Haal eens voor de grap het oude fotoboek uit de jaren 70/80 tevoorschijn van je familie/gezin....quote:
Ja, ik weet het, die zien er net zo uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Haal eens voor de grap het oude fotoboek uit de jaren 70/80 tevoorschijn van je familie/gezin....
Nou volgens mij dat kleine deel wat ik zag was ie niet bepaald moeilijk he.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:57 schreef Silenus het volgende:
K doe overigens niet mee maar hij is op het eerste oog wat lastiger dan die van vorig jaar. Toen had ik de eerste 30 vragen goed.
Met echt iq heeft deze show ook niet heel veel te makenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef bianconeri het volgende:
Ik vind dit soort testjes altijd wel leuk om te doen, scoor ook altijd vrij hoog dus das toch ook wel beetje leukMaar ja wat zegt een iq nou eigenlijk? Niet erg veel.
Ik vind d'r wel leuk op zich, snap niet wat ze in Oh Oh doet eigenlijk..quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope, Kaboutertje is echt de meest nette van Oh Oh. Daardoor ook wel de saaiste...
Nietesquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope, Kaboutertje is echt de meest nette van Oh Oh. Daardoor ook wel de saaiste...
Ja dit is een feelgood test waar de meeste gemiddeld uitkomen. Maar een ECHTE test kan soms dagen duren op verschillende vlakken, heb ooit meegedaan aan zo'n onderzoek en dat is heel intensief....quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Met echt iq heeft deze show ook niet heel veel te maken. Kennistoetsen, concentratietesten, rare korte timers, leuke clipjes, maar cognitieve vermogens komen bar weinig aan bod.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |