En natuurlijk de prominenten. Waaronder Kaboutertje van Oh Oh Chersoquote:Zijn er meer geniale mannen dan vrouwen? Klopt het dat mannen beter ruimtelijk inzicht hebben? Zijn vrouwen handiger met taal? In 2012 gaat het in De Nationale IQ Test om the battle of the sexes.
Een vette lijn deelt de studio in tweeën; het is de vrouwen tegen de mannen!
De Nationale IQ Test 2012, woensdag 18 januari van 20.30 uur tot 22.50 uur bij BNN op Nederland 1.
Hij doet niet mee!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En natuurlijk de prominenten. Waaronder Kaboutertje van Oh Oh Cherso
Nee. En hopelijk nog jaren nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Pff, is dit concept nog niet uitgewerkt?
Van jou begrijp ik het wel, dit is misschien je derde editie pas. Vroeger vond ik het ook erg leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. En hopelijk nog jaren niet
Je alvast indekken voor een slechte score !quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:02 schreef speknek het volgende:
Ik wist er echt heel veel niet. Sowieso belachelijk natuurlijk altijd die taalvragen. Die spreekwoorden bijvoorbeeld, je weet ze gelijk of je weet ze helemaal niet, zit geen enkel cognitieve verwerking bij.
Ik doe niet mee, ik heb vorig jaar een eeuwig geldige get out of jail free kaart behaald in de vorm van mijn doctorstitel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Je alvast indekken voor een slechte score !
Haal eens voor de grap het oude fotoboek uit de jaren 70/80 tevoorschijn van je familie/gezin....quote:
Ja, ik weet het, die zien er net zo uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Haal eens voor de grap het oude fotoboek uit de jaren 70/80 tevoorschijn van je familie/gezin....
Nou volgens mij dat kleine deel wat ik zag was ie niet bepaald moeilijk he.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:57 schreef Silenus het volgende:
K doe overigens niet mee maar hij is op het eerste oog wat lastiger dan die van vorig jaar. Toen had ik de eerste 30 vragen goed.
Met echt iq heeft deze show ook niet heel veel te makenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef bianconeri het volgende:
Ik vind dit soort testjes altijd wel leuk om te doen, scoor ook altijd vrij hoog dus das toch ook wel beetje leukMaar ja wat zegt een iq nou eigenlijk? Niet erg veel.
Ik vind d'r wel leuk op zich, snap niet wat ze in Oh Oh doet eigenlijk..quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope, Kaboutertje is echt de meest nette van Oh Oh. Daardoor ook wel de saaiste...
Nietesquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope, Kaboutertje is echt de meest nette van Oh Oh. Daardoor ook wel de saaiste...
Ja dit is een feelgood test waar de meeste gemiddeld uitkomen. Maar een ECHTE test kan soms dagen duren op verschillende vlakken, heb ooit meegedaan aan zo'n onderzoek en dat is heel intensief....quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Met echt iq heeft deze show ook niet heel veel te maken. Kennistoetsen, concentratietesten, rare korte timers, leuke clipjes, maar cognitieve vermogens komen bar weinig aan bod.
quote:
Zoek een echte test als je echt je IQ wil weten, wil je je meten aan de rest van Nederland dan moet je deze test maken...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan je de test ook doen via internet? Dan ga ik eerst de test doen en dan terugkijken via internet. Helemaal vergeten dat dit er vandaag voor was en geen zin meer om half in te schakelen.
140 heb je bij trance. Denk eerder 180.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voor hardcore wel ja, minimaal 140 volgens mij.
Nee man bazentest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoek een echte test als je echt je IQ wil weten, wil je je meten aan de rest van Nederland dan moet je deze test maken...
Volgens mij doet BPM er niet toe in de trance scene....Bij Tekno weer wel...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
140 heb je bij trance. Denk eerder 180.
Normaal heb ik er moeite mee, maar dit is niveau basisschool groep 4!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb rekenen en cijferreeks sowieso alles goed
klopt.. 't had moeilijker gekundquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Normaal heb ik er moeite mee, maar dit is niveau basisschool groep 4!
Dat zeg ik, die gaat nog behoorlijk scoren hoor en volgens mij heeft ze net als Britt Havo gedaan...(ow dat zegt dus ook niks...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef Durnstic het volgende:
Bibi is lekker en ze komt eigenlijk helemaal niet zo dom over als ze niet omringd is door dat stelletje idioten..
ja, BLOEDIRRITANT..en dan ook nog fout voorzeggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat doen die BN'ers daar eigenlijk als ze toch alles voorzeggen tegen elkaar?
ik ook een paar iddquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Fucking 16(!) vragen niet kunnen invullen online doordat de klok 1 seconden voorliep of gewoon niet werkte.
Hier 10 vragen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Fucking 16(!) vragen niet kunnen invullen online doordat de klok 1 seconden voorliep of gewoon niet werkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |