Fijn dat je weer thuis bent! Nu op naar snel herstelquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef Strega het volgende:
Minie, gefeliciteerd met de afronding van je school/opleiding
ik ben echt net halverwege boek 1, vnaaf weer verderquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Hoe ver ben je nu in 1Q84???
Ik heb net het eerste hoofdstuk van boek 3 gelezen, het is echt spannend!!!!
Zwabber, held. bedanktquote:
Geeft niet dat het wat langer duurde, ik heb een andere PC gebouwd dus was wel bezig ondertussen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het duurde wel even
doen ze het allemaal?
Heb ik, digitaal weliswaar, maar toch. Erg mooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
ooit gehoord op x-rated, had toen meteen cdtje besteld
Maar nog niet aan het bezorgen of zo, wat een slomo'squote:11.01.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar nog niet aan het bezorgen of zo, wat een slomo's
Hoe is t nu?quote:
quote:
de penisquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:43 schreef DeZwabber het volgende:
zo kwam ik er toen ik klein was achter dat de pen waarmee ik aan het schrijven was op was, dus ik schreef toen "de pen is op"
raad eens wat er eigenlijk stond
quote:
quote:
meer werken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:37 schreef Ynske het volgende:
zo, klaar met werken voor vandaag.
wat zou ik eens gaan doen....
een fotocollage?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Oi Zwubke, is er een site of zo waar ik een beetje makkelijk een collage kan maken?
Ik wil er een maken van Billy, omdat ie morgen 5 wordt
nee, een van de laatste dagen dat ik thuis mocht werkenquote:
Uhm, dat heb ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
een fotocollage?
dr zit in picasa een plugin
picasa is gratischquote:
Oh ik ga hem niet afdrukken of zo hoor, tis gewoon voor op Facebook of zoquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:40 schreef Ynske het volgende:
en anders misschien is een van deze wat
http://www.photovisi.com/collage/choose_template/wallpapers
http://www.easycollage.nl/
http://www.shapecollage.com/
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ga hem niet afdrukken of zo hoor, tis gewoon voor op Facebook of zo
http://apps.facebook.com/shapecollage/quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ga hem niet afdrukken of zo hoor, tis gewoon voor op Facebook of zo
Ah, daar kan ik wel wat mee denk ik, eerst maar es wat foto's uitzoekenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
http://apps.facebook.com/shapecollage/
een app voor facebook
welliswaar voor vormen maar vind m wel humor
Ja als we er nou 2 in Afrika ophalen, dan kunnen we ze gaan fokkenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Pis, ik stuur dat te kleine HK pakkie naar een kennis van me, en ik gebruik jouw vlop van maandag, want daarin kan ie wel door de brievenbus.
Woont ze in jouw woonplaats![]()
4 nakies heeft ze
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Hier alleen mensen in de buurt met of 1 of 2 nakies. Zit de postcode in de buurt van de mijne? Does dm-en anders
Ja die vloppen zijn volgens mij best handig omdat ze de boel zo lekker plat drukken en compact maken voor de busquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Pis, ik stuur dat te kleine HK pakkie naar een kennis van me, en ik gebruik jouw vlop van maandag, want daarin kan ie wel door de brievenbus.
quote:
Ik bewaar ze ook altijd van kantoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die vloppen zijn volgens mij best handig omdat ze de boel zo lekker plat drukken en compact maken voor de busIk ben blij dat ik er wat bewaard heb.
Ik heb ze normaal nooit, nu toevallig van het foto's bestellen. Misschien dat ik wat vaker dit soort ga kopen, lekker hendigquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bewaar ze ook altijd van kantoor![]()
Maar nu lag jounes () bovenop, en daar zaten die leuke stickertjes op, dus ik dacht doe die maar
awwwwwquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hysterisch piepen omdat hij zijn ballen onder de bank flikkert en ik ze niet kan pakken
[ afbeelding ]
Speel met me!!!
[ afbeelding ]
SPEEL DAN MET MUHHHHH
[ afbeelding ]
HOI, ANDER SPEELTJE, KOM SPELEN!
Dat is geen knuffelquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Arme arme Boe, ik ga 144 maar bellen![]()
Ik zie mijn kaart, en wat een leuke knuffel is dat
Ik ga je linkjes eens langsquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
http://apps.facebook.com/shapecollage/
een app voor facebook
welliswaar voor vormen maar vind m wel humor
quote:
Ik moet nog teruglezen, deze bewaar ik voor de pauze zoquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Tekening van mn nichtje van 6
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is geen knuffelDat is een enorm grote toy
Bossy bear
Hoerig kut. Ik verveel me dood. Serieusquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, hoe is het? Heb je goed geslapen?
Send me 1quote:
Want?quote:
quote:
Ik flikker boe's bal op de trap, nu moet ik weer van die bank afquote:
Jonguh, je deed of je kitten dood was of zo, megoolquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ik flikker boe's bal op de trap, nu moet ik weer van die bank af
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik liet m lekker staan daar, heeft ie wat afleiding
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jonguh, je deed of je kitten dood was of zo, megool
quote:
Ja, lekker laten liggen, kan MM dr fijn een been over breken als ie straks naar boven gaatquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
ik lig godverdomme net goed. De bal ligt nog steeds op de trap btw
Je kan er toch eerst in pissen dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Nee, die is om aardappels in te schillen. In het vergiet eronder zitten de aardappels
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, lekker laten liggen, kan MM dr fijn een been over breken als ie straks naar boven gaat
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan er toch eerst in pissen dan?
Klopt, wel lekker zoutigquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan er toch eerst in pissen dan?
Is wel keigezellig, samen een paar weken kreupel op de bankquote:
Heb ik iig aanspraak overdagquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, lekker laten liggen, kan MM dr fijn een been over breken als ie straks naar boven gaat
Kunnen jullie je samen de touwtyfus vervelen, how much fun would that be?quote:
Kunnen we iig X-files verder kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kunnen jullie je samen de touwtyfus vervelen, how much fun would that be?
Ja, jullie zijn nog bij seizoen 1, dus dat mag wel een gecompliceerde fractuur zijnquote:
Fringe is stom!quote:
Welnee. Gewoon breken is voldoende. Dat is 4 weken gewoon gips en daarna 2 loopgips. Dus dan kunnen we 10u per dag Xfiles kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn nog bij seizoen 1, dus dat mag wel een gecompliceerde fractuur zijn
10 uur X-Files, 4 uur neuken, 10 uur slapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon breken is voldoende. Dat is 4 weken gewoon gips en daarna 2 loopgips. Dus dan kunnen we 10u per dag Xfiles kijken
En Boe danquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
10 uur X-Files, 4 uur neuken, 10 uur slapen
Die vindt het vast ook leuk om te kijken, mijn honden welquote:
Ja, da's ook niet het probleem, maar ik mis hem qua andere zaken (uitlaten en zoquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die vindt het vast ook leuk om te kijken, mijn honden wel
Ze heeft toch godverdomme een tuin?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, da's ook niet het probleem, maar ik mis hem qua andere zaken (uitlaten en zo) een beetje in je planning, that's all
quote:
Ben maar blij dat jij daar niet uit eet vanaafquote:
Oooooh ja, probleem opgelost dan Q, gewoon laten liggen die balquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft toch godverdomme een tuin?
Kreupelseks, ik zie een uitdagingquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kunnen jullie je samen de touwtyfus vervelen, how much fun would that be?
ALBERT! Bezorgd tot in de keukenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooooh ja, probleem opgelost dan Q, gewoon laten liggen die balik zou hem wel uit zijn werk even om boodschapjes sturen. Voor 6 weken of zo.
Sjonge jonge amateur, Appie brengt die tot in de keukenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooooh ja, probleem opgelost dan Q, gewoon laten liggen die balik zou hem wel uit zijn werk even om boodschapjes sturen. Voor 6 weken of zo.
GMTAquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ALBERT! Bezorgd tot in de keuken
Voor 2 weken bestellen, dan zit je er zo overheenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Je moet wel voor een minimumbedrag bestellen maar met al die drank komt dat wel goed
Ik was even vergeten dat die drank allemaal al op was, jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Je moet wel voor een minimumbedrag bestellen maar met al die drank komt dat wel goed
Kun je dat dan alleen, met de beer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:26 schreef Qwea het volgende:
ik heb maar een rolstoel besteld. Kan ik wat verder met Baloe lopen. Hij weigert gewoon echt om hierachter op het gras te pissen.
Hij is voor het laatste om half 7 een plasje wezen doen. Om 10u wilde die niet plassen en ik kom net achter vandaan en nu ook niet
Geen flauw idee, kom ik snel genoeg achterquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je dat dan alleen, met de beer?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
Heh?
Kan je er niet een elektrisch karretje bestellen?
Dan schurkt Qwea overal tegenaan, levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
Heh?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
Heh?
Wow die is ruim, daar past Boeboe nog op het plankjequote:
Ja zoals die oma in de C1000 de winkel naar buiten schiet, gierende bandenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan schurkt Qwea overal tegenaan, levensgevaarlijk!
LOLquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:09 schreef Pagan het volgende:
Goedemiddag allen.
Zoiets, ook handig op het stand.
[ afbeelding ]
Je hebt quads met verschillende motoren h`e, ook 50cc bromquads. Alleen geef je gas met je duim, dat vind ik zo onhandig rijden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LOL![]()
Er rijdt hier in de stad altijd een jongen op zo'n quad, ik snap echt niet dat je daar legaal op mag rijden
En middag
Lijkt op deze, van de motor heb ik geen verstand, maar wat moet je in godsnaam in de binnenstad met zo'n ding, doe dat lekker op een landweggetjequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je hebt quads met verschillende motoren h`e, ook 50cc bromquads. Alleen geef je gas met je duim, dat vind ik zo onhandig rijden.
Met de meeste juist wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Meeste van dat quadspul mag je de weg niet legaal mee op.
Wat grappig, nooit geweten, leuk nieuwtjequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Pagan het volgende:
Hier gebruiken een aantal boeren in de buurt ze vaak om de koeien op te drijven.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:30 schreef Qwea het volgende:
Ik kan hier echt zo slecht tegen
Ik heb fucking last van mijn rug van al dat liggen.
/klaag
ik wil er ook 1. Kan ik boe uitlatenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Gore stinkslet![]()
Die quads, Kim en Frenk hebben er een, Frenk gaat daarmee over de heuvels crossen met de herders los dr achteraan, das wel cool
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil er ook 1. Kan ik boe uitlaten
Klikkerdeklik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil er ook 1. Kan ik boe uitlaten
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
Hah, ik voelde al iets gister toen je vroeg of ik dat boek gestuurd had, Zwabs
Ziet er goed uit van binnen
Dat is alleen maar goed!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik word verdikkeme maar zomaar verwend
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Dat is net zoiets als half uit een mand hangend op een drempel ofzo, standje comfortabel
Ga je vanaaf aan cali beginnen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat ik echt veel te veel verwend word, maar het is wel heel leuk.
Deze week echt gewoon al drie keer toffe post gehad hoor, bizar!
Dvds van Q, boek van jou, boek van Zwab, en dan ook nog een kaartje voor Billy al, zonder afzender, maar ik denk van Indaha
Ja hoop van wel, als we tijd hebben, ik moet cakes bakken en hondenkoekjes maken, voor Billy zn bdayquote:
je bent niet de enige, dat is wel het voordeel van door de week enzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Nice! Ik moet hier ook es gaan kijken of er nog iets over is van de sale, maar ik haat het zo , de stad in gaan
Ja, ik gluur altijd snel tussen de middag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent niet de enige, dat is wel het voordeel van door de week enzo
k ging alleen maar iets terug brengen naar de hema en wat te eten halen
Oeh!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef Ynske het volgende:
Vrije dagen zijn zo niet goed
Nieuwe laarzen gescoord, waar zelfs míjn kuiten inpassen
idd als je wat moet hebben, en winkel in winkel uit moet vreselijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh!![]()
En ik krijg ook kriebels van winkelen in een drukke stad, maar nog meer van schoenen kopen. Ideaal is als je ze pardoes in een ruit ziet staanIk vind het een drama als ik ze perse moet hebben, dan sleur ik van winkel naar winkel
Jas/broek/schoenen kopen, drama. Gewone kledingstukken voor 'gewoon' vind ik wel leuk en makkelijk![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou echt een leuke broer zijn voor Billy....
Dat is echt ideaal, dat zou mijn week goed makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:09 schreef Ynske het volgende:
en nu liep ik ertegen aan, gepast met t idee, zal toch niet passen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou echt een leuke broer zijn voor Billy....
Nee denk het niet. Hij lijkt op Billy, zijn papa lijkt ook heel erg op Billy.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat haar ziet er wel erg mooi uit, is dat erg gekamd en opgefluft?
Scapino http://www.scapino.nl/pro(...)arzen/dames-laarzen/quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij lijkt op Billy, zijn papa lijkt ook heel erg op Billy.
Ow ik baal dr echt van dat ik niet gewoon kan zeggen breng maar langs![]()
Yns, ze zijn tof zeg, die wil ik ook wel voor 20 euro![]()
Waar?
O echt geweldigquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Niks ten nadele van alle andere geniale kaartenstuurders hier hoor, maar kijk dan toch!
Voorkant:
[ afbeelding ]
Binnenkant:
[ afbeelding ]
Al mn collega's moesten ook echt keihard lachen![]()
Oeps heb ik er geen naam bij gezetquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat ik echt veel te veel verwend word, maar het is wel heel leuk.
Deze week echt gewoon al drie keer toffe post gehad hoor, bizar!
Dvds van Q, boek van jou, boek van Zwab, en dan ook nog een kaartje voor Billy al, zonder afzender, maar ik denk van Indaha
Wauw, van wie is ie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt snotver, hij is zoooooo mooi, ik wil m![]()
[ afbeelding ]
Zoekt hij een baasje dan ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij lijkt op Billy, zijn papa lijkt ook heel erg op Billy.
Ow ik baal dr echt van dat ik niet gewoon kan zeggen breng maar langs![]()
Yns, ze zijn tof zeg, die wil ik ook wel voor 20 euro![]()
Waar?
Ik heb niks nodig, ik heb niks nodig, ik heb niks nodig. Ik kan hetquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:11 schreef Ynske het volgende:
surfen is niet goehoed
kiek nou
[ afbeelding ]
probleem opgelost, in roze en paars wil ik m niet
leuk issie hequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ynske, ik zie je ram in je Fotoboek, wat een leukerd
Jaquote:
Mooie laarzen Yns!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef Ynske het volgende:
Lol, hoe krijg je je was snel droog, want wil morgen aan en zit nu nog in de machine
haak een nieuwe ophanger van de fotolijsten in de rail, kleerhanger eraan en drogen boven de verwarming
quote:
Nee, snel kieken!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je mijn fobo update al gezien?
Mini's
Ja ik las foto ipv fobo, ik denk 'hey er is een topic'quote:
Allemaal Mini foto's van Fokkersquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik las foto ipv fobo, ik denk 'hey er is een topic'![]()
Wat een HOOP, wat leuk![]()
Oh die had ik misschien willen zien, is die nu op tv Bos?quote:
Ik heb hem op DVD en die staat nu op, sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die had ik misschien willen zien, is die nu op tv Bos?
Geen sorry, thanks voor de tip!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem op DVD en die staat nu op, sorry
Rust zacht babequote:Op donderdag 12 januari 2012 08:47 schreef Qwea het volgende:
http://www.bodyworlds.com/nl/amsterdam/welkom.html
Ik ga heen
awesomequote:Op donderdag 12 januari 2012 08:47 schreef Qwea het volgende:
Ik ga heen
http://frontpage.fok.nl/s(...)ry-of-the-heart.htmlquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:47 schreef Qwea het volgende:
Ik ga heen
Laat je je lichaam daar ook zien danquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:47 schreef Qwea het volgende:
Ik ga heen
que?quote:
Oooooooh wat een toffe fotoquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd lieve BillyEn oh-oh jij ook gefeli!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
que?
Ze zijn als avi gefikt. Ik heb ze hier in de speler gehad nog
Ja, doe es vragen. Want ik vroeg nog of je dinge avi aan konquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kutjebef, echt zo jammer, we zaten er helemaal klaar voor.
Zal es vragen hoe Pagan ze brandt, die zijn altijd prima
Ziet er ook niet slecht uit. Afgezien van de dikte. Maar dat zeg ik, dat heb ik na een normale dag met wat lopen ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het er niet gruwelijk slecht uitzien je poot, Q.
En gewoon een plastick zak erom tapen en een stoel onder de douche moet toch wel lukken?
Moggeh Bos!quote:
Q?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef Pagan het volgende:
Mogge.
DVD dichtschrijven na het branden, niet openlaten voor een multisessie. DVD speler van een PC snapt een multisessie wel, maar een stand-alone speler niet
Hey pagan, doe je dan ook meerdere files op 1 dvd? Ik heb hem dicht gebrand iig.quote:
Kusje op je poot Qwea! Wat een gedoe met douchen... ik zou geen geduld hebben om te wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ziet er ook niet slecht uit. Afgezien van de dikte. Maar dat zeg ik, dat heb ik na een normale dag met wat lopen ook.
En ja, dat lukt ook wel. Is alleen zo bagger kut. Moet Mo weer helpen. Dus ik kan niet zelf douchen, en dan had ik wel gehoopt.
Ik zou wel wachten op MM, dalijk ligt ze in de douche te kreperen tot ie thuiskomtquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kusje op je poot Qwea! Wat een gedoe met douchen... ik zou geen geduld hebben om te wachtenMaar het blijft kut met zakken en douchen ja.
Ja dat doet iequote:Op donderdag 12 januari 2012 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey pagan, doe je dan ook meerdere files op 1 dvd? Ik heb hem dicht gebrand iig.
Aaaaah ok, want die andere Dexters gingen wel per 4, mss zit hem daar dan het verschil in Q...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:53 schreef Pagan het volgende:
Nee, 1 aflevering van 550MB .AVI op 1 CD, finalise disk en klaar. Voor eigen gebruik haal ik altijd losse afleveringen op in 720p kwaliteit als .mkv en zet ze op de HDD van onze mediaspeler.
Meerdere afleveringen op 1 DVD doe ik alleen voor anderen als ik ze kant en klaar binnen kan halen. Geen idee hoe ik dan een menu moet maken.
Als je op TPB zoekt op TBS vind je vaak DVD boxen rips, die kun je zo branden met menu en al.
Ja, gips kamer hebben ze. Die verwees me ook daar naar toe. Maar die site doet het hier niequote:Op donderdag 12 januari 2012 11:55 schreef Pagan het volgende:
Ow, Q! Voor als je wilt douchen.
http://www.lomed.com/sealtight%C3%82%C2%AE-p-20.html
Gewoon even jouw apotheek bellen, kan MM het zo oppikken voor je.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, gips kamer hebben ze. Die verwees me ook daar naar toe. Maar die site doet het hier nie
Die hebben ze niet. Enkel de gipskamer. Die is tot 16u openquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gewoon even jouw apotheek bellen, kan MM het zo oppikken voor je.
Pootje ziet er netjes uit.
Hoe gaat het bij jullie?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:09 schreef Qwea het volgende:
http://www.lomedshop.nl/i(...)=1&keyword=sealtight
doet die het bij jullie wel?
Neequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:09 schreef Qwea het volgende:
http://www.lomedshop.nl/i(...)=1&keyword=sealtight
doet die het bij jullie wel?
Godverdomme. Kan ik hem niet online bestellenquote:
maar daar staat geen bestelmogelijkheid.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef Pagan het volgende:
Hier wel.
http://www.lomed.com/sealtight%C3%82%C2%AE-p-20.html
Ik douche vanaaf wel, op een stoel met een zak eromheenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja morgen om 11 uur douchen,ruik je al
Ja, weet je hoeveel werk en hoe kut dat is. Ik vraag me ook af waarom ze in godsnaam tegenstrijdige info gevenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon geen risico nemen en vanaaf douchen met een zak eromheen
Ja nou ja , doe wat je wil, jouw poot jouw feestjequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, weet je hoeveel werk en hoe kut dat is. Ik vraag me ook af waarom ze in godsnaam tegenstrijdige info geven
Maar goed, de afdeling zal het neem ik aan wel beter weten... die behandeld mensen dag in dag uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |