ja godverquote:
ze hoeft niets te weten =$quote:
Remlof, heb jij m'n PM nu doorgestuurd of niet? Ik krijg echt geen antwoord van die wanstaltige crewquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, kappen, ze voegen niks toe en zijn zwaar irritant als je mobiel dit topic leest.
okequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, kappen, ze voegen niks toe en zijn zwaar irritant als je mobiel dit topic leest.
jepquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:18 schreef Panzermaus het volgende:
Trek jij al die dingen van de Misc ofzo C_N
met nieuwe zwarte mattenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ik was vandaag ook even naar de aclo gegaan panzy sorry :s
oke tis al goed ik kan pas in februari ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ik was vandaag ook even naar de aclo gegaan panzy sorry :s
was jouw brada niet instructeur in zo'n gymquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
welke dagen gaat je chick, kan ik haar even freaky aanstaren zoals het een fokker betaamd
Voel je je al bedreigd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze worden steeds subtieler, godver.
Welke sportschool gaat ze? En wanneer ga je me nou es vertellen welk dorp je hier woont?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
oke tis al goed ik kan pas in februari ofzo
Mijn vriendin gaat nu ook 2x per week naar de sportschool, ben er ook een keer geweest, allemaal mooi speelgoed daar. Wel zo'n ectoinstructeur, die is er wel vaker. Had hij haar vandaag gezegd dat ze hem haar nummer moest geven, dan kon hij haar wel even 'bellen' om het een en ander uit te leggen.
Ze worden steeds subtieler, godver.
Pik je datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
Had hij haar vandaag gezegd dat ze hem haar nummer moest geven, dan kon hij haar wel even 'bellen' om het een en ander uit te leggen.
Ah, minderquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Yup, ben nog snotterig en heb last van opkomend maagzuur
Ging je niet op TC ondertussenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo, even een lemontek maken (truffels fijnhakken en in citroensap laten staan voor 20 min) ondertussen douchen, en dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |