jeweetdatjewiltquote:
Pics van je thick thighs.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja niet dusIk kom aan als een malle de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You rang?quote:
Bestaat dat niet meer?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kankerlekker was dat.
Weet ik eigenlijk niet. Ik kwam er laatst wel achter dat Dummies wel (weer) in het schap stondenquote:
-weg-quote:
Molukse mannen zien er per definitie goed uit. Indo's zijn vaak ook wel doable, maar niet altijd.quote:
Ik doe jou het liefstquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Molukse mannen zien er per definitie goed uit. Indo's zijn vaak ook wel doable, maar niet altijd.
Ik zou als ik jou was dan niet naar de Molukken gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Molukse mannen zien er per definitie goed uit. Indo's zijn vaak ook wel doable, maar niet altijd.
Not sure if...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
You're not alonequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
The fuck, ik check die gif gewoon 5 loops lang.
Heb ik al vaker gehoord van familie jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was dan niet naar de Molukken gaan. Dan spat je droom uiteen.
1/8e Indo kindjes kan je hebben. Als je de juiste keus maar maakt.quote:
Overleg eens met je chichi danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1/8e Indo kindjes kan je hebben. Als je de juiste keus maar maakt.
Jij bent half Indo zeg je net.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1/8e Indo kindjes kan je hebben. Als je de juiste keus maar maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |