. Het is niet het scripted materiaal of trucjes die het hem doen, het is de air die ze om zich heen hebben. Aan jou hoe je die (kunstmatig slash geforceerd) projecteert, maar als alles in je leven op orde is hoef je daar weinig tot niets voor te doen.
Ja ballen zijn op zich wel belangrijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Amen. Ze hebben ballen en gaan recht op hun doel af.
Dat interesseert die vrouwen waarschijnlijk meer dan die truukjes die ze uitvoeren.
lekkere spange belandaquote:
Een Pick Up Artist artist?quote:
HAHAHAHAHA Goeie grap! Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ballen zijn op zich wel belangrijk.
Tutup mulut, orang jawa bedaki.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een Pick Up Artist artist?
Okay dude.
Ze hebben die voortaan in fucking Euroshopper zak, so goodquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh shit, fittie. Pass me de katjang pedis eens, Ally.
Goeie img-fail. Leave the area please.quote:
Zo classy en dan Euroshopper, bummerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze hebben die voortaan in fucking Euroshopper zak, so good.
Ik kreeg die warning ook altijd wanneer ik mijn bodyshots uploadde, gewoon imgur.com gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goeie img-fail. Leave the area please.
ja alsof ik die gifjes op mijn lappie heb staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kreeg die warning ook altijd wanneer ik mijn bodyshots uploadde, gewoon imgur.com gebruiken.
Laat mijn indonesische liefje met rustquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goeie img-fail. Leave the area please.
Weet je hoe kkduur katjang isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo classy en dan Euroshopper, bummer.
*noteert
Je bent ook een neppe, aangezien je het stukje in Bahasa gewoon negeert.quote:
rustig rustig fawaka dangquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ineens Chuck_Norris hindabuilding trouwens, faka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |