Dan hoef je dus alleen Sneijder en Van Persie te kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja had ik eigenlijk ook wle kunnen bedenkenHeb al een 4231 Serie A met Ibra op ST
Waarom niet IF Suarez?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan hoef je dus alleen Sneijder en Van Persie te kopen
Nou leuk spelen, ik vind het fucking irritant. Haalt al het tempo eruit en je onderschat je tegenstander dan wel als je denkt dat iemand daar nog intrapt. Maar ja, met het knallen kom je wel aan veel schotenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon beetje leuk spelen met trucjes en acties. Ik sweat wel tegen echte tegenstanders, niet tegen Fokkers.
Maar op zich werken die trucjes wel hoor. Gewoon een keer hooghouden en dan over je hoofd halen en knallen.
Ik denk dat hij 300K niet waard is. Zeker omdat je daar bijvoorbeeld ook Aguero en Torres kan neerzetten.quote:
Torres zet ik er naastquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 300K niet waard is. Zeker omdat je daar bijvoorbeeld ook Aguero en Torres kan neerzetten.
Das miss een betere optie, want enige waarmee ik pace'abuse' in 4231 is m'n CF. CAMs gebruik ik meer voor passjes/skillsquote:
Ben ik het mee eens, het koppel Torres-Aguero was beter voor mij dan IF Suarez- SIF Baquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 300K niet waard is. Zeker omdat je daar bijvoorbeeld ook Aguero en Torres kan neerzetten.
Viel reuze mee, ik schoot alleen als er open kans lag. Jij speelde alleen die LB+Y over mijn laatste verdediger. Een trage mof.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou leuk spelen, ik vind het fucking irritant. Haalt al het tempo eruit en je onderschat je tegenstander dan wel als je denkt dat iemand daar nog intrapt. Maar ja, met het knallen kom je wel aan veel schoten
Ik denk eigenlijk dat Aguero beter is dan IF Suarez!quote:
Daarom scoorde ik ook 2x uit een cross, maar we houden er nu over op. Jij kunt niet tegen je verlies en ik ben sweaty.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Viel reuze mee, ik schoot alleen als er open kans lag. Jij speelde alleen die LB+Y over mijn laatste verdediger. Een trage mof.
Eh, die post was niet voor jou bedoelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Das miss een betere optie, want enige waarmee ik pace'abuse' in 4231 is m'n CF. CAMs gebruik ik meer voor passjes/skills
We zullen zienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Aguero beter is dan IF Suarez!
Dacht van wel maar weet het niet zeker. Mensen die deze 'truc' toepassen kunnen volgens mij niet winnen want ze bakken er een voor een geen sla van.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je dan wisselt heb je dus geen goede chemistrymaarja, dat snappen ze toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |